Donç aixó, en clau d'humor i humiltat podriem posar aquelles històries que sempre expliquen de quant li varem ficar ma a la moto i al final el mecànic ens va dir: lo economic al final surt car, has de fer cas...
17 anys, Honda crm75 jo (el burro delante) i l'amic que estudia FP Automoció. Volem canvia el coixinet del "cigüeñal" i amb aixó que ens hi posem.
Desmontem i quant volem treure'l no surt, no pasa res amb un martell de nylon i una escarpa, li donem fort. Surt si, però també tot el canvi de marxes cau per terra :shock: . Anem a la Honda (clar) i el mecànic diu que ell no ha fet res i que és un problema nostre :oops: Ho coloquem, al final amb molta paciència tot al puesto.
Al final dos setmanes després, sobren cargols, la pata d'arranque no retorna, perd oli a chorros (no vam posar juntes noves), la moto no tira però això sí VAM CANVIAR EL COIXINET.
Dos setmanes més tard gripada.
SI NO SABES PA QUE TE METES MANOLETE
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: dj. jul. 05, 2007 6:10 pm
- Ubicació: Cornella de Llobregat
SI NO SABES PA QUE TE METES MANOLETE
per educar al motero fa falta tota la tribu
-proverbi moteromasai-
-proverbi moteromasai-
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Exit rotun............sens dubte.
La meva aventura va ser amb el primer cotxe, un fiesta........pobret.
Li desconecto la beteria per fer-li mes mil i una, la radio i no se que mes, pots contar......
Pasada l'estona i la "feina feta" el cotxe no arranca, ni funciona res de res....
Que sera?, mil nervis, surto correns nervios a veure el mecanic del barri, li explicu i em diu, tranquil, tranquil, repasa el que has fet, no et posis nervios...........
Al tornar a casa, ja mes tranquil descobreixo la super averia
La bateria no era conectada, una tonteria, pero em va fer pasar una tarda.......
Aixi que ara si remenu res, amb tranquilitat.
La meva aventura va ser amb el primer cotxe, un fiesta........pobret.
Li desconecto la beteria per fer-li mes mil i una, la radio i no se que mes, pots contar......
Pasada l'estona i la "feina feta" el cotxe no arranca, ni funciona res de res....
Que sera?, mil nervis, surto correns nervios a veure el mecanic del barri, li explicu i em diu, tranquil, tranquil, repasa el que has fet, no et posis nervios...........
Al tornar a casa, ja mes tranquil descobreixo la super averia
La bateria no era conectada, una tonteria, pero em va fer pasar una tarda.......
Aixi que ara si remenu res, amb tranquilitat.
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
Lo meu va ser al reves, vaig porta el cotxe (600) al mecanic vaig sortir amb una factura de 18.000pts (1977) deu meu, el sou del mes, em emb vaig estampar contra la porta de la casa del meu pare, em vaig prometre que no em tocarie el cotxe cap mecanic mes. Avui puc dir que casi u e aconsegit.
:shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: