Al fil d'una resposta que m'ha donat l'amic Pedroguzzi al seu post del viatge pel Perigord, m'ha donat que pensar en una cosa que moltes vegades també he estat xerrant amb l'amic Jordi (aquí Jorditrident, tot i que ara va amb una Guzzi...)..., bé, la resposta és aquesta:
Doncs això. Si que m'he fixat que Pirineus enllà hi ha una afició a la conservació molt més gran que aquí. Veus les fotos de concentracions que es fan per aquests móns de Deu i veiem moltes, però moltes motos amb vint o més anys a les bieles. Però és que a França en general, per no parlar de Gran Bretanya he vist més motos en dies de pluja que creuant Espanya en dies asollejats. I de nou, moltes d'aquestes motos amb anys al damunt, amb propietaris orgullosos de poder-les lluir. Si fa fred ja és pràcticament impossible veure una moto per les Espanyes a no ser que sigui el cap de setmana de Pingüinos.Pedroguzzi ha escrit:Cuanta rao tens amic Vicenç , a mi em pasa igual, han sagut conservarlo tot tal i com era i li treuen profit turistic igualment o encara mes. pero aixo es nota en tot, veus joves que s'acaban de treure el carnet i porten cotxes que aquí ja no es veuen i a les motos pasa igual , veus motos de fa temps circulant i de viatge normalment, no tenen la necesitat de comprar per comprar com tenim per aqui
Fa poc, mirant també informació em vaig trobar amb aquest article:
http://www.motofan.com/comparativa/hond ... -y-baratasComparativa Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 650 Bandit S, Honda CBF 600 S
Si en los mercados europeos estas motos ocupan las primeras plazas de los rankings de ventas, en el nuestro es ahora cuando parece que se colocan en el lugar que les corresponde: arriba del todo.
Quizás nos hacemos pesados por reiterativos, pero es que las motos denominadas sport y naked son las más vendidas en los principales mercados europeos, y por algo será... precias ajustados, seguros no tan caros, más radares...
O sigui, allò de “caballo grande…”
Doncs una mica, aquesta és la reflexió: No ens hem tornat una mica bojos tots plegats??? De vegades voltant pels foros et trobes gent preguntant si amb una 500cc es poden fer viatges de 400Km. Com si no es pogués sortir de casa amb menys de 115cv sota les cames. O com si anessim tots a donar la volta al món en qualsevol moment (ganes no ens manquen tot sigui dit).
Aquesta necessitat una mica autoimposada de haver de tenir un 1200gs (ADV of course) o una RT, o de canviar de moto cada quatre o cinc anys (és que m’he cansat d’ella), o de compres per a mi il.lògiques com les Rr’s més propies de circuit que no de carrer, però que els diumenges volten per infinitat de carreteres. O per no parlar de la febre de les Harley, motos que en alguns casos sobrepassen els 20.000 euros, com algunes BMW, tot sigui dit…
Ens agraden les motos o ens agrada lluir moto???. Ens hem tornat uns “pijus Magníficus” com parodiaven en La Vida de Bryan???
M’està potser afectant massa el calor???.
Pe: I abans de que algú m’ho pregunti, si jo tingués pasta, que???. Doncs una de cada com a mínim, clar que si. I de les més grosses… com ha de ser…
:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya