NAPOLEON - Fora De Combat
Moderador: Airald
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1844
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
NAPOLEON - Fora De Combat
Hola companys :holacat
Aqust dissabte passat (10), vaig sortir amb dos companys mes a fer quilòmetres sense ruta decidida.
La cosa va anar així:
Terrassa-Manresa-Súria-Cardona-Solsona-Oliana-Pla de Sant Tirs-Port del Cantó-Sort-Llavorsí-Port de la Bonaigua-Viella i tots els possibles colls de 'lAriege.(ara per ara no recordo els noms).
Total, que en arribar a Tarascon, vam decidir anar cap a Aix i d'alli cap el Port d'Envalira a fer benzina.
A partir d'aqui, ens varem separar. Ells volien anar a Andorra i jo ho tinc massa vist. "Bé, doncs, jo vaig cap a Bourg-Madame a fer cafè (hi viu la meva germana) i ja ens trobarem a a collada."
A partir d'aquí enfilo cap al Puymorens. Abans d'arribar a Porta ja me les vaig tenir amb un furgoneta que avançava un camió en plena corba.
Just passat Porta, hi a un pont que travessa el riu i,a continació, un seguit de corbes (qüasi rectes).
Allà hi ha un pal d'aquests que màrquen la carretera pel llevaneus, que em vaig endur pel davant.
Anava a fer un avançament, quan el cotxe, enlloc de seguir la carretera, va fer un recte i em vaig haver d'apartar.
Resultat: 1 pal de neu destrossat, la moto trinxada i el Roger estampat contra la paret de la muntanya.
Vull entendre que la persona humana que conduia el cotxe, ni em va veure ni s'en va assabentar del que va passar, ja que ni tant sols va parar.
Recopilem: politraumatisme tibial esquerra (res que no es pugui arreglar amb claus i cargols) avui m'han operat i tot ha anat bé.
Lliçons que he après:
Els motards som invisibles.
La propera vegada em munto una càmera GPro, per anar gravant els avançaments i saber la matrícula del cotxe que em va tancar.
I la més important, es que les proteccions funcionen. :viscat No tinc ni una sola rascada, cop o blau en cap part del còs que no sigui la cama esquerra.
Bé, doncs, només em resta destjar-vos bona ruta a tots i espero que ens retrobem ben aviat!!!
Salut i quilòmetres :burrucat
Aqust dissabte passat (10), vaig sortir amb dos companys mes a fer quilòmetres sense ruta decidida.
La cosa va anar així:
Terrassa-Manresa-Súria-Cardona-Solsona-Oliana-Pla de Sant Tirs-Port del Cantó-Sort-Llavorsí-Port de la Bonaigua-Viella i tots els possibles colls de 'lAriege.(ara per ara no recordo els noms).
Total, que en arribar a Tarascon, vam decidir anar cap a Aix i d'alli cap el Port d'Envalira a fer benzina.
A partir d'aqui, ens varem separar. Ells volien anar a Andorra i jo ho tinc massa vist. "Bé, doncs, jo vaig cap a Bourg-Madame a fer cafè (hi viu la meva germana) i ja ens trobarem a a collada."
A partir d'aquí enfilo cap al Puymorens. Abans d'arribar a Porta ja me les vaig tenir amb un furgoneta que avançava un camió en plena corba.
Just passat Porta, hi a un pont que travessa el riu i,a continació, un seguit de corbes (qüasi rectes).
Allà hi ha un pal d'aquests que màrquen la carretera pel llevaneus, que em vaig endur pel davant.
Anava a fer un avançament, quan el cotxe, enlloc de seguir la carretera, va fer un recte i em vaig haver d'apartar.
Resultat: 1 pal de neu destrossat, la moto trinxada i el Roger estampat contra la paret de la muntanya.
Vull entendre que la persona humana que conduia el cotxe, ni em va veure ni s'en va assabentar del que va passar, ja que ni tant sols va parar.
Recopilem: politraumatisme tibial esquerra (res que no es pugui arreglar amb claus i cargols) avui m'han operat i tot ha anat bé.
Lliçons que he après:
Els motards som invisibles.
La propera vegada em munto una càmera GPro, per anar gravant els avançaments i saber la matrícula del cotxe que em va tancar.
I la més important, es que les proteccions funcionen. :viscat No tinc ni una sola rascada, cop o blau en cap part del còs que no sigui la cama esquerra.
Bé, doncs, només em resta destjar-vos bona ruta a tots i espero que ens retrobem ben aviat!!!
Salut i quilòmetres :burrucat
Jo tampoc vaig en BMW
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: NAPOLEON - Fora De Combat
Ostres, em sap greu, i alhora QUINA RABIA!!!
Espero que et recuperis aviat i només quedi amb una anècdota sense sequèles per poder explicar rient mentres fas una cerveseta amb el amics! :birracat
Per lo demés, és igual que vagis amb moto o amb cotxe, amb el tipus de revolts enllaçats "semi-rectes" com el que expliques, ja m'he acostumat a mirar de no adelantar, i si ho faig primer pito i m'asseguro de que m'han vist, ja que la majoria de gent acostumen a agafar-los rectes. I no només els cotxes eh!!! Que ultimament veig cada garrulo sobre dues rodes que déu n'hi do.... :foracat
També s'hi ha d'afegir el fet de les dates, jo crec que de mitjans de juliol fins a setembre, els que no agafen en tot l'any el cotxe, aquells dies surten tots junts, i a sobre mirant a tots costats com si no haguessin sortit de casa, (dies endarrera vaig sentir uns pixapins-xaves-saltamarges que deien: mira, mira quin pilot de vaques, no estant lligades i no s'escapen!!!) i pels que tenim de fer quilòmetres per treballar, o bé per gaudir del què ens agrada, en patim les consequències.
Buffffff quin rotllo que eh fotut!! Res, així també et distréus una mica, ànims i que tinguis una bona i ràpida recuperació. :birracat
Espero que et recuperis aviat i només quedi amb una anècdota sense sequèles per poder explicar rient mentres fas una cerveseta amb el amics! :birracat
Per lo demés, és igual que vagis amb moto o amb cotxe, amb el tipus de revolts enllaçats "semi-rectes" com el que expliques, ja m'he acostumat a mirar de no adelantar, i si ho faig primer pito i m'asseguro de que m'han vist, ja que la majoria de gent acostumen a agafar-los rectes. I no només els cotxes eh!!! Que ultimament veig cada garrulo sobre dues rodes que déu n'hi do.... :foracat
També s'hi ha d'afegir el fet de les dates, jo crec que de mitjans de juliol fins a setembre, els que no agafen en tot l'any el cotxe, aquells dies surten tots junts, i a sobre mirant a tots costats com si no haguessin sortit de casa, (dies endarrera vaig sentir uns pixapins-xaves-saltamarges que deien: mira, mira quin pilot de vaques, no estant lligades i no s'escapen!!!) i pels que tenim de fer quilòmetres per treballar, o bé per gaudir del què ens agrada, en patim les consequències.
Buffffff quin rotllo que eh fotut!! Res, així també et distréus una mica, ànims i que tinguis una bona i ràpida recuperació. :birracat
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 12, 2013 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Fredeluc
- Presentats
- Entrades: 146
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 1:46 pm
- Ubicació: Osona
Anims
Que et recuperis aviat
Que et recuperis aviat
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Em sap molt greu. Espero tinguis una molt bona recuperació. Molts ànims i molta paciència. Petons :ksss :ksss
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Molts ànims i bona recuperació!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ànims i endavant!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Cullons, Roger, quina mala pota has tingut!
Que tinguis una bona recuperació i aviam si et veiem de nou el més aviat possible.
Que tinguis una bona recuperació i aviam si et veiem de nou el més aviat possible.

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ànims i a recuperar-se aviat, s'ha d'anar amb mil ulls.
Salut
Salut
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Em sap greu , Roger .
Cuida t moltíssim i fins aviat
Cuida t moltíssim i fins aviat
-
- Presentats
- Entrades: 276
- Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
- Ubicació: Barcelona
Roger força ànim i posa't a punt sense presa i bé que la Deauville es pot esperar..!! :holacat :holacat
Pep
Pep
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Anims i a recuperarse ben aviat
Fins aviat
Fins aviat
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
vaja per Deu !! quina mala noticia,menys mal que dintre de tot ho pots explicar amb aquests alegria :okcat :okcat i tens tota la rao,en un temps a donar gas altre cop :birracat :birracat
p.d. que et recuperis aviat i a veure si surt el que et va fer aixo.....
p.d. que et recuperis aviat i a veure si surt el que et va fer aixo.....
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Ànims i paciència!!!
Per circumstàncies d'aquestes estic molt content de portar uns tubs d'escapament tan sorollosos com porto... Més d'una vegada m'han salvat d'algun ensurt, ja.
Per circumstàncies d'aquestes estic molt content de portar uns tubs d'escapament tan sorollosos com porto... Més d'una vegada m'han salvat d'algun ensurt, ja.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Trencaferro" post="240243"]Ostres, em sap greu, i alhora QUINA RABIA!!!
[/quote]
Precisament l´altre dia comentava aixó mateix amb la meva dona.... n´hi cada un què..... que et recuperis aviat !!!!
aH? teniu raó que no estaría de més tocar la botzina cada vegada abans de fer un adelantament....
[/quote]
Precisament l´altre dia comentava aixó mateix amb la meva dona.... n´hi cada un què..... que et recuperis aviat !!!!
aH? teniu raó que no estaría de més tocar la botzina cada vegada abans de fer un adelantament....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 13, 2013 9:15 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Ho sento molt...recuperat aviat. :okcat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
A recuperar-se i descansar!! :okcat
Que veig que ganes i voluntat ja en tens!! :jajacat
Que veig que ganes i voluntat ja en tens!! :jajacat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hòstia Roger, em sap greu. Recupera't aviat !
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
De part de la Nonis (Sònia) i jo, una tona d'ànims i 20 sacs de rapidessa a la recuperació.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Et desitjo una ràpida recuperació!