TELENOTICIES.CAT ha escrit:
Un home ha mort i deu persones, entre elles un nadó de dos mesos, han resultat ferides de diversa consideració en un accident de trànsit aquest dimarts a la tarda al centre de Barcelona, a l'encreuament entre Nàpols i Roger de Flor. Segons la Guàrdia Urbana, una parella que circulava amb una moto ha atropellat un home que travessava un pas de vianants amb la seva dona. L'home ha resultat mort. Alguns testimonis apunten que la moto feia una cursa amb una altra motocicleta, però la policia, que està investigant el cas, no ho ha confirmat.
La moto ha atropellat el matrimoni en una col·lisió que ha acabat amb la vida d'un home de 80 anys i després s'ha desestabilitzat. Això ha fet que el vehicle rellisqués sense control contra una parada d'autobús plena de gent. Es tracta d'una parada sense marquesina, només amb un pal.
En l'impacte contra la parada s'han produït deu ferits, entre els quals un nadó de només dos mesos. Un dels carrils laterals de la Gran Via s'ha hagut de tallar unes hores al trànsit entre el carrer Sicília i Roger de Flor.
Un accident important de moto a BCN
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Un accident important de moto a BCN
Ex ...moltes coses
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
He llegit en un lloc o altra que feien carreres al mig de Barcelona. Ara miro si ho trobo.
Ja ho he trobat :
http://www.avui.cat/article/tec_ciencia ... elona.html
Ja ho he trobat :
http://www.avui.cat/article/tec_ciencia ... elona.html
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
PD: Ho sento, però necessitava treure la rabia que em produeixen aquestes noticies.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- pol
- Presentats
- Entrades: 38
- Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am
si els burros volessin.... no veuríem mai el sol!!! :evil: :evil: :evil: :evil: .... per desgràcia, la densitat de atontats d'aquesta mena és massa elevada, en massa àmbits de la vida....
i encara passen poques coses, tal i com està el nivell.
val a dir que em sembla que han dit que el peató creuava en vermell la Gran Via, que ja són collons també...
i encara passen poques coses, tal i com està el nivell.
val a dir que em sembla que han dit que el peató creuava en vermell la Gran Via, que ja són collons també...
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
I si lo que diu el POL ,que el peató creuava en vermell,es cert .miquelpericas ha escrit:![]()
![]()
Em sap molt de greu per les víctimes que no en tenen cap culpa de que hi hagi uns FILLS DE PUTA CABRONS DE MERDA que no sàpiguen conduir amb seny i respecte. Per la víctima mortal i la seva familia, les meves condolències. Pels ferits, molts ànims i desitjar-los una ràpida recuperació amb les mínimes seqüeles possibles. I pels conductors (de qualsevol vehicle) temeraris, TANT DE BO US MORIU ABANS QUE POGUEU CAUSAR UN ACCIDENT!
PD: Ho sento, però necessitava treure la rabia que em produeixen aquestes noticies.
¿que s`en fa de les barbaritats que has dit una mica més amunt?
Crec que es pot expressar la mateixa rabia,la tristor de que algú hagi mort,etc... Sense utilitzar un bocavulari tan: ¿BESTIA?
Al final ,em de pensar, que aixó es un lloc on pot entra tothom (canalla també) i els i pot txocar aquestes invectibes ,producte si més no,de un moment de escalfor. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!