Posar radars i criminalitzar-nos si, pero.....
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Posar radars i criminalitzar-nos si, pero.....
fer un anunci on ajudi als conductors de cotxes a conciensar-se com aquest que fan a d´altres paissos,...QUANT?????
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
¡¡¡¡¡¡¡NOOOOOOOOOOOOoooooooooo!!!!!!!!!!!
Aixo no dona diners, aixo es una despesa i no cal fero, de cap manera.
Ara be, una animalada de persones de la "benemerita" desperdigats per les carreteres i autovies, per acollonir al personal i multar...... siiiii, aixo siiiiiiiii.
El cap de setmana pasat me para la G.C. per demanarme els papers de la moto, i res mes, amb molta educacio.
Avui, de nou, m'han parat, de mala manera, amb mals modals, sense saludar, ordenant el que fer, amb el full de la denuncia i el boli preparat.
El guardia suposaba que jo no tenia altres gafes graduades, cosa que no ha demanat, i ja estava preparant el boli, evidentment jo he dit el que calia, i s'ha molestat, despres, cuan he posat la moto apunt no he rebut cap ajuda per incorporarme a la carretera.
Jo he pensat que igual em feia una butifarra.
La llibreta de "reseptes" ja estava prou gastada, menys mal que jo ho tenia tot al dia.
¡¡¡¡ ESTA ES LA AJUDA QUE TENIM AQUI !!!!!!!!!!!!
Aixo no dona diners, aixo es una despesa i no cal fero, de cap manera.
Ara be, una animalada de persones de la "benemerita" desperdigats per les carreteres i autovies, per acollonir al personal i multar...... siiiii, aixo siiiiiiiii.
El cap de setmana pasat me para la G.C. per demanarme els papers de la moto, i res mes, amb molta educacio.
Avui, de nou, m'han parat, de mala manera, amb mals modals, sense saludar, ordenant el que fer, amb el full de la denuncia i el boli preparat.
El guardia suposaba que jo no tenia altres gafes graduades, cosa que no ha demanat, i ja estava preparant el boli, evidentment jo he dit el que calia, i s'ha molestat, despres, cuan he posat la moto apunt no he rebut cap ajuda per incorporarme a la carretera.
Jo he pensat que igual em feia una butifarra.
La llibreta de "reseptes" ja estava prou gastada, menys mal que jo ho tenia tot al dia.
¡¡¡¡ ESTA ES LA AJUDA QUE TENIM AQUI !!!!!!!!!!!!
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
M'ha posat la pell de gallina veure l'accident. Felicitats al govern que fa aquest tipus d'anuncis. A veure si els d'aquí aprenen una mica.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm