Explorer Al Taller
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Explorer Al Taller
El dimecres de la setmana pasada vaig portar la moto al taller. Feia uns mesos que hi ha ana al darrera, per un soroll que feia el motor que va començar a sortir sobre els 3000 km. Despres d'uns mesos esperant finalment la vaig portar, i aquest dimarts la vaig recollir. En 4 dies que la han tinguda, han obert el motor, i han canviat la culata. Segons els cap de taller, els forats de la culata original eren un pel mes grosos, i han hagut de tornar a dissenyar la culata. Total que tot plegat ves a saber el que els hi haura costat a aquest de triumph la reparacions de les hagin pogut anar sortint..... En el concecinari, no m'han amagat mai que fos un problema de fabrica, i quan ho tinguesin m'ho farien saber.. i aixi a estat.
Total que ja no fa el soroll..... sona com fa gairebe un any. :jajacat
:birracat
Total que ja no fa el soroll..... sona com fa gairebe un any. :jajacat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Explorer Al Taller
I ara has de tornar a fer un rodatge o .... ja pots anar com sempre?
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
A mi ja fa molts mesos que m'ho varen fer. No, no has de tornar a fer rodatge, inclús com que jo marxava a treballar, em varen deixar sense cost una tiguer 800 la qual varen anar a recollir a casa dels meus pares. des d'aleshores sona com el primer dia. Era un petit defecte de disseny, que no afecta al funcionament ni del motor ni de la moto, però fa que se senti un soroll molt desagradable i ho varen solventar a les primeres unitats i a les noves ja no passa.
Per cert, ahir vaig fer la primera revisió que tocava als 16.000 kms., i així deixar-la a punt pels alps, vaig quedar sorprès, ja que tot i que el fabrcant diu que no necessita manteniment, veient les experiències de molts usuaris amb els cardans d'altres marques vaig fer cambiar l'oli, i tot plegat no em va arribar als 200€. Crec que l'estalvi amb manteniment serà important. :okcat
Per cert, ahir vaig fer la primera revisió que tocava als 16.000 kms., i així deixar-la a punt pels alps, vaig quedar sorprès, ja que tot i que el fabrcant diu que no necessita manteniment, veient les experiències de molts usuaris amb els cardans d'altres marques vaig fer cambiar l'oli, i tot plegat no em va arribar als 200€. Crec que l'estalvi amb manteniment serà important. :okcat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Ostres,... podeu detallar com es aquest soroll?
Jo en principi no noto res extyrany pero ara m'heu deixat intranquil
Jo en principi no noto res extyrany pero ara m'heu deixat intranquil
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
molt be,es com ha de ser :birracat :birracat fer la reparacio i canvi de la peça en garantia un cop ho tenen solucionat,demostra que i estan a sobre i que es pot tenir confiança en la marca :okcat
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Boolean" post="236162"]Ostres,... podeu detallar com es aquest soroll?
Jo en principi no noto res extyrany pero ara m'heu deixat intranquil[/quote]
Acabo de parlar amb els del taller i diuen que han mirat el VIN de la meva moto i que no està afectada.
Pero que de totes maneres ho pregunten a fabrica per estar mes segurs
El que si m'han dit es que tinc una campanya pendent de passar per a canviar una peça de sota el seient. Algu mes l'ha passada?
Jo en principi no noto res extyrany pero ara m'heu deixat intranquil[/quote]
Acabo de parlar amb els del taller i diuen que han mirat el VIN de la meva moto i que no està afectada.
Pero que de totes maneres ho pregunten a fabrica per estar mes segurs
El que si m'han dit es que tinc una campanya pendent de passar per a canviar una peça de sota el seient. Algu mes l'ha passada?
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 06, 2013 1:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
truca al concessionari de BCN a veure que et diuen
del de Reus....
del de Reus....
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Un feina ben feta per part del fabricant però.....(sempre hi ha un però). No hagués estat millor trucar-te per dir-te que els portessis la moto en lloc de tenir-te amb un sempre preocupant sorollet al motor durant mesos??
Tot i que hi han casos molt pitjors: Totes les V-Strom fan un "clonk" a la suspensió del davant (des de la versió 2004 a la versió 2011) i Suzuki no ha dedicat ni un sol minut a resoldre-ho.
De totes maneres, enhorabona. :okcat :okcat
Jordi "Prony"
Tot i que hi han casos molt pitjors: Totes les V-Strom fan un "clonk" a la suspensió del davant (des de la versió 2004 a la versió 2011) i Suzuki no ha dedicat ni un sol minut a resoldre-ho.
De totes maneres, enhorabona. :okcat :okcat
Jordi "Prony"
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Boolean, el soroll és metàl.lic, com si anés patinant el tensor de la corretja de distribució.
Lo del seient és una tonteria, varen veure que amb els topes de goma que montaven els seients per apoiar-los al xassís de la moto es deformaven i donaven peu a un petit moviment del seient, lo que els han cambiat tots al moment i evidentment gratuitament.
Lo del seient és una tonteria, varen veure que amb els topes de goma que montaven els seients per apoiar-los al xassís de la moto es deformaven i donaven peu a un petit moviment del seient, lo que els han cambiat tots al moment i evidentment gratuitament.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Prony, Suposo que si no hagués anat al darrera finalment haguessin trucat igualment............... :trucant
Vaja suposo..........
Bolean...... El Trencaferro t'ho ha descrit molt be........ El soroll si hagués sortit, el sentiries
Vaja suposo..........
Bolean...... El Trencaferro t'ho ha descrit molt be........ El soroll si hagués sortit, el sentiries
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
Ahir que els vaig tornar a trucar per un altre tema m'ho van confirmar,... que de Triumph els van dir que si no sentia el soroll que no em preocupes,... que com dieu, es un soroll que hagues sentit clarament.
Per cert,... ahir un altre xasco,... al muntar les maletes originals resulta que en els ferratges li faltava una peça :foracat un dels topes de goma de la barra d'enllaç entre les maletes (la que permet la basculacio). Els he dit que me l'aconsegueixin per abans del 21 que si no haurè d'anar sense maletes,... i si he avançat la compra a aquest mes es precisament per anar als Alps :SOS
Per cert,... ahir un altre xasco,... al muntar les maletes originals resulta que en els ferratges li faltava una peça :foracat un dels topes de goma de la barra d'enllaç entre les maletes (la que permet la basculacio). Els he dit que me l'aconsegueixin per abans del 21 que si no haurè d'anar sense maletes,... i si he avançat la compra a aquest mes es precisament per anar als Alps :SOS
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 9:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Realment un servei com cal... que no tothom dona, per desgrácia !!
:okcat
Realment un servei com cal... que no tothom dona, per desgrácia !!
:okcat
Sort,
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Molt bon servei. D'altre banda per això està la garantia. A mi els de Yamaha, quan la moto tenia dues setmanes, em van trucar per fer-li una petita "inspecció", es a dir, reapretar els radis.