Reflexions d´una sortida matinera

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Reflexions d´una sortida matinera

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 01, 2007 4:57 pm

Avui despres de dos anys en moto per primera vegada m´han parat en un control de mossos .M'han demanat papers i ja esta.

La parella eren molt amables, hem estat parlant sobre els intercomunicadors que portavem, les motos i la calor que tenien a les 12.00 del migda en un encreuament sense sombra (pobres)

El control era especific per a motos :shock:
Primer m´ha "emprenyat" una mica que em paressin per fer un control dirigits a nosaltres.
Pero despres de veure quin tipus de motos passaven i com anaven no m´estranya que el fessin (fins i tot era massa limitat el control)

A la C12 (eix de l´ebre) ens han passat diversos grups de RR's que el mes lent devia anar a 180,rascant genoll, per l´altre carril,....

No m'estranya que per la culpa de 4 sonats tinguem la fama que tinguem.

Despres hem re-trobat el grup de RR's en una retencio per culpa de un greu accident entre 3 cotxes (dubto que hi hagues algu viu :cry: :cry: :cry: ) i els tios enlloc de estar callats i tal, doncs alla flipant, cridant revivint com traçaven i totes les seves "heroicitats"

En fi.. volia comentar-ho

VS
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. jul. 02, 2007 8:14 am

En els col-lectius sempre sol a pasar el mateix,per culpa de 4 "sonats" es carreguen la reputació o ens foten la mala fama a tots els altres.A mes a mes,si serveix per agafar-ne algun sense asegurança,pues ja o dono per ben fet.El que em faigin algun control de tant en tant,(no m`han fet cap encara),no em molesta,el que ho fà es que puguin "rodar"aquests insensats,caps trencats,i no dic mes noms per no posar paraules mal sonats i s`em fotin al damunt de cualsevol revol perqué els "nens anavent fent una carrera entre ells". :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: .Ho sento,es el que penso. 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. jul. 02, 2007 9:21 am

no creq ue sigui qüestió que siguin RR's o GT's,.... simplement hi ha mala educació i falta de respecte per a l¡altra gent.

Aquest cap de sermana he sortit amb un grup diferent als habituals (entenem com a habituals els del Vstromvlub i vosaltres), es a dir, el grupet de Torredembarra amb els que va un amic meu. Gairebe tots van amb R's i RR's (GSX, CBR, R6,...) y en aquesta ocasio 2 vstrom 650, la meva inclosa. El cas es que i potser no ve alk cas ara, la fama de tumbar dels RR's no esta extesa del tot ja que en zona de curves no em costava gens de seguirlos, es mes, em costava mes seguir al Steelman i a l'Albert en l'ultima sortida de Lleida que no pas a aquesta canalla, pq no son mes que canalla,...

En fi, a lo que anava. Desgraciadament en la sortida ens va fotre un xafegot d'aquells que dura un parell de minuts pero que poc o molt mulla l'aslfalt. I clar, diumenge pel mati es sinonim de grups i grups de ciclistes. Us podeu imaginar per on van els tiros pero no us alarmeu.....

En una curva de la carretera mullada (i gracies a deu que estava mullada pq si hagues etsat seca hagues pogut ser piotjor pq les motos haurien pujat molt mes rapid) un grup de ciclistes encapçalat per un home fça gran, no se si es deuria espantar al veure les motos de frente pero el cas es que va clavar el fre davanter y va caure anant de pet cap a sota una SV650 que venia amb nosaltres. Per sort no es van fer res ni l'un ni l'altre pq les velocitats eren molt baixes, i el de la moto va poder controlar per no caure. Van fer papers pq, i es d'agrair, els ciclistes estaven assegurats.

Pero el que em va indignar mes, i es sobre el tema del post, es la falta de respecta de la canallota cap a tot lo que no vagi motoritzat sobre dos rodes y baixi de 120cv. Frases com "joder con los putos ciclistas" anaven i venien, i jo com a ciclista des dels 12anys no vaig fer mes que sentirme profundament avergonyit per lo que estava sentint. Vaig intentar calmar les aigues dient que alli ningu habia tingut la culpa, que amb la carretera en aquell estat (recent mullada) no s'hi podia fer res i que s'havia de donar gracies a que no hagues sigut pitjor.

El que vinc a dir es que hi ha un colectiu de moteros que nomes els interesen ells i les seves motos. Mostra d'aixo es el que ha comentat l'steelman en l'accideent que es va trobar i una altra en el cas que em vaig trobar jo. Peeeeeeeeeeeeero,.... una cosa esta clara,.... 4 desgraciats no defineixen un colectiu

Apa salut

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. jul. 02, 2007 9:35 am

boolean ha escrit:
...es mes, em costava mes seguir al Steelman i a l'Albert en l'ultima sortida de Lleida que no pas a aquesta canalla,...

No m'ho puc pas creure :shock: :shock: :shock: :shock: Un per massa gran i l'altre per massa jove :twisted: :twisted: :twisted:

De bon rotllo :!: :!: :!:
... eppur si muove.!!!

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. jul. 02, 2007 11:06 am

tonet ha escrit:
boolean ha escrit:
...es mes, em costava mes seguir al Steelman i a l'Albert en l'ultima sortida de Lleida que no pas a aquesta canalla,...

No m'ho puc pas creure :shock: :shock: :shock: :shock: Un per massa gran i l'altre per massa jove :twisted: :twisted: :twisted:

De bon rotllo :!: :!: :!:
no t'extranyi pas,... encara em falta una bona dosi d'experiencia danumt de la moto per, no es pas dificil deixar-me endarrere tot i que sempre intento no posar-ho facil del tot :D:D:D

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Reflexions d´una sortida matinera

Entrada Autor: QSC » dl. jul. 02, 2007 12:06 pm

Steelman ha escrit:No m'estranya que per la culpa de 4 sonats tinguem la fama que tinguem
geroni ha escrit:per culpa de 4 "sonats" es carreguen la reputació o ens foten la mala fama a tots els altres.
boolean ha escrit:,.... una cosa esta clara,.... 4 desgraciats no defineixen un colectiu
Esteu segurs que sols son 4 ???.... jo abans també ho deia això, però cada cop en veig mes de sonats. Sols cal mirar les estadístiques de vendes de les marques al nostre país, no son pas motos per anar a passejar i fer turisme.

De totes maneres no es culpa de comprar un tipus de moto o be un altra...es qüestió de respecte envers als demés i cultura (i no em refereixo a la de llegir, escriure o saber sumar i restar), per desgràcia això afecte també a tots els altres àmbits de la nostra societat, no sols al de la moto.

V'sssssss

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. jul. 02, 2007 7:20 pm

boolean ha escrit:... em costava mes seguir al Steelman i a l'Albert en l'ultima sortida de Lleida que no pas a aquesta canalla, pq no son mes que canalla,...
Bones!!!

Es que, precisament, comentes a un parell que "foten" canya a alguns d'aquests de les eRRe's... però amb seny i sentit comú, i no pas amb inconciència com van d'altres!!

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 02, 2007 7:30 pm

QSC ha escrit:
De totes maneres no es culpa de comprar un tipus de moto o be un altra...es qüestió de respecte envers als demés i cultura (i no em refereixo a la de llegir, escriure o saber sumar i restar), per desgràcia això afecte també a tots els altres àmbits de la nostra societat, no sols al de la moto.
Exacte. Per desgràcia és la crua realitat aquesta.... :(

I ho dic perquè avui he pujat (en parat) a una Suzuki GSX-R 600, i per uns moments he pensat el que disfrutaria jo amb aquest pepino 8) ara mateix, però es clar, amb molt de seny.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dl. jul. 02, 2007 10:19 pm

Steelman ha escrit:Avui despres de dos anys en moto per primera vegada m´han parat en un control de mossos .M'han demanat papers i ja esta.

La parella eren molt amables, hem estat parlant sobre els intercomunicadors que portavem, les motos i la calor que tenien a les 12.00 del migda en un encreuament sense sombra (pobres)

El control era especific per a motos :shock:
Primer m´ha "emprenyat" una mica que em paressin per fer un control dirigits a nosaltres.
Pero despres de veure quin tipus de motos passaven i com anaven no m´estranya que el fessin (fins i tot era massa limitat el control)

A la C12 (eix de l´ebre) ens han passat diversos grups de RR's que el mes lent devia anar a 180,rascant genoll, per l´altre carril,....

No m'estranya que per la culpa de 4 sonats tinguem la fama que tinguem.

Despres hem re-trobat el grup de RR's en una retencio per culpa de un greu accident entre 3 cotxes (dubto que hi hagues algu viu :cry: :cry: :cry: ) i els tios enlloc de estar callats i tal, doncs alla flipant, cridant revivint com traçaven i totes les seves "heroicitats"

En fi.. volia comentar-ho

VS
De totes maneres hi ha una cosa que no entenc. Dius que era un control específic per a motos i que en vas veure passar de molt ràpides, doncs perque paren una moto de turisme? que parin a la gent que vagi passat, no? (altre cop el sentit comú dels mossos queda en res...)

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Respon

Torna a “General”