M'HA ESTAFAT MUNTANYÀ DE GRAN VIA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

M'HA ESTAFAT MUNTANYÀ DE GRAN VIA

Entrada Autor: POLVORINBCN » dl. jul. 09, 2007 8:59 pm

Pues tal com sona el titol. us explico aixi per sobre.

Dilluns dia 02 vaig comprar la moto amb la condició que l'entrega seria el divendres 06, després de tenir que assumir que només quedava la moto més equipada per el que era més cara es clar, bueno vaig decidir de quedarme-la amb aquesta condició.
Arriba dimarts dia 03 i rebo trucada del venedor dient que li feia falta li abonés el top case per tancar l'operació, jo baixo corrents i li pago el top case.
Com anava pasant la setmana i no rebia trucada, pues contava que tot anava bè, amb la sorpresa que arriba els dijous dia 05 i veig una trucada al mobil del concesionari, intento trucar durant tota la tarde i ningu en respon, al menys vaig trucar 50 vegades sense exagerar, total que el dvendres, el mateix dia de l'entrega a les nou del matí truco i hem diu en venedor que ho sent molt però que per problemes informàtics, qui havia de signat conforme s'havia cobrat la moto fins dijous no ho va fer i clar no havia sortit la moto a matricular.
Jo agafo i a la tarde del divendres hem presento en el concesionari a demanar explicacions ja que les meves vacances havien estat posposades a l'entrega de la moto, el venedor hem diu que segur que dilluns a la tarde esta segur segur.
Pues avui dilluns a les 16.00 hores estic allà al concesionari i li pregunto al venedor, que si li tinc de donar la moto que hem va valorar o els diners de la tasació ja que estava a l'espera de vendre la deu, hem diu que els diners.
Jo marxo a tancar el tracte de la venta de la Deu i la venc per el que a la meva butxaca anaven els diners que faltaven de la moto nova.
Una vegada al concesionari i després de que ningu hem truques per dir que estava la meva moto, veig al cap de venedors que hem diu que pasi al seu despatx, passem la meva dona i jo.
Una vegada dintre ens a caigut els ous al terra, al dir el cap que la nostre moto ni tant sols a anat a transit, que ni se l'han mirat per que li faltaven diners que el venedor del principi diu que li portaria en mà.
En fi que hem anat parlant, en un to una miqueta alt i ens ha reconegut que el venedor ja no hi era per que l'han fotut al carrer, i que ho sentient molt que hem tornaven els diners, que hem matriculaven altre moto el que fos, jo he dit que no volia la moto que havia un tracte i s'ha incomplert, llavors han dit que com havia fet l'opció selec, havia una reserva de domini en una financera i clar es tenia d'anular, pero....... la cosa no acaba aqui, si no que clar han fet tantes cagades que ni tinc una copia del contracte signat, per el que BMW es veu la soga al coll ja que han fet una estafa amb mí.

En fi que demà vaig a parlar amb el jefe de ventas de totes les concesions muntanya de Barcelona, a veure que hem diu, però ja s'han possat a la meva disposició, ja que hem deixem moto a cambi (no tenen la que he comprat) i mig acepten rebaixar el preu final de la moto, falta veure quan i com, per que poder cal denunciar directament.

Tot aixó sumat a milers de mentides que deia el venedor com que les revisons son als 20000, que no hi ha una primera revisió etc etc, només hem queda de consol que ell l'han fotut fora de bmw.

HO SENTO PER EL TOTXO PERÒ MILLOR QUE TOTHOM SABEM QUE HA PASSAT I NO CAIGUI NINGÚ MÉS.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. jul. 09, 2007 9:31 pm

Al·lucinant i penós al mateix temps. Em sap greu per vosaltres. Amb la ilusió que fa una cosa d'aquestes, que te la tirin per terra d'aquesta manera és imperdonable. Espero que t'acabin compensant com et mereixes. Si hem d'anar a fer merder, ens avises! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: M'HA ESTAFAT MUNTANYA DE GRAN VIA

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 09, 2007 9:37 pm

POLVORINBCN ha escrit:Pues tal com sona el titol. us explico aixi per sobre.

Dilluns dia 02 vaig comprar la moto amb la condició que l'entrega seria el divendres 06, després de tenir que assumir que només quedava la moto més equipada per el que era més cara es clar, bueno vaig decidir de quedarme-la amb aquesta condició.
Arriba dimarts dia 03 i rebo trucada del venedor dient que li feia falta li abonés el top case per tancar l'operació, jo baixo corrents i li pago el top case.
Com anava pasant la setmana i no rebia trucada, pues contava que tot anava bè, amb la sorpresa que arriba els dijous dia 05 i veig una trucada al mobil del concesionari, intento trucar durant tota la tarde i ningu en respon, al menys vaig trucar 50 vegades sense exagerar, total que el dvendres, el mateix dia de l'entrega a les nou del matí truco i hem diu en venedor que ho sent molt però que per problemes informàtics, qui havia de signat conforme s'havia cobrat la moto fins dijous no ho va fer i clar no havia sortit la moto a matricular.
Jo agafo i a la tarde del divendres hem presento en el concesionari a demanar explicacions ja que les meves vacances havien estat posposades a l'entrega de la moto, el venedor hem diu que segur que dilluns a la tarde esta segur segur.
Pues avui dilluns a les 16.00 hores estic allà al concesionari i li pregunto al venedor, que si li tinc de donar la moto que hem va valorar o els diners de la tasació ja que estava a l'espera de vendre la deu, hem diu que els diners.
Jo marxo a tancar el tracte de la venta de la Deu i la venc per el que a la meva butxaca anaven els diners que faltaven de la moto nova.
Una vegada al concesionari i després de que ningu hem truques per dir que estava la meva moto, veig al cap de venedors que hem diu que pasi al seu despatx, passem la meva dona i jo.
Una vegada dintre ens a caigut els ous al terra, al dir el cap que la nostre moto ni tant sols a anat a transit, que ni se l'han mirat per que li faltaven diners que el venedor del principi diu que li portaria en mà.
En fi que hem anat parlant, en un to una miqueta alt i ens ha reconegut que el venedor ja no hi era per que l'han fotut al carrer, i que ho sentient molt que hem tornaven els diners, que hem matriculaven altre moto el que fos, jo he dit que no volia la moto que havia un tracte i s'ha incomplert, llavors han dit que com havia fet l'opció selec, havia una reserva de domini en una financera i clar es tenia d'anular, pero....... la cosa no acaba aqui, si no que clar han fet tantes cagades que ni tinc una copia del contracte signat, per el que BMW es veu la soga al coll ja que han fet una estafa amb mí.

En fi que demà vaig a parlar amb el jefe de ventas de totes les concesions muntanya de Barcelona, a veure que hem diu, però ja s'han possat a la meva disposició, ja que hem deixem moto a cambi (no tenen la que he comprat) i mig acepten rebaixar el preu final de la moto, falta veure quan i com, per que poder cal denunciar directament.

Tot aixó sumat a milers de mentides que deia el venedor com que les revisons son als 20000, que no hi ha una primera revisió etc etc, només hem queda de consol que ell l'han fotut fora de bmw.

HO SENTO PER EL TOTXO PERÒ MILLOR QUE TOTHOM SABEM QUE HA PASSAT I NO CAIGUI NINGÚ MÉS.

Osti, jo demà a la tarda vaig a Muntanyà que m'han de fer una oferta per canviar el cotxe per un de nou !!!!!

El que si t'aconsello que facis, es que enviis un burofax al Departament de Direcció de Muntaña S.A. (també val una carta normal amb registres d'entrada o una certidficada, però sempre poden dir que el sobre era buit) i dient-los que segurament també l'enviaràs a BMW IBERICA S.A., donat que com a responsables subsidiaris de la mala praxis d'una persona pertanyent a la seva empresa, cal que l'empresa asumeixi els tractes que aquest individüu va fer, i que si cal que aquest element asumeixi les seves responsabilitats o ha de fer davant de l'empresa i no davant els clients d'aquesta.

En Josep el que no vol són problemes (com tothom) i segurament et donarà una raò o resposta plausible.

Si comences d'anar veient els comandaments intermitjos no t'ensortiràs pas, ara, si demà i el cap de vendes et surt amb ciris trencats, deixa-li caure com aquell qui rés que ho faràs saber a en Josep o la Montse.

Jo, bó i agafant per el coll, fa un 12 0 15 anys, al cap de taller i fontent-li una óstia quan no em veia ningú, no m'en vaig sortir, fins que vaig anar a veure en Josep al seu despatx.

Va ser el desencadenant perque al cap d'una setmana ja l'havia fotut al carrer.

Jo hi vaig al C/ Numància, aprofitaré, si vols, per parlar amb el Sr. Josep Muntañá o la seva esposa Montse ( si els hi trobo ) per fer-los saber el que t'ha passat.

