Entrada
Autor: Prony » dg. abr. 03, 2016 10:26 pm
Jo no puc parlar del Neotec perquè no l'he tingut, però soc un vell usuari del Multitec i aquest em va agradar un pel mes que el Schuberth C3.
Punts a favor del Schuberth:
És mes silenciós, tot i que aquesta virtut no ve donada per una aerodinàmica més acurada, sinó per disposar d'un equipament interior fonoabsorbent. Quan parles dins del Shoei, "t'escoltes" bastant mes fort que no pas amb el Schubert, on sembla que t'han tret la veu.
Es més compacte de mides exteriors. El Shoei és substancialment mes gran a igualtat de talla.
Anti-Roll-Off-System. Això li dona un grapat de punts a favor. Es tracta d'uns cables interiors que eviten que el casc, tot i portar-lo poc apretat, impedeix que et pugui saltar. Això hauria de ser OBLIGATORI a tots els cascs de moto.
Que no m'agrada del Schuberth?
Quan plou, plou a dins. Encara que portis la pantalla tancada amb el "click", a l'instant de començar a ploure, la cara interior s'omple de gotes.
La pantalla te un molt bon disseny, es tridimensional en lloc de plana, però el pinlock mai acaba de solar prou bé. Ja he estrenat dos pin-lock (i creieu-me que sé com posar-lo i ajustar-lo) però sempre s'ha esmicolat una mica de baf (molt poc) a la cambra interior. Amb quatre anys del Shoei, mai vaig haver de tocar el pinlock.
La qualitat de la pantalla del Schubert es lamentable (en comparació amb el Shoei), ratllant-se tan sols de mirar-la (I costa prop de 90€ front els 45 € de la del Shoei)
Si compres el Schubert sense decorar, amb colors sòlids, el casc no està lacat.
Tot i questes coses, es tracta d'un casc "MOLT SUPERIOR" a la resta dels cascs abatibles del mercat, tret del Shoei, que està millor rematat en l'aspecte exterior (molt ben lacat, sempre està brillant), on no hi plou (va fer-ho, i molt, en les primeres unitats),que porta una pantalla molt mes bona i que te'n regala una de fumada (al menys en el Multitec).
Per cert, la bossa per guardar-lo està mes ben dissenyada en el cas de Shoei (que tampoc es descús). Llàstima que es un casc molt car i es enorme.
Jordi "prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??