Després de Manresa, i fins a Navàs, cada 6 km aproximadadament, hi ha un poste altíssim, amb una càmera, coincideix amb que uns 50 metres més enllà del poste, hi ha les marques d'haver-hi posat uns cables encastats a l'asfalt formant dos bucles quadrats seguits per cada carril, la càmera enfoca cap els bucles, on alineada hi ha una caixa de registre a la voravia...
Poden ser els nous radars piezoelèctrics en fase de probes ?
jo per si de cas, si el tràfic ho permet passo pel mig dels dos bucles, ja sigui en cotxe o en moto... por joder un poco....
¿Que cony han fet a la C-16?
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
No patiu, en aquest punt no són radars, es el que es diu peatge a l'ombra,
Es la manera en que la consecionaria, cobra de la Generalitat, es pacta un tant per cotxe, i la manera de fer aquest control es amb aquests trastos..
informació de primera má, per un amic meu que es tecnic d'aquesta obra. Ja li vaig aquesta mateixa pregunta, perque la veritat és que fa por...
L'unic radar de Manresa a Berga es troba a la sortida de Navás.
Vsssssss
Es la manera en que la consecionaria, cobra de la Generalitat, es pacta un tant per cotxe, i la manera de fer aquest control es amb aquests trastos..
informació de primera má, per un amic meu que es tecnic d'aquesta obra. Ja li vaig aquesta mateixa pregunta, perque la veritat és que fa por...
L'unic radar de Manresa a Berga es troba a la sortida de Navás.
Vsssssss
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental