Pitjor enemic del motorista

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Pitjor enemic del Motorista

Meteo (Pluja,Vent,Neu,...)
7
14%
Automòbils (cotxes,camions,...)
9
18%
Vehicles lents (Ciclistes,tractors,...)
3
6%
Graveta
13
27%
Nosaltres mateixos (motoristes)
12
24%
Altres
5
10%

Vots totals: 49

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Pitjor enemic del motorista

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 02, 2013 10:44 am

Quant anem per carretera quin creieu que és el pitjor enemic del motorista?
Que és el que més temem trobar-nos quant sortim a disfrutar amb les nostres màquines...?
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Pitjor Enemic Del Motorista

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 02, 2013 11:23 am

Votat!
Personalment crec que els cotxes i els camions són més perillosos que la graveta... :birracat

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. jul. 02, 2013 11:27 am

[quote user="Fjodor" post="237705"]Votat!
Personalment crec que els cotxes i els camions són més perillosos que la graveta... :birracat[/quote]

Per mi salir de una curva de un puerto de montaña, y encontrarme un grupo de ciclistas

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dt. jul. 02, 2013 11:49 am

Personalment crec que els cotxes i els camions són més perillosos que la graveta... :birracat[/quote]
hi estic d'acord
pel mque fa la resta d'opcions, s'arrecla tot treien gas :okcat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2013 1:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Pitjor enemic del motorista

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 02, 2013 11:52 am

Doncs per mi...despres del vent...
Per desgràcia el que em fa més por es un grup de motoristes de cara...
Molts van tracen com volen i molt sovint et trobes que t´estan venint pel teu carril

Quant vaig en carreteres de revolts i veig una moto de cara, afluixo molt i em tiro el màxim possible a la dreta pel grup que acostuma a venir despres....
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 02, 2013 12:21 pm

+1

La graveta rai, peu al terra i au.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 02, 2013 12:51 pm

La grava....juntament amb les taques d'oli, gas-oil, gel, pintura al terra sense granular (molt usual en països de pandereta, com el que ens ocupa) etc...

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » dt. jul. 02, 2013 1:51 pm

No se quin triar son tots prou perillossos
segurament triaria la grava perque normalment la troves de sobte i et sorprent

Jl61
Presentats
Entrades: 934
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Jl61 » dt. jul. 02, 2013 3:22 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="237713"]La grava....juntament amb les taques d'oli, gas-oil, gel, pintura al terra sense granular (molt usual en països de pandereta, com el que ens ocupa) etc...[/quote]

totalment d'acord amb tu.
ljl

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dt. jul. 02, 2013 6:39 pm

Jo he votat "altres"...
Totes les opcions tenen el seu grau de perillositat, però per si soles. gairebé totes, són salvables.
M'explico, els altres vehicles no ens tenen en massa consideració, ja ho sabem i procurem evitar situacions de risc.
La meteo, quan és adversa, ens complica la conducció, però ens hi adaptem en la mesura del possible
La grava o d'altres elements del paviment ens fan estar atents, o si més no els km t'ensenyen a preveure'ls.
Ara bé, qualsevol d'aquestes, combinada amb l'estupidesa demostrada pels humans es converteix en una bomba de rellotgeria!

Dit d'una altra forma, els accidents existeixen, es donen per causes que escapen al nostre control, però del resultat d'accions temeràries no en podem dir accidents.

Circular amb moto ens ofereix tan plaer com perill comporta, siguem prudents i dediquem-nos a gaudir.
:birracat

Salut i km!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Pitjor enemic del motorista

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 02, 2013 8:04 pm

Holaaa,

Es difícil saber definir el pitjo perill que ens podem trobar, però, en tot cas, per a mi el que em fa mes respecte es sense cap dubte la resta de vehicles mes o mes ràpids que circulen per les carreteres. Quasi tot lo altre pot ser mes o menys predictible i depèn en gran mesura del nostre marge de seguretat en la conducció, però les reaccions d’altres conductors no.

:nonocat :nonocat
Sort,

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dt. jul. 02, 2013 8:11 pm

Bones, jo he posat la graveta, perquè es el que mes em fa alterar la meva conducció habitualment. Penso en la graveta que sirt de sobte, no es ni et poses en un lloc on en hi ha força i ja t'adaptes de sortida
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dc. jul. 03, 2013 1:34 pm

Hola,
jo he votat per automòbils, tens que anar amb 1000 ulls per contralar la fauna variada que circula, fen el animal, sense fer servir intermitens (la majoria de cotxes), exces de velocitat, menjan-te el cul per aquestes carreteres de deu.

