Mini-Goldwing?!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Mini-Goldwing?!

Entrada Autor: GRUM » dg. jul. 21, 2013 6:12 pm

Ei, algú en sap alguna cosa d'aquesta "mini-Goldwing"??
Honda CTX 700, sembla ser, de moment, un prototip, però podria ben ser la substituta de la ja veterana Deauville?
Podria ser una bona opció de moto rutera de cilindrada mitja que ara, desgraciadament, no existeix al mercat, deixant de banda la Deauville.
Opinions, polemica, va, va, no us talleu. Sinó ´titularé el post, "la rutera definitiva" i ja veureu, eh :666
Imatge

Bromes apart, a veure que en penseu.
De fet és ben cert que és un segment una mica orfe de models i abandonat per les marques.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Mini-Goldwing?!

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. jul. 21, 2013 7:39 pm

se que de moment només está en venda als U.S.A.
Sé també que al novembre la presentaran al EICMA de Milano, a ca'n Honda, de moment només pensen portar-la al mercat italià i si funciona, a la resta de la U.E. :okcat

aqui en tens un Enllaç
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 21, 2013 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 21, 2013 8:16 pm

Vaig veure-la fa un temps...
I el títol que li dones de Mini Goldwing... el trobo molt encertat :P
Ex ...moltes coses

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. jul. 21, 2013 9:01 pm

Te bona pinta, però a mi em falla la posició de les estriberes. Molt custom, es a dir, molt americà.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dg. jul. 21, 2013 10:14 pm

El preu em fa por, no crec que sigui molt barata.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 21, 2013 10:19 pm

Posició del cos, peus avançats... pse, no se. :nonocat

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dg. jul. 21, 2013 10:39 pm

[quote user="hook" post="238789"]Posició del cos, peus avançats... pse, no se. :nonocat[/quote]

jo crec que han volgut aprofitar les restes de un dels mes grans fracassos de Honda, la DN 01

Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dl. jul. 22, 2013 11:31 am

Bon dia!!!

Doncs aquesta precisament, a mi, no m'agrada gens. I, o el paio que la porta és molt alt, o la moto sembla encongida...

Millor que mantinguin la Deauville tal i com està....
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dl. jul. 22, 2013 11:54 am

[quote user="Vicenç" post="238838"]Bon dia!!!

Doncs aquesta precisament, a mi, no m'agrada gens. I, o el paio que la porta és molt alt, o la moto sembla encongida...

Millor que mantinguin la Deauville tal i com està....[/quote]

Totalment d'acord Vicenç, la Deau es una gran moto, una autentica vaca "lletera" per Honda, des de el punt de vista d'aportació a l'empresa. Aquts invents que ha fet amb el indestructible motor 700 en V, no sempre han sortit be.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. jul. 22, 2013 1:29 pm

[quote user="Joan XT" post="238786"]El preu em fa por, no crec que sigui molt barata.[/quote]Doncs jo veig un sol disc de fre, un forquilla ben senzilleta, xassís de ferro i, si et fixes en la resta dels detalls, sembla que han anat a "buscar la pela".

Jordi "Prony"

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dt. jul. 23, 2013 2:49 pm

[quote user="Prony" post="238846"][quote user="Joan XT" post="238786"]El preu em fa por, no crec que sigui molt barata.[/quote]Doncs jo veig un sol disc de fre, un forquilla ben senzilleta, xassís de ferro i, si et fixes en la resta dels detalls, sembla que han anat a "buscar la pela".

Jordi "Prony"[/quote]
La veritat es que no em vaig fixar gaire amb la moto, el comentari el vaig fer perque si podria ser la substituta de la Deauville, la Deauville no es gaire barata, segons cataleg uns 12000 euros amb abs.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 26, 2013 2:43 am

Holaaa,
Imatge

Imatge

Honda anuncia en EE.UU. el lanzamiento de las CTX700N y CTX700, los primeros modelos de las serie CTX

08.02.2013. CHICAGO, Illinois, U.S.A.

Honda ha desvelado hoy la naked CTX700N y la carenada CTX700 en el Intenational Motorcycle Show de Chicago. Se trata de las primeras novedades de una anunciada serie de modelos CTX (Comfort Technology Experience) de los que no se han desvelado más detalles.

Las CTX siguen el denominado “diseño horizontal” derivado de su buque insignia, la GL1800 Goldwing. Son motos cuyo aspecto desvelan cierto aire custom, pero con una mayor protección arodinámica en búsqueda de un mayor confort de marcha.

El equipo de desarrollo de las nuevas CTX ha centrado buena parte de sus esfuerzos en crear una motocicleta en la que el confort sea una de sus virtudes principales. En este sentido la acertada ergonomía, tipo custom, ofrece una cómoda postura de conducción, pero además destaca por una muy baja altura del asiento de tan solo 720mm, que permitirá llegar al suelo con suma facilidad. También se ha tenido en cuenta el confort del pasajero, posicionando las estriberas de forma más adelantada para una mayor comodidad.

Además, pensanado en la funcionalidad de estas motos, las dos versiones cuentan con un práctico compartimento de carga situado en la zona del depósito de combustible.

El motor toma la base del bicilíndrico de refrigeración líquida de 670cc ya conocido en las NC700S/X & INTEGRA, con los cilindros inclinados hacia adelante, lo que que asegura un bajo centro de gravedad, bajo nivel de vibraciones y un reducido consumo de combustible. Al igual que sus hermanas, las nuevas CTX equiparán el exclusivo sistema automático de transmisión de doble embrague DCT (Dual Clutch Transmission) y el sistema de frenada ABS.

Por el momento, las CTX sólo se comercializarán en EE.UU.
Noticia original
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 26, 2013 2:52 am

Holaaa,

Pel que diuen els de Honda, sembla ser que les CTX son la versió americana de les NTX, sense mes pretensions.

:picant :picant
Sort,

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » ds. jul. 27, 2013 5:02 pm

no trobo aquella icona de vomitar!!!! ecccsssss
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100