HONDA DAY: Les meves impressions

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

HONDA DAY: Les meves impressions

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 01, 2007 2:37 pm

Avui com es va dir en aquest post era el dia del Honda Day a Reus.

He provat dos motos, pero abans de dir-vos quines us dire que m´he sentit com si fos membre de un experiment postural.

Sabeu el tipic esquema de la evolucio postural humana?
Imatge

Doncs aixi m´he sentit al llarg de les proves ;)

Ara us explico les meves sensacions

VFR800

Imatge

La postura es HORROROSA. Admiro la gent que amb aquest tipus de moto es capaç de fer mes de 40km's seguits!
Jo n´he fet uns 25 i quant he arribat no podia moure el coll ni els canells!
Per aixo aqui m´he sentit que estava fent el experiment de la primera posicio de la escala evolutiva (la foto primera :) )

El motor es molt bo. Es molt fi i molt suau i no transmet gents de vibracions. Es un Tetra!!.
En qualsevol relacio del canvi de marxes pots tirar des d´on vulguis i fins a on vulguis i sempre ho fa rapidissim. Sense donar-te temps a assimilar-ho vas a 140/160 i el motor encara va a mig regim.
De totes maneres el motor te dues cares. Per sota de 6000 o 7000 rpm es molt electric i bestial. Pero quant superes aquestos el motor es una RRR, crec que es quant entra el VTEC i el motor aleshores deix anar tot el seu potencial i has d´anar molt en compte!

Per poder parar tant de poder, te un equip de frens IMPRESIONANTS. Nomes amb un dit et clava la moto en un no res, amb el que es molt facil fer invertits en aquesta moto, i amb la postura que portes, et dona la sensació de sortir volant per davant

Aixi que resumint, amb aquesta postura, aquest motor i aquest fren, tenim una moto amb un comportament molt deportiu. El tram de revolts rapids que hem fet l´he fet mes rapid que amb qualsevol altra moto fins ara, i sense donar-men compte. La moto amb el seu peasso pneumatic del darrera et permet entrar amb total confiança i rapid als revolts rapids.
Per ciutat i en revolts lents el semimanillar i la seva postura fa que sigui molt complicat de dominar aquesta moto.

En fi, una moto excelent per lo que esta feta, pero no per a mi :)

Pan European STX1300

Imatge

I he pujat despres de la VFR i el canvi ha estat notable. M´he sentit com a "casa" a dalt de la pan. El manillar, botos, palanques,....tot era al seu lloc.
La seva postura era molt mes normal i apte per fer tots els km's que vulguis a sobre seu. De totes maneres em cansaria abans que amb la Varadero, per que els manillars, tot i ser a una alçada correcte continuen siguent baixos, amb el que vas amb una postura tirada endavant i els braços i cervicals suposo que al fer molts km's es resentirien.
Amb uns elevadors del manillar problema soluciona.
Aqui ja semblava una mica el segon personatge del grafic de dalt :P

El motor es molt mes suau i electric encara que el da la vfr, pero no te la "patada" ni la energia d´aquesta. Tambe es que son diferents filosofies.
Pero et permet tirar amb segona o amb cinquena des de quasi qualsevol lloc del RPM fins on vulguis tambe, amb el que tambe s´ha de vigilar el velocimetre, per que tambe sense donar-te compte ja vas llençat.

Els Frens son molt bons, com els de la deauville 700 que tenia, millors que els de la varadero, pero no tenen la eficacia dels de la VFR que son una passada.

I el comportament general fa que sigui una moto molt apte per fer el tipus de us de les motos que en fem nosaltres. Una moto comoda, amb un motor impressionant que et permet estirar sense problemes en tot moment, un equip de frens a concordancia amb el motor,.... i tot aixo unit amb l´ergonomia de la pantalla electrica (que divertit moure-la mentres circules), de les guanteres, informacio EXCELENT del quadre,,...
A mes la part del chasis, suspensions,.... tambe ajuden. En els mateixos revolts que amb la VFR he passat mes rapid que mai, amb la pan hi he passat rascant l´estribera.
AH, jo pensava que seria una moto molt pesada, doncs es tant "lleugera" com pot ser-ho una deuville, una varadero,....o inclus la VFR.
No he notat les diferencies del pes, entre totes elles.

I per acabar he agafat la meva Enamorada i he sentit que aquesta es la millor moto que puc tenir.
Una posico molt bona (la del 4 sr, el de la llança), un motor casi casi tant ple i energic com el de la pan, no te els frens de la vfr i la pan, pero ja serveixen els que te, no te el quadre ni l´ergonomia de la pan, pero te un quadre i una ergonomia a anys llum de la VFR (per les meves necesitats)....
En fi que he sortit content, ja que he provat dos motos molt diferents, i al tornar a pujar a la meva moreneta tots dos ens hem fet un somriure de complicitat ;)
Imatge
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. set. 01, 2007 4:38 pm

Moltes gràcies per compartir amb tots les experiències que has sentit sobre dues motos ben diferents. :) Per mi, el millor és sentir les sensacions de les persones alhora d'evaluar una moto. I la teva crònica és francament interessant! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 01, 2007 5:13 pm

Interesants opinions, si senyor...... :roll:

Amb això que dius es demostra la meva teoria: tothom te un concepte diferent del seu moto ideal; sols haig de dir que jo vaig MOLT més còmode amb la Bandit (és del tipus VFR) que amb la Deauville.....

Una pregunteta, amb discreció (jejeje): ¿com ho veus això dels tetracilindrics? :P ¿Fan per tu o no? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » ds. set. 01, 2007 6:50 pm

Hola!! Jo sóc del parer del Randy, i diré més que el que conta són les ganes d´anar amb moto. Jo vaig tornar de Faro en un dia (uns 1200 Km) amb la CBF i cap problema físic. Estavem cansats del viatge però no de la posició de la moto, de les motos que anavem n´hi havia per tots els gustos (bandit, cbf, varadero, goldwing, gs).

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 01, 2007 6:54 pm

JO tambe estic d´acord amb aixo, pero la CBF o la Bandit son motos amb uns manillars alts!
La VFR te els manillars baixos i una posicio molt racing!
Jo per moltes ganes que tingues no podria, o acabaria amb l´esquena feta caldo!
Ex ...moltes coses

wilt
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 10:16 am

Entrada Autor: wilt » dg. set. 02, 2007 11:17 am

No se, això de la posició de conducció es una mica cadascú...
Jo vaig tindre una gs500 amb manillar baix i m'anava força bé perque el pes anava repartit entre l'esquena i els braços.. el que no m'anava tan bé era les cames que les tinc llargues i la posició era molt forçada.
Ara amb la Strom m'hi sento còmode pero m'ha costat moltissim acostumar-me a la posició tan dreta, i a que tot el pes recau en linea recta a l'esquena mentre els braços no els cau pes.

La VFR i la ducati ST3 son motos que m'encaixen força bé en la meva manera de veure una moto..

Pero ja dic, això es cadascú i la seva complexió.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. set. 03, 2007 8:29 am

Bones!!!

Doncs enhorabona per haver pogut provar les motos aquestes... mira que no poder-ho fer abans per ser "novatillo"... :wink: :wink:

Després de llegir-ho, tu no volies abans una VFR?? :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dv. set. 14, 2007 11:27 pm

La postura de conduccio es subjectiu

Un company de feina te la VFR 750, ha recorregut tota Europa i et diria que la moto es comodisima
Sjaak Lucassen va fer la volta al mon en una R1

Salutacions

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 15, 2007 10:05 am

Tens rao jordi, hi ha gent que amb la VFR fa molts viatges.
Mira sense anar mes lluny aquest varen anar a Turquia amb dues VFR's

Pero jo seria incapaç
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. set. 17, 2007 12:42 pm

Que raro! :shock:

Jo hi tingut dues VFR i eren comodissimes,( faig 1,85 mts.) la 800 jo diria que tan o més cómode que la GS 1200 que tinc ara.( els manillars alts solen carregar mes el pes al cul (mal al cul) 8) la VFR carregava una miqueta mes els canells, però res alarmant. :roll:
Imatge

Respon

Torna a “General”