hola:
Si voleu saver si tens multes pendents o no :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
entreu a l´adreça : www.autofacil.info
i registra´t a "multes pendents" , es gratis i només has de donar el teu e-mail , matricula, DNI i cognom o raó social. :pc
al instant rebrás un e-mail per si tens multes o no. en cas positiu, t´enviaran una clau per accedir a uina zona del Web reservada amb mes informació. :wall
també es pot fer per SMS al 5030 MULTAS espai DNI o també MULTAS espai MATRICULA al 5030.
Jo NO ho hi fet, no tinc c*llo*s de fer-ho. per si hi ha "bastant" informació. :oops:el primer que ho fagi que digui que tal va.
VOLEU SAVER SI TENIU MULTES PENDENTS???
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
he probat el enllac i ba ve
tens que registrarte, amb una conta de correu, que tinguis, entenc, que es per rebre publicitat
et demana, las matricules dels teus vehicles i despres, solsament tens que clika, sobre de la matricula del vehicle que vulguis veure les multes, que tens pendentes i ja esta
per cert, tinc una d'igualada, per mal aparcament
tens que registrarte, amb una conta de correu, que tinguis, entenc, que es per rebre publicitat
et demana, las matricules dels teus vehicles i despres, solsament tens que clika, sobre de la matricula del vehicle que vulguis veure les multes, que tens pendentes i ja esta
per cert, tinc una d'igualada, per mal aparcament
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Pacs47