Quina moto trial mitjana creieu que és la millor? :shock:
KAWASAKI VERSYS 650

SUZUKI V-STROM 650

BMW F-650 GS

HONDA TRANSALP

Moderador: Airald
No és just, clar. Però al SoloMoto30 ho fan.....ja que ara per ara és la trail més venuda a Espanya. Si té tant d'èxit, lògicament és perquè ha de ser bona en moltes coses, no? :shock:gs12 red ha escrit:
No es just comparar aquestes trails bicilindriques amb la BMW 650 monocilindrica. :x
no us sembla? :roll:
Ride ha escrit:Doncs jo si que vull fer la pregunta ...
Millor en qué? per que no s'acaba de fer la pregunta.....
Completament d’acord.Mckinley ha escrit:Hola a tothom!. A veure, si parlem de Trail asfàltica, la millor es la Vstrom, però si parlem de Trail tal com jo l'entec, 50% muntanya -50% carretera , per a mi sense cap mena de dubte la millor ès la TRANSALP.
Vsssssssss
Be, jo en penso que si, 50% asfaltica 50% muntanya, pero entre la alemana o la japonesa, en aquest cas, personalment trio la bmw per comoditat del acompanyan, que si es cert que la honda te millor proteccio aerodinamica,pero amb una pantalla mes alta aixo ja no es problema per la bmw,que porta els warnigs, l'abs i els punys calefactables, uns extres importans, pero de serie, si el preu es mes alt si, en aquest punt ja, crec que mana el gust de cada un, a la hora de triar,la suzuki, per mi, es asfaltica total i ja no la posaria en una comparativa així, ja que de trail, crec nomes en te la vista, pero no es pas una moto de muntanya,si unes pistetes si les pot fer esta clar, be, tot va agust, i cada ú es queda amb la que mes li agrada.Depardie ha escrit:Completament d’acord.Mckinley ha escrit:Hola a tothom!. A veure, si parlem de Trail asfàltica, la millor es la Vstrom, però si parlem de Trail tal com jo l'entec, 50% muntanya -50% carretera , per a mi sense cap mena de dubte la millor ès la TRANSALP.
Vsssssssss![]()
![]()
Donç la meva modesta opinió, es que, en general, la majoría del personal li dona una utilitat molt més asfáltica que "trailera", i suposo que estadisticament es així ( només veient el número de motos trail i asfaltiques que es veuen al carrer ens podem fer una idea).Josey Wales ha escrit:Holaa:
A mi em sembla que del què es tracta es de mirar per a què volem la moto, abans de comprar-la, i llavors escollir en funció d'això!! :) :) :)