Espero que s'et solucioni bé.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

POLVORINBCN
Presentats

Entrada Autor: POLVORINBCN » dl. jul. 09, 2007 9:47 pm

Pues t'agrairia que m'expliquis més com solventar-ho per que demà al mati, exactament a les 10 tinc de xerrar amb un tal casanoves, per a vuere com queda el tema, explicam algo més si us plau que ho vull deixar tancat dema al mati quan més aviat posible
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 09, 2007 10:44 pm

POLVORINBCN ha escrit:Pues t'agrairia que m'expliquis més com solventar-ho per que demà al mati, exactament a les 10 tinc de xerrar amb un tal casanoves, per a vuere com queda el tema, explicam algo més si us plau que ho vull deixar tancat dema al mati quan més aviat posible

Hi ha un refrany català que diu : Parlan la gent s'entén....

Parla amb en Casanovas i mira de que et doni una solucion que per tú sigui acceptable. Sigues una mica generòs en les pretensions, pensa que ell s'ha trobat un merder que no esparaba i també està bastant lligat de peus i mans. Tingues clar que amb qui parles NO té la última paraula i que el que t'ofereixi és realment el que pot oferirt-te, apreta'l al començament de la conversa i cedeix una mica quan vegis que realment t'esta dient el que Tu vols sentir.

Segurament arribareu a un acord.

Ara bé, si es posa flamenco, li dius que t'en vas al carrer Numància i que no marxaràs fins que parlis amb el Sr. Josep Muntañà o la seva esposa Montse.

I si convé i es posa gilipolles t'en vas al C/ Numància (ara no recordo el número, però es al començament venint de la Plaça Espanya) i demanes per parlar amb el gerent, o bé amb el Departament de Direcció, i en última instància intenta parlar amb la secretària del Sr. Josep Muntañà i li demanes hora per una reunió amb ell.

Jo demà estaré reunit tot el matí i fins després de dinar i no podré estar al corrent de les teves gestions fins al vespre.

De 4 a 5 de la tarda aniré al C/ Numància a mirar-me els cotxes nous i a veure si em fan una oferta interesant per canviar-lo. Vol dir que entre mirar els models nous, tasació del meu cotxe vell (només té 4 anys :) ) i negociació econòmica mi estaré ben bé 2 hores.

Si vol que et faci una gestió m'envies un SMS i parlem per telèfon.

El meu t'el paso per privat.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. jul. 09, 2007 11:49 pm

Bones!!!

Polvorin... mantint-nos informats de tot aquest embolic, si es que no te'n pots fiar ni de "ta mare"... Un concessionari d'aquest "nivell" no hauria de permetre cagades d'aquest tipus!!!

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 10, 2007 12:36 pm

POLVORINBCN, fest un escrit al Periódico de Catalunya, aviam si ho publiquen.

Es inadmisible que un concesionari tan gran faci aquestes coses!!!! :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 10, 2007 1:22 pm

Hola PolvorinBCN:

En Ramón té tota la raó del mon ( que fariem sense tú Ramón, veu assenyada del foro) :lol:

No t´esveris i pensa que ells també tenen un bon problema.

A part de les molesties i els disgustos que heu tingut fins ara, a la llarga hi sortiràs guanyant....... :wink: ja ho veuràs.
Imatge

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dt. jul. 10, 2007 1:25 pm

Vsssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

POLVORINBCN
Presentats

Entrada Autor: POLVORINBCN » dt. jul. 10, 2007 3:21 pm

Ara he tornat del concesionari mare, per dir-ho d'alguna forma, vinc del carrer Numancia de parlar amb el jefe de ventas, un tal Xavier Casanoves, la veritat es que ens han atés ràpid, però al parer de la meva dona i meu, massa prepotencia tenen aquesta gent. Ells he dit en prinmer cop que volia una sol.lució, i hem responen que ja han enviat la meva moto a matricular, ells dic que no la vull, i hem respons amb un to de prepotencia exagerat, pues aqui la tienes, cuando la quieras venir a buscar pagas el dinero que queda i te la llevas, després els he dit que que oferien ja que després de tant greu error, no podia marxar amb la moto al mateix preu i hem diu que 100 euros menys, la veritat que m'he emprenyat moltissim pero he aguantat, tot i que de sobte comença a aixecar la veu i diu que si no estic d'acord que marxi que la moto aqui la tindre, llavors s'ha m'ha girat la vena i amb compostura li he dit que si hem tornava a cridar li girava la cara, llavors ha baixat del burro una mica, però he marxat sense cap ganes de tornar ni a fer cap revisió, ni cap cosa més en aquell concesionari.

