Ens Hem Tornat Uns "pijus"????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Ens Hem Tornat Uns "pijus"????

Entrada Autor: Vicenç » dj. ago. 22, 2013 2:07 pm

Bon dia!!!!

Al fil d'una resposta que m'ha donat l'amic Pedroguzzi al seu post del viatge pel Perigord, m'ha donat que pensar en una cosa que moltes vegades també he estat xerrant amb l'amic Jordi (aquí Jorditrident, tot i que ara va amb una Guzzi...)..., bé, la resposta és aquesta:
Pedroguzzi ha escrit:Cuanta rao tens amic Vicenç , a mi em pasa igual, han sagut conservarlo tot tal i com era i li treuen profit turistic igualment o encara mes. pero aixo es nota en tot, veus joves que s'acaban de treure el carnet i porten cotxes que aquí ja no es veuen i a les motos pasa igual , veus motos de fa temps circulant i de viatge normalment, no tenen la necesitat de comprar per comprar com tenim per aqui
Doncs això. Si que m'he fixat que Pirineus enllà hi ha una afició a la conservació molt més gran que aquí. Veus les fotos de concentracions que es fan per aquests móns de Deu i veiem moltes, però moltes motos amb vint o més anys a les bieles. Però és que a França en general, per no parlar de Gran Bretanya he vist més motos en dies de pluja que creuant Espanya en dies asollejats. I de nou, moltes d'aquestes motos amb anys al damunt, amb propietaris orgullosos de poder-les lluir. Si fa fred ja és pràcticament impossible veure una moto per les Espanyes a no ser que sigui el cap de setmana de Pingüinos.

Fa poc, mirant també informació em vaig trobar amb aquest article:
Comparativa Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 650 Bandit S, Honda CBF 600 S
Si en los mercados europeos estas motos ocupan las primeras plazas de los rankings de ventas, en el nuestro es ahora cuando parece que se colocan en el lugar que les corresponde: arriba del todo.

Quizás nos hacemos pesados por reiterativos, pero es que las motos denominadas sport y naked son las más vendidas en los principales mercados europeos, y por algo será... precias ajustados, seguros no tan caros, más radares...
http://www.motofan.com/comparativa/hond ... -y-baratas

O sigui, allò de “caballo grande…”

Doncs una mica, aquesta és la reflexió: No ens hem tornat una mica bojos tots plegats??? De vegades voltant pels foros et trobes gent preguntant si amb una 500cc es poden fer viatges de 400Km. Com si no es pogués sortir de casa amb menys de 115cv sota les cames. O com si anessim tots a donar la volta al món en qualsevol moment (ganes no ens manquen tot sigui dit).

Aquesta necessitat una mica autoimposada de haver de tenir un 1200gs (ADV of course) o una RT, o de canviar de moto cada quatre o cinc anys (és que m’he cansat d’ella), o de compres per a mi il.lògiques com les Rr’s més propies de circuit que no de carrer, però que els diumenges volten per infinitat de carreteres. O per no parlar de la febre de les Harley, motos que en alguns casos sobrepassen els 20.000 euros, com algunes BMW, tot sigui dit…

Ens agraden les motos o ens agrada lluir moto???. Ens hem tornat uns “pijus Magníficus” com parodiaven en La Vida de Bryan???
M’està potser afectant massa el calor???.

Pe: I abans de que algú m’ho pregunti, si jo tingués pasta, que???. Doncs una de cada com a mínim, clar que si. I de les més grosses… com ha de ser…
:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: Ens Hem Tornat Uns "pijus"????

Entrada Autor: STV » dj. ago. 22, 2013 2:22 pm

A + crisis, - "pijus".

:birracat
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 22, 2013 2:37 pm

La veritat és que m'has fet fer una enorme rialla al llegir-te. I és que en el fons tens tota la raó del món!
No vull opinar el què penso jo, però si que et diré que AVUI en dia molta gent va en moto últim model i per bones carreteres sense "saber" disfrutar de l'autèntica essència de tot el que sempre ha implicat anar en moto, inclòs tenir-la com un membre més de la família i veure-la com fa anys i anys...

I no parlem ja quan ha de fer mal temps i molta gent a molts fòrums no va a les sortides o diuen el dia abans que no poden sortir perquè-els-hi-ha-sortit-un-imprevist, manera sutil d'escaquejar-se de conduïr en pluja. Aquí en aquest forum també acostuma a passar alguna vegada això, però no com per preocupar-se.

On han quedat aquells temps amb el barbour Garibaldi untat de grasa, la faixa ben cordada, els pneumàtics primets i amb càmara, que si tenies una avaria parava el primer motorista que passava? On s'ha quedat aquella època que quan passaves de 150 km/h la moto ballava com un flam i tenies que treure gas?

On ha quedat aquella època que TU portaves la moto i no LA MOTO et portava a tu? On són les motos lògiques de 400-500 cc? Perquè aquí molta gent (un 99%) quan canvia de moto puja de cilindrada?

Jo és que no entenc res, la veritat!!! :nonocat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dj. ago. 22, 2013 4:45 pm

A més crisi, més pijos! cada cop hi ha més diferència. I qui se sent superior ho vòl fer notar.
Crec que el "problema" rau en la mitjana d'edat. Som massa joves, manejables, influibles, gamarussos i fanfarrons. A un tío de 45-50 anys ningú li dirá quina moto s'ha de comprar. Molts s'han passat d'una "R" a una GS, i encara no sàben per què.
Al motard (no tots son així, ara em passo una miqueta) d'aquí, a moto li ha venut el de la botiga no l'ha comprada ell. Qui diu el de la botiga, diu la comparativa del Solo Moto, l'espavilat del seu barri o "l'entorn" que diría en Cruiff.
Massa cadells i poca cultura motard.

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. ago. 22, 2013 5:12 pm

Tota la rao Vicenç i no nomes en les motos , ho som en tot i si no mira quin país en tota Europa cambia mes de móvil i si ja es del IPhone "te cagas", amb els cotxes mes del mateix , aquí tothom te un 4x4 nomes per anar al treball i fora no els veus apenas
I en el tema de si ve un nen a la familia ja es la ostia , que si un monovolumen ( i no se perque ,total per portar un bulto de menys de 50 cm cualsevol cotxe ja val) i lo pitjor es que et compris un sidecar com va ser el meu cas, que desde la familia( comprensible) fins als amics de sortida en moto ( menys comprensible) tots dien: que estas boix Pere, comprat una monovlumen y gaudiras tu i la petita ¿?¿? , I aixo que el side segurament estará tota la vida al meu costat amb lo que me ha costat de preu i de homologacions¿? :sonat
Lo dit , un país de rucs :burrucat

PD :Ho sento pels rucs
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 5:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. ago. 22, 2013 6:36 pm

Bones,

Fa tot just tres setmanes he passat uns dies de vacances a Itàlia (sense moto :foracat ), per la zona del Veneto i també Sud-Tirol, Dolomites. I també he de dir que vaig veure força motos amb anys que a casa nostra costen més de veure, sobre tot de finals dels 80 i primers dels 90. Ara recordo especialment una Africa Twin i una Suzuki GSXR que gairebé estic segur que era d'abans del 1990. I vaig tenir la mateixa sensació: que a la resta d'Europa mantenen millor els vehicles amb anys.

Ara, no cal ni dir que les darreres novetats de BMW, Ducati i KTM es veuen per arreu (força KTM Adventure 1190 que, per ser tant nova, em va cridar l'atenció).

Suposo que aquí hi entren diferents motius, per una banda si que potser aquí no tenim tan esperit de conservar, però també és cert que si no tens espai és dificil mantenir vehicles antics i conec casos que es treuen de sobre motos antigues que potser voldrien mantenir perquè no tenen on guardar-les.

I si bé és cert que una moto ben mantinguda de 10 o 15 anys pot donar un grandissim rendiment, en qualsevol cas, crec que a gairebé tots ens agradaria tenir la darrera novetat si ho poguessim pagar, perquè fan unes meravelles que ens cau la baba...

[img align=left]http://www.motofichas.com/images/storie ... gale-i.jpg[/img]
[img align=left]http://www.masmoto.net/novedades/wp-con ... 013_10.jpg[/img]
[img align=left]http://images.motorcycle-usa.com/photog ... 34-jpg.jpg[/img]
[img align=left]http://www.clubmoto1.com/sites/default/ ... 200_02.jpg[/img]

.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dj. ago. 22, 2013 6:42 pm

Tinc la sort de tenir un garatge prou gran i tinc encara la Cagiva Freccia C12RRRRRRR de 7 marxes
Aprofitant que aquest any ho tinc malament per fer vacances, li fare una repasada
A veure si hipenso i penjo alguna foto

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. ago. 22, 2013 6:48 pm

[quote user="Jb500" post="240812"](...)
A veure si hi penso i penjo alguna foto[/quote]

Si, si us plau !!!!! :okcat :okcat
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dj. ago. 22, 2013 7:04 pm

Bon dia!!!!