El tema dels intermitens i el circular per la esquerra em treuen de polleguera, autopista de 3 carrils, tots el borregos pel mig :nonocat :nonocat , autopista de 4 carrils, la majoria dels borregos pel 3 carril.

salut i euros ,companys
:burrucat :burrucat
Ribes l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 03, 2013 1:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 03, 2013 4:14 pm

per mi els vehicles lents com las bicicletes son el pitjor,sobretot quan els veus venir de cara,perque esquivant-los si els trobes en plena corba ni ha prou.......pero provoquen l'efecte sobretot en alguns llocs,com las costas de Garraf on van encenent la sang dels que es troben un grupet d'aquests suicides fent un tap monumental i els volen adelantar ocupant l'altre carril sense posibilitat de tornar al seu ja que seria com jugar a les bitlles pero amb ciclistes ,com fan els microcotxes i demes porqueries que no passan a las pujades de 25 per hora,en fi,arrivarem a Mart pero graveta per tapar forats encara s'en tindra que fer servir,que s'avcava escampant per tot arreu,molt penos,ara que lo millor es anar amb mil ulls ja que portar moto es molt arriscat en tots els sentits.
Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. jul. 03, 2013 4:39 pm

Kpeps, en la situació que dius, el perillós no són els vehicles lents, sinó els que no tenen paciència. A més, esmentes un cas que pateixo sovint (visc a Sitges) i que em posa de molta mala llet, doncs veig avançaments jugant-se la integritat dels ciclistes per després acabar fent cua igualment... Jo aprofito els ciclistes: els avanço quan tinc claríssim que puc fer-ho i llavors tinc alguns revolts que puc gaudir de la carretera, fins que irremediablement torno a quedar darrera d'algun cotxe (us recordo que en totes les corbes del Garraf no es pot avançar).

Respecte a l'enquesta, m'he vist incapaç de contestar-la, doncs crec que el més perillós de tot és que no circulem amb la màxima atenció i preveient que puguin aparèxer aquests factors.
sergibuda

they called me an accident

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. jul. 03, 2013 6:13 pm

El nostre pitjor enemic som nosaltres mateixos, o -al menys- están entre nosaltres.
Els que -fent el burro per la muntanya- donen mala imatge dels altres, els críos amb els "tubarros", els gamarussos que adelanten com bojos on no hi ha espai, els clubs custom que es barallen i busquen malts rotllos a las concentracions, els "rr's" que pujen al Montseny gas a fons, els que no paren cuan els necessites, etc.
O és que només jo he conegut a aquesta xusma?

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dc. jul. 03, 2013 6:43 pm

Votat !

Crec que tots aquests elements són perillosos, o en el cas dels lents, més aviat emprenyadors, però el que em fa por de debò és la gran frase de l'automobilista: " ÉS QUE NO L'HE VIST !! " Ja podem anar amb llum engegat, fosforitos o amb llums d'ambulància i sirena i vestits de drag queen, que la primera frase sempre és aquesta...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 03, 2013 7:37 pm

[quote user="Sergibuda" post="237785"]Kpeps, en la situació que dius, el perillós no són els vehicles lents, sinó els que no tenen paciència. A més, esmentes un cas que pateixo sovint (visc a Sitges) i que em posa de molta mala llet, doncs veig avançaments jugant-se la integritat dels ciclistes per després acabar fent cua igualment... Jo aprofito els ciclistes: els avanço quan tinc claríssim que puc fer-ho i llavors tinc alguns revolts que puc gaudir de la carretera, fins que irremediablement torno a quedar darrera d'algun cotxe (us recordo que en totes les corbes del Garraf no es pot avançar).
.[/quote]

es tal i com dius,la impaciencia que s'ens menja a tots ,pero no em negaras que tal i com esmentes,a sobre que no pots adelantar en 30 km's et tens que trobar un grupet en fila india amb el tipic que va a 10 per hora i rodejat de tots els seus companys que al minim desnivell la velocitat cau a 5 per hora :picant :picant ,si els tunels fossin gratuits entendria, que si fessin carreras de cargols ala carretera si la llei ho permet,pero es que l'alternativa a las costas val molts quartos :nonocat :nonocat
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. jul. 03, 2013 7:54 pm

Bones,

he votat la graveta per que ara mateix és el que tinc més present dels darrers ensurts que m'he endut.

Baixant de Santa Fe del Montseny direcció Viladrau hi ha una corva que sempre n'hi trobo (hi ha un accés a un cami sense asfaltar que, per la inclinació del terreny "alimenta" de grava la corva en qüestió) i fa uns anys no vaig caure per pura sort, per que la marxada de la roda de davant me'ls va posar per corvata.

Però es podria dir que la vida del motorista és tensa per naturalesa, cal anar sempre amb mil ulls.

Salut
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 04, 2013 12:47 am

Dos casos en concret:

El perill aquí és ......ell mateix!

[youtube]0BOOxl8jQhc[/youtube]

I en aquest cas és un cotxe. Aviso que aquest video, que té pocs dies, por ferir la sensebilitat d' algú que no estigui acostumat a veure videos forts:

http://www.clubmoto1.com/actualidad/not ... r-sorpresa
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”