TEMA ASSEGURANÇA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
TEMA ASSEGURANÇA
M'agradaria comentar un tema, ja sé que pot-ser es donar feina pero penso que ens pot anar bé a tots.
1 - Desde el forum de mototurisme es podria fer alguna gestió amb empreses d'assegurançes per obtenir uns descomptes especials en el cas d'aconseguir molta gent a fer el seguro de la moto al mateix lloc?
2 - Es pot mirar botigues d'accesoris i recanvis per aconseguir lo mateix?
Per suposat que en cas de que pugui ser bo, tb m'ofereixo voluntari a buscar tant un tema com l'altre.
arreveureeeeeeeee
1 - Desde el forum de mototurisme es podria fer alguna gestió amb empreses d'assegurançes per obtenir uns descomptes especials en el cas d'aconseguir molta gent a fer el seguro de la moto al mateix lloc?
2 - Es pot mirar botigues d'accesoris i recanvis per aconseguir lo mateix?
Per suposat que en cas de que pugui ser bo, tb m'ofereixo voluntari a buscar tant un tema com l'altre.
arreveureeeeeeeee
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
-
- Presentats
- Entrades: 214
- Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
- Ubicació: Esparreguera
Pues jo conec un agent de assegurances i per mirar de fer algun pack per tots no crec que passi res.
Es catalana occidente i no està pas malament el preu que ofereix, jo pago de la meva 1200Rt, 320 euros, amb accidents del conductor i passatger sense limit de quantia, assistencia, i etc etc.
Crec que esta molt bè tenin en compte els meus 26 anys, i no gaires de carnet.
Qualsevol cosa Jordi m'ho fas saber i parlem amb ell.
Es catalana occidente i no està pas malament el preu que ofereix, jo pago de la meva 1200Rt, 320 euros, amb accidents del conductor i passatger sense limit de quantia, assistencia, i etc etc.
Crec que esta molt bè tenin en compte els meus 26 anys, i no gaires de carnet.
Qualsevol cosa Jordi m'ho fas saber i parlem amb ell.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
- Sagal
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!POLVORINBCN ha escrit:... jo pago de la meva 1200Rt, 320 euros, amb accidents del conductor i passatger sense limit de quantia, assistencia, i etc etc...
...Crec que esta molt bè tenin en compte els meus 26 anys, i no gaires de carnet...
Ho haurem de parlar això... que amb la Varadero i 24 anys que tinc pago gairebé el doble que tu... :evil: :evil: :evil:
Fins aviat!

- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Laia_Hornet
- Presentats
-
- Presentats
Pues dema truco a aquest home i li comento q alguns li trucareu, aquest home es diu marti, molt bon home algo especial, pero molt bon home.
quan parli amb ell us deixo per privat el seu num personal.
quan parli amb ell us deixo per privat el seu num personal.
- Sagal
- Presentats
-
- Presentats
Pues como es sol dir "lo prometido es deuda" he parlat amb el que hem fa les assegurances, li he comentat el tema i m'ha dit que ens farà un bon tracte.
Es a dir que si els que manen ho consideren oportú, crec que podem parlar d'un coneveni entre cometes, al menys per consultar no passa res, jo si recomano qiue el que truqui i li surti una cota més alta que en altre lloc m'ho fasi saber i li podem argumentar amb paper,`jo m'encarrego de lo demés.
Lo dit a disposar de nou tracte.
El que vulgui el telf que hem fasi privat i li passo.
Recordo que es la companyia catalana occidente i lepanto.
Es a dir que si els que manen ho consideren oportú, crec que podem parlar d'un coneveni entre cometes, al menys per consultar no passa res, jo si recomano qiue el que truqui i li surti una cota més alta que en altre lloc m'ho fasi saber i li podem argumentar amb paper,`jo m'encarrego de lo demés.
Lo dit a disposar de nou tracte.
El que vulgui el telf que hem fasi privat i li passo.
Recordo que es la companyia catalana occidente i lepanto.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
I la mútua motera? http://www.mutuamotorista.com/Laia_Hornet ha escrit:Algú sap si en alguna companyia m'asseguren per menys de 900 € tenint menys de 25 anys????
Estic desesperada!!!!! No vull tenir que tornar a pagar 1000 euros per la merda d'assegurança!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
PD: Es podria parlar amb ells pel tema de les assegurances amb preus especials per als de MotoTurisme ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Laia_Hornet
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
:shock: Doncs a mi me'l van fer en un tres i no res... :? De fet, tinc la assegurança amb ells. :roll:Laia_Hornet ha escrit:La Mútua Motera??????
Encara espero els pressupostos de l'any passat de la Hornet i de fa 2 anys de la CBR 125....![]()
![]()
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Laia_Hornet
- Presentats
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
A la xicota d'un amic meu li van fer molt bé a Fènix Directo i em va dir que superbé en comparació als altres, però em penso que és a partir dels 25 justament!Laia_Hornet ha escrit:Algú sap si en alguna companyia m'asseguren per menys de 900 € tenint menys de 25 anys????
Estic desesperada!!!!! No vull tenir que tornar a pagar 1000 euros per la merda d'assegurança!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
- Laia_Hornet
- Presentats
-
- Presentats
Cap de nosaltres està interessat en consultar l'assegurança?, crec que algú deuria al menys consultar-la i si us interessa quan acabi la vostra endavant, se que us faran bon preu.
Cap adalt el tema !!!!!!!1
Cap adalt el tema !!!!!!!1
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Home, ja sé que ho asseguren "Tot, tot i tot!!" però quan els vaig demanar pressupost fa uns anys perquè a casa meva ja hi tenien alguna assegurança, em volien pendre el pèl!! Apart de cars m'havia de fer una assegurança de vida, per jove i perillós!! :twisted: I tenia la teva edad, llavors!!POLVORINBCN ha escrit:Cap de nosaltres està interessat en consultar l'assegurança?, crec que algú deuria al menys consultar-la i si us interessa quan acabi la vostra endavant, se que us faran bon preu.
Res, que fa molt temps que ho faig al RACC, i cada vegada que em caduca mirem entre totes les companyies amb les que tracten i escullo la que més bé m'ho fa. D'un any a un altre hi poden haver considerables diferències!! I si més no tenen solvència contrastada. Ésclar que el millor és no necessitar-les :P
A la Catalana d'Occident potser ho fan bé, però Jo no us recomano pas que us emboliqueu amb asseguradores d'aquestes tant barates, oi més si són per telèfon! (pregunteu-li a en Randy!) doncs a la hora de la veritat hi han molts problemes!
Salut!!