Segurament aquests temes son d'aquells que tots tenim més o menys raó, i ningú no la te del tot.
És evident que a Europa es venen motos. Però també es veritat que conserven molt més que nosaltres. I això que ho tenen més complicat per climatologia, sal a les carreteres nevades etc etc.

I també es veritat que son precisament a Italia i a Espanya on he vist més volum de "novetats" rodant. Recordo quan la Breva era quasi encara un projecte i ja hi vaig veure alguna rodant per carreteres italianes quasi recient sortidetes del forn com aquell qui diu.

Ep, i tot s'ha de dir. Crec que CAT en aquest aspecte és un oasi comparat amb la resta de l'estat espanyol. Però així i tot moltes vegades no ens hem pogut estar d'aquesta fal.lera "armamentística" en el bon sentit de la paraula. Quants cops no hem llegit "es queda curta per viatjar"....

És evident que es viatja molt millor en una k1600 que no pas en una r850 com la meva (per no ferir susceptibilitats). Però el preu a pagar en molts casos és precisament no poder viatjar. Mireu anuncis de motos amb quatre cinc anys i menys de deu mil kilòmetres...
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dj. ago. 22, 2013 7:07 pm

es un tema de cultura-concienciacio. amb els cotxes passa el mateix : a França un model XX es ven amb 1600cc a Espanya el model XX es ven amb 2000cc

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dj. ago. 22, 2013 7:18 pm

fa mes de 30 anys hi havia molt poca gent que tingues com a hobby sortir el diumenge amb moto de carretera, per tant aqui aquestes motos son escases.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. ago. 23, 2013 1:50 am

[quote user="Cesc" post="240818"]fa mes de 30 anys hi havia molt poca gent que tingues com a hobby sortir el diumenge amb moto de carretera, per tant aqui aquestes motos son escases.[/quote]

No era falta de motivació sino falta de diners, als anys 70-80 una bona moto valia 7-8000 € d'aquella época. Només a l'abast de molt poca gent o de gent molt "malalta". :|
Salut i kilómetres

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. ago. 23, 2013 8:23 am

[quote user="Siono1000" post="240828"][quote user="Cesc" post="240818"]fa mes de 30 anys hi havia molt poca gent que tingues com a hobby sortir el diumenge amb moto de carretera, per tant aqui aquestes motos son escases.[/quote]

No era falta de motivació sino falta de diners, als anys 70-80 una bona moto valia 7-8000 € d'aquella época. Només a l'abast de molt poca gent o de gent molt "malalta". :|[/quote]

Si que es sortia el diumenge a donar el volt, l´unic que no s´anava gaire lluny i a més a més la majoria de la gent anava amb motos de muntanya i si, que de tant en tant veies algun grup de motos de carretera, sobretot a l´istiu que eren extrangers i nosaltres ens els miravem embobalicats a les motos i a les "paquets teutóniques " :eyes

i afegeixo :aquí si volies "moto grossa" només podies tenir algunes Ducati, Laverda, Norton, BMW , Guzzi , Benelli i Morini i tot el "nacional "

en aquells temps a finals dels ´70 una Montesa Cota 74 ( moto de moda entre el jovent )valia 69000 Ptes (414 €) i una Bultaco Frontera 74 82000 Ptes. ( 493 €) i una Ossa Yankee 500 : 175000 Ptes.(1052 €)
les motos grosses d´importació que anomeno mes amunt, eren molt més cares i dificils de trobar, doncs entraven amb comptagotes.

Una Norton 828 costava més de 250000 Ptes. ( 1502 €) i una BMW R90/S "Kpeps" ( primera moto al mon a portar un carenat de serie ) en valia prop de 600000 !!!! (3606 €)
recordem que a aquell temps el salari promitj eren de unes 25000/40000 ptes al més (150/240 E)

També referent al que dieu que a l´extranger es veuen motos ja entradetes en anys circulant perfectament , s´haurien de veure els quilometres que porten, dobcs moltes es fan servir els tres o quatre mesos que fa bó, doncs a paisos on hi fa fred, les motos es tanquen al garatge al mes de octubre i no es tornen a fer servir fins al mes de Maig......

i recordeu també alló de que... una moto se estima més quant es molt nova o molt.....vella !!! :okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 23, 2013 8:37 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. ago. 23, 2013 9:32 am

[quote user="Llagasta" post="240829"]

També referent al que dieu que a l´extranger es veuen motos ja entradetes en anys circulant perfectament , s´haurien de veure els quilometres que porten, dobcs moltes es fan servir els tres o quatre mesos que fa bó, doncs a paisos on hi fa fred, les motos es tanquen al garatge al mes de octubre i no es tornen a fer servir fins al mes de Maig......

i recordeu també alló de que... una moto se estima més quant es molt nova o molt.....vella !!! :okcat[/quote]

Si, cap al nord tens raó però parlant de vehicles en general a França encara hi ha el de la Boulangerie que reparteix el pa amb el seu 2CV furgoneta, o el del taller de poble amb el respectiu 4L per anar amunt i avall.

Sense anar més lluny, fotos d'aquest cap de setmana a França i que cadascú decideixi si són motos que treuen per lluir e diumenge o es la seva moto d'ús habitual...

intemporal...
Imatge

aquí van arribar tota la familia, pares i dues adolescents d'uns 15 anys, macro tenda de Decathlon i a passar cap de setmana:
Imatge

colla d'amics a passar-ho bé amb les Mobylettes:
Imatge

la furgoneta del que venia cascs i roba de moto:
Imatge

a falta de calés per a MULTIVAN, peugeot 205 de l'any de la castanya, 2 taulons de fusta i un plàstic (també és cert que m'agradaria veure la cara dels mossos si et paren):
Imatge

ja es veu que aquesta tampoc està restaurada
Imatge

ni aquesta:
Imatge

aquesta no hi te res a veure, però ja m'enteneu oi?
Imatge

a més, si fem cas de noticies com aquesta veurem que per fer de mitjana 3000km/any tampoc calen tantes novetats ni missils d'ultima fornada!!!!!

LOS que más quilómetros hacen...portalmotos.com

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. ago. 23, 2013 9:33 am

Jo penso (i segurament amb una falta de coneixement prou àmplia) que som països que pertanyem a la perifèria europea, que vull dir? Doncs que potser no tenim aquella cultura que si tenen els habitants de, per exemple els habitants de la República Checa. A l'igual que els italians, portuguesos o grecs sempre hem estat en una punta del continent, rodejats d'aigua i la situació política tampoc ens ha permès encomanar-nos del tarannà dels nostres veïns.

Tan sols fa falta fer els primers quilòmetres per les carreteres de França per veure com l'estil arquitectònic canvia com de la nit al dia, com allà es duen a terme festes i tradicions que aquí segurament mai s'han manifestat, el comportament cívic dels seus habitants (fora de les Banlieues o àrees "poc patriòtiques").

Fora la península son tradició les fires de brocanters, lo antic, lo genuí, lo passat d'avis a nets te un valor immesurable (Per això aquests anuncis Nadalencs de rellotges de polsera passats de pares a fills).

Aquí, malauradament, durant els quaranta anys de la dictadura (i molts anys anteriors dels que sembla tabú parlar-ne) tot el que teniem es va malmetre, es va gastar, es va cremar o es va perdre. Quan per fi va acabar aquell mal son, ja eren poques les coses aprofitables que teniem al nostre abast. Des de molt abans del 1936 no teniem un fàcil accès a qualsevol cosa que vinguere de fora, que fos eficaç, de qualitat i que fos bonic. Quan per fi es va acabar el mal son, ens va entrar la febre per comprar, primer el Duralex i posteriorment tot el que els nostres minsos estalvis ens permetien.

Ara ja s'ha produït un canvi i mig generacional, però la cultura, els hàbits, costen molt de transformar i el jovent, podent anar a Cala Iaia a fer "cavallitos" :martell :martell , no els demanis que vagin a les fires d'intercanvi de segells antics.

Jordi "Prony"

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dv. ago. 23, 2013 12:55 pm

[quote user="Randy-650" post="240788"]

On han quedat aquells temps amb el barbour Garibaldi untat de grasa, la faixa ben cordada, els pneumàtics primets i amb càmara, que si tenies una avaria parava el primer motorista que passava? On s'ha quedat aquella època que quan passaves de 150 km/h la moto ballava com un flam i tenies que treure gas?

[/quote]

:picant

M'he equivocat d'época?????

Jo encara vaig en barbour i....... quant passo de 140 kms./h........ la moto balla com un flam i tinc que treure gas !!!!!!!!!!!!

:jajacat :jajacat

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 23, 2013 1:37 pm

Ara m'han vingut al cap algunes de les respostes al teu post sobre l'article del JM Alguersuari sobre la Honda 500cc.
A tots ens fa gràcia veure un personatge voltant pel món amb una 125cc, o a dalt de l'Stelvio amb una vespa primavera, i diem "això si que és viatjar", però pocs, per no dir ningú, ho fariem.
Jo crec que amb menys n'hi ha prou, però cadascú amb els seus diners que faci el que vulgui o pugui...
Sóc conscient que no soc precisament el "motorista tipus" per molts motius, o sigui que...
...jo a la meva i els altres que facin el què vulguin.
Però es ben cert que es veu molta moto infra-utilitzada, com també es veuen molts SUV de gama alta portant nens a l'escola i anant a comprar.
Món de bojos? món de contrastos i extrems, la gent som així.
A veure si ho podem acabar de "discutir" davant d'una :birracat

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dv. ago. 23, 2013 1:53 pm

Bon dia!!!!

Llagasta: A París amb un pam de neu he vist motos circulant, i no una ni dos. Y a UK fins i tot he arribat a veure descapotables en dies de pluja. Pot ser és que tenen més assumit que plou.

I haviam, tampoc em refereixo a que haguem d'anar tots amb motos amb fre de tambor o fars de carbur ni amb motos de com a màxim 250cc. Però si que crec que em passat de l'espardenya al BMW sense passar abans ni tan sols per la sabata.

De nou em pregunto. Cal canviar de moto cada tres o quatre anys com aquí s'ha fet amb molta alegria???. Cal anar sempre amb el model més alt de prestacions i, evidentment de preu??? És llògica la fal.lera que va donar als anys 80's 90's i 2000's per les ultraracing???. Motos de circuit portades per vies obertes.

No se si és educació, consciencició, o com algú ha apuntat, carències que hem anat acumulant i que quan em pogut ens em empatxat tot de cop...
I pot ser és veritat que fa anys una bona moto significava estalviar força. Amb l'arribada de les japoneses es va democratitzar tot molt més. Qualsevol podia tenir una moto potent amb un cost relaticament assequible. Una moto ja no era aquell objecte de "cult", sino un "electrodomèstic" més que teniem a casa.

I per als romàntics con en Randy... em sembla que això es va acabar fa temps... Globalització crec que li diuen...
Salut!!!

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. ago. 23, 2013 3:16 pm

Sí, sí que ens hem tornat uns pijos.

No és difícil moure't per fòrums custom i qui fa quatre anys es va canviar una 125 (la seva primera moto o la seva primera moto després de vit-i-tants anys) per una 800-900, ara se la ven amb 12.000 Km o menys dient que se li ha quedat petita!!! I es compra una 1600-1800-2000, que un tant per cent elevat es treu al cap de 6-12 mesos perquè no pot amb ella.

La meva dona s'acaba de comprar una Triumph Bonneville perquè la Vulcan 900 comença a estar tocadeta amb 127.000 Km i les altres dues motos (les meves) estan amb 190.000 i 208.000 Km, és a dir que en qualsevol moment comencen a petar. A més, ha escollit una moto més versàtil, més potent i, en definitiva, diferent. Doncs ja hi ha hagut quie li ha preguntat com és que ha anat enrera passant d'una 900 a una 865 cc.

Ara direu, sí, però tu bé que t'has acabat comprant una 2000, eh! Sí, però la raó per fer-ho ha estat per intentar que em duri molts anys, doncs faig molts quilòmetres.
sergibuda

they called me an accident

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 23, 2013 8:54 pm

[quote user="Sergibuda" post="240874"]Sí, sí que ens hem tornat uns pijos.

No és difícil moure't per fòrums custom i qui fa quatre anys es va canviar una 125 (la seva primera moto o la seva primera moto després de vit-i-tants anys) per una 800-900, ara se la ven amb 12.000 Km o menys dient que se li ha quedat petita!!! I es compra una 1600-1800-2000, que un tant per cent elevat es treu al cap de 6-12 mesos perquè no pot amb ella.

La meva dona s'acaba de comprar una Triumph Bonneville perquè la Vulcan 900 comença a estar tocadeta amb 127.000 Km i les altres dues motos (les meves) estan amb 190.000 i 208.000 Km, és a dir que en qualsevol moment comencen a petar. A més, ha escollit una moto més versàtil, més potent i, en definitiva, diferent. Doncs ja hi ha hagut quie li ha preguntat com és que ha anat enrera passant d'una 900 a una 865 cc.

Ara direu, sí, però tu bé que t'has acabat comprant una 2000, eh! Sí, però la raó per fer-ho ha estat per intentar que em duri molts anys, doncs faig molts quilòmetres.[/quote]

Ei, ja teniu la Bonnie? Què, com va? n'està contenta? ostres, ja m'explicareu alguna cosa. Ah, i penja alguna foto si pots. Jo algún dia... :picant
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”