La DGT estudia sancionar a quienes utilicen el GPS
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Es veia a venir 8)
Estic al.lucinant, ho he hagut de llegir dues vegades: IMPOSSIBLE PARLAR AL COTXE !!!!! s´haura de parar a la cuneta per dir a la dona lo maca que está !!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
A veure quina altre cosa s´inventarán aquesta gent.????? :evil:
Ens prohibirán mirar els costats de la carretera.????
i els lletreros de la carretera ?????
i les "titis" que hi han als costats de la carretera ????
prohibirán la venda de GPS´s ?????
i escoltar la Radio ?????
i l´Ipod.????????
prohibirán....prohibirán....prohibirán..... :evil: :evil:
Estic al.lucinant, ho he hagut de llegir dues vegades: IMPOSSIBLE PARLAR AL COTXE !!!!! s´haura de parar a la cuneta per dir a la dona lo maca que está !!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
A veure quina altre cosa s´inventarán aquesta gent.????? :evil:
Ens prohibirán mirar els costats de la carretera.????
i els lletreros de la carretera ?????
i les "titis" que hi han als costats de la carretera ????
prohibirán la venda de GPS´s ?????
i escoltar la Radio ?????
i l´Ipod.????????
prohibirán....prohibirán....prohibirán..... :evil: :evil:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 18, 2007 10:43 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Obviament, s'hauria de prohibir canviar l'emissora de ràdio, abaixar la finestreta, ajustar el retrovisor, encendre un cigarret, parlar amb el copilot o amb els acompanyants, canviar la temperatura del climatitzador... Totes aquestes accions et distreuen de la tasca que estàs fent, que és conduir el cotxe.gs12 red ha escrit:A veure quina altre cosa s´inventarán aquesta gent.????? :evil:
:evil: :evil: :evil: Es pensen que sóm idiotes o que!!! :evil: :evil: :evil:
Quan prohibiran parlar pel mobil quan camines pel carrer per si de cas no veus a un vianant que ve de cara i topes amb ell? :b9 :b9 :b9
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Eii! fora conyes! a la meva jefa un dia un munipa li va donar un toque d'atenciò per parlar pel movil mentre creuava el pas de vianants.miquelpericas ha escrit:Obviament, s'hauria de prohibir canviar l'emissora de ràdio, abaixar la finestreta, ajustar el retrovisor, encendre un cigarret, parlar amb el copilot o amb els acompanyants, canviar la temperatura del climatitzador... Totes aquestes accions et distreuen de la tasca que estàs fent, que és conduir el cotxe.gs12 red ha escrit:A veure quina altre cosa s´inventarán aquesta gent.????? :evil:
:evil: :evil: :evil: Es pensen que sóm idiotes o que!!! :evil: :evil: :evil:
Quan prohibiran parlar pel mobil quan camines pel carrer per si de cas no veus a un vianant que ve de cara i topes amb ell? :b9 :b9 :b9
Lo que tb haurien de prohibir son les hipoteques, els problemes, pq clar vas pensant amb ells mentre creues o condueixes...
Aquestes normes produeixen adiccio, que vagi a un centre de desintoxicació, que ho accepti, "soy adicto a prohibir".
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Jo porto GPS i em sembla correcte la mesura, almenys perquè no m'agradaría trobar-me en una curva a un enllaunat que està programant el trastet.
Sempre i quan NOMÉS es prohibeixi la manipulació i no la utilització. Ara que de la manera que va el pais, segur que el que prohibiràn és la utilització dels aparells que no estiguin homologats, par tan ens tocarà rascar-nos les butxaques a tots i comprar-ne de nous.
En fi, mangantes de totes maneres.
QSC, que es pensaràn que és parent meu, i aixó si que NO, NO, NO.
Sempre i quan NOMÉS es prohibeixi la manipulació i no la utilització. Ara que de la manera que va el pais, segur que el que prohibiràn és la utilització dels aparells que no estiguin homologats, par tan ens tocarà rascar-nos les butxaques a tots i comprar-ne de nous.
En fi, mangantes de totes maneres.
QSC, que es pensaràn que és parent meu, i aixó si que NO, NO, NO.