Avui a la Vanguardia hi ha un estudi que prepara el SCT i que vol fer oficial a travès de la DGT
que insta a aquesta administració a " impulsar " la utilització d´elements reflectants i també altres propostes per tal de millorar la seguretat
dels motoristes, degut a l´alt nombre de morts aquest any envers el darrer ( 11 el 2012 contra 20 de Gener a Juny 2013)
Tal com passa a França serien obligatoris quatre adhesius reflectants al casc i potser també armilles i els braçalets.
També podria incloure un futur plá de seguretat per a les motos , una segregació de carrils per a motoristes en algunes vies urbanes ( carril bus ? )-----> per cert quasi sempre molt bruts
Els experts també incideixen que , mitjançant la xarxa de panells es pogui reduir la velocitat de les motos per sota dels limitis obligatoris en 10 i 15 Qms. per hora.----> ja hi som :cat_vergonya
i també que les motos surtin de fábrica amb ABS, Control de tracció i llums adaptatius als revolts i millores a les ¿¿¿¿ suspensions ????? ( tots amb bmw doncs :idea )
Segons van detallar ahir el director General Català de Trànsit Joan Josep Isern el perfilm tipus dels morts en accident de moto a les vies interurbanes es d´un home entre els 40 i 50 anys, que condueix
vehicles d´alta cilindrada i que acostuma a accidentar-se en zones de interseccions.
Será veritat ??? Es bó fer un plá d´aquest pels motoristes o será una altre serp d´estiu ???? o que bé que es veuen les coses des de un despatx amb aire condicionat ?????