He conseguit que hem deixessin una moto a cambi ( g650x) i aquells 100 euros.
Surto molt decepcionat del tracte i prepotencia que mostren cap als seus clients quan tenen un problema, tot i que la meva dona i jo hem marxat per solucionar ja el problema i tenir la moto el més aviat possible que es dema passat, però tornaré a dir clarament el que penso.
Se que no guanyo tants diners com ells voldrien per que cada any els compri un cotxe, però de moment han perdut que passi les revisions de la moto, del cotxe (que tambè tinc un bmw) i molt clients.

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 10, 2007 4:19 pm

Senzillament VERGONYÓS !!!!!

V'ssssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 10, 2007 4:30 pm

lamentable aquesta actuacio i mes quant estem parlant d´una moto que val un pico important!!
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 10, 2007 8:01 pm

Bé, tal com vaig dir ahir, avui ¡jo també he anat a Muntanyà del C/ Numància.

I he anat perqué feia dies que hem trucaven per fer-me una bona oferta si volia canviar el cotxe. Avui després de dinar mi he apropat amb el meu cotxe net i brillant perqué el valoresin i així jo pugués fer els números més acurats.

Perqué us feu una idea de la situació, el meu cotxe és un BMW 530d serie Exclusive, amb equipament de luxe. El seu preu quan el vaig comprar l'octubre del 2.002 era de 42.000 €. Ara porto 190.000 quilòmetres sense cap accident ni ratllada i el seu estat és impecable : seients de pell beige, llantes especials BMW, control de creuer, intermitents blancs etz.

El nou vehicle seria també un BMW 530D però sense els acabts de luxe ni llantes ni collonades.

Sabe quan per quan me'l valoran ?

5.000 € !!!!

El venedor m'ha dit que em faria a més a més un descompte de 1500 € que podrien ser 2.000 €

Cadascú que pensi el que li sembli.............

Per part meva ja se que de moment em surt més a compte continuar amb el cotxe actual durant molt de temps :evil:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 10, 2007 8:10 pm

¿De 42.000€ a 5.000€?

Culló..i després s'el venen un 530d per -segons les tables- per uns 20-25.000€. Quin negoci farien, ¿oi? :evil:

A vegades penso que tota la gent que es dedica a la compra-venda de vehicles es pensa que som tontos. I alguns de tontos no tenen res. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. jul. 10, 2007 8:18 pm

El dia que em compri una moto nova si em sentiu parlar d'anar a aquest concessionari, SI US PLAU, feu-me memòria d'aquest succes, d'acord? Si algun dia em compro una BMW, obviament no serà amb aquesta colla d'impresentables.
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 10, 2007 8:19 pm

Agafa la fama i fota't a jeura, un refrany tipic catala que els de montanya deuen haber aplica't al peu de la lletra.

PD: per 5000 ramon t´el compro jo :P
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. jul. 10, 2007 8:19 pm

James_Bond ha escrit:Perqué us feu una idea de la situació, el meu cotxe és un BMW 530d serie Exclusive, amb equipament de luxe. El seu preu quan el vaig comprar l'octubre del 2.002 era de 42.000 €. Ara porto 190.000 quilòmetres sense cap accident ni ratllada i el seu estat és impecable : seients de pell beige, llantes especials BMW, control de creuer, intermitents blancs etz.

El nou vehicle seria també un BMW 530D però sense els acabts de luxe ni llantes ni collonades.

Sabe quan per quan me'l valoran ?

5.000 € !!!!
Suposo que, com a mínim t'hauràn tret una navalla per intimidar-te, no? Doncs està clar que això és un atracament en tota regla!!! El que deia, una colla d'impresentables.
Album de fotos

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 10, 2007 8:23 pm

Steelman ha escrit:PD: per 5000 ramon t´el compro jo :P
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Per fer-li 190.000 Kms. mes ????????????????????????? aissssss... Jordi !!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 10, 2007 8:27 pm

Per decorar la plaça de garatge ;P
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. jul. 10, 2007 8:30 pm

James_Bond ha escrit:Sabeu quan per quan me'l valoran ?

5.000 € !!!!
Te'n dono 6000€... va bé?? :wink: :wink: :wink:
Imatge

Respon

Torna a “General”