GS 1200 CONTRA K1200 A LA COLLADA DE TOSES
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
GS 1200 CONTRA K1200 A LA COLLADA DE TOSES
Uns quants quilometres de la collada de Toses, gs1200 contra k1200 R
picadures, picadures..... :P
gs 1200 vs Vstrom 650 :
Ah! i sempre per la seva dreta !!!!!! :) excepte el tiu de la Gs que els passa al començament :evil:
picadures, picadures..... :P
gs 1200 vs Vstrom 650 :
Ah! i sempre per la seva dreta !!!!!! :) excepte el tiu de la Gs que els passa al començament :evil:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 28, 2007 9:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Re: GS 1200 CONTRA K1200 A LA COLLADA DE TOSES
Escolta... tu tens la dreta al mateix lloc on la tinc jo???? :b9 :b9 :b9 :b9gs12 red ha escrit: Ah! i sempre per la seva dreta !!!!!! :) excepte el tiu de la Gs que els passa al començament :evil:
V'ssssssss
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Veiem un minut del video ja he tingut prou
Un tio que al adelantar quasi s'estavella amb un altre motorista
Un dels motoristes tallan la curva invain el carril contrari.
Dos del motoristes surten de la curva, sort que no venia ningu en sentit contrari
He preferit no veure els cinc minuts que resten
Salutacions
Un tio que al adelantar quasi s'estavella amb un altre motorista
Un dels motoristes tallan la curva invain el carril contrari.
Dos del motoristes surten de la curva, sort que no venia ningu en sentit contrari
He preferit no veure els cinc minuts que resten
Salutacions
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
UFFFF
EN cada frenada les motos una a sobre del altre.
Adelanten quant ve un cotxe de cara.
I despres...mireu als 55sg. Un tio totalment per l'altre carril en un revolt cec.
El de la GS gris a mes...em feia patir un munt NO es pot anar mai tant rapid si no ets capaç
I aquest per orgull o per pique anava trassant molt forsat i molts cops per l´altre carril per seguir anant davant del que si en sabia, el que portava la camara.
I despres...mireu als 55sg. Un tio totalment per l'altre carril en un revolt cec.
El de la GS gris a mes...em feia patir un munt NO es pot anar mai tant rapid si no ets capaç
I aquest per orgull o per pique anava trassant molt forsat i molts cops per l´altre carril per seguir anant davant del que si en sabia, el que portava la camara.
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Tens tota la raó, de totes maneres no es cap crim tallar per dins un revolt amb moooooooolllllta visibilitat i més a més si no hi ha continua,..... qui no ho ha fet algun vegada.Steelman ha escrit:UFFFF
També al portar cámara a la moto, i saver que " et veura tothom" fa que amb l´excitació fagis coses que potser no faries mai, tothom vol ser el n#1...davant de la cámara ...desgraciadament , després passa el que passa, el que es inadmisible es anar tan depressa com per entrar colat a un revolt ceg. Sempre s´ha de controlar, sempre......
El tema dels accidents es un problema per reflexionar entre tots els motoristes.

- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
...a més de tot el que heu dit: Jo no sóc el tio que millor traça del món, però aquest parell fan un munt de cagades, una darrera l'altra, frenen fora de lloc, es passen de frenada...crec que van molt despendolats...
...crec que el ZAKMOTORRADER (o algo així) volta pel foro...que pengi l'escrit "CURVAS BONITAS"...per pensar-hi

...crec que el ZAKMOTORRADER (o algo així) volta pel foro...que pengi l'escrit "CURVAS BONITAS"...per pensar-hi
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès