Avui.........he estrenat moto.........
Moderador: Airald
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Avui.........he estrenat moto.........
Si Si...........que si , avui he estrenat un fantastica Yamaha fazer 07, de color negre, presiosa, comode, fina fina, una cosa, noi que be, la pega es que nomes la he estrenat, el seu propietari, L'Antonio, un gran amic, fa temps te el carnet, i per fi ha decidit comprar la seva primera moto, pero no ha gosat recollirla ell i jo ho he fet..........moi que content si si molt, quina moto, he gaudit molt molt i molt, mones treurela de la tenda, hem anat a un poligon industrial, jo amb la moto i ell amb el cotxe, i alli , ja mica en mica a anat fent una mica de practica, i agafan confiança, poc a poc i bona lletra, mica en mica anira sortin ell sol o jo mateix li fare companyia en petites sortides de pocs km, i ell mateix ja marcara el seu ritme, te ganes de sortir i te ganes de disfrutar amb moto, aixi que quan la confiança li acompanyi mes, de ben segur que alguna sortida el podreu coneixer tots, ell tambe en te ganes, com no podia ser, molt molt be del foro li he parlat, aixi que es questio de temps.
Salutacions a tots de part de L'antonio, no disposa d'internet a casa, i m'encarrega aquesta salutacio a tots.
Salutacions a tots de part de L'antonio, no disposa d'internet a casa, i m'encarrega aquesta salutacio a tots.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Eiii Pere. Si que et va agradar la Fazer. Potser... ¿ja estas pensat en canviar de moto?? :D :D
Un company de feina va començar igual pero amb la moto limitada. Nomes cal seny i paciencia. Al començament s'agraiex molt anar acompanyat. Com estic gaire be al costat, si puc us acompanyo a fer la volteta
Una salutació per l'Antonio
Salutacions
Un company de feina va començar igual pero amb la moto limitada. Nomes cal seny i paciencia. Al començament s'agraiex molt anar acompanyat. Com estic gaire be al costat, si puc us acompanyo a fer la volteta
Una salutació per l'Antonio
Salutacions
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Pere
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Uiuiuiiiiii....... :roll:
Per cert, tira més que la teva BMW la Fazer, ¿oi? :P
Diriem que si................
Jordi, si que sortirem plegats si, pero per ara ell va molt al seu ritme, es normal, es molt prudent i concient del aparell que a comprat, no em fa gaire por, ja que es molt centradet, pero clar........molt aparell per començar, pero no li va semblar be que jo em quedes la yamaha i ell la meva bmw........no va colar. :?
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Pere
- Presentats
- Randy-650
- Presentats