Si en voleu veure mes ..... http://www.advrider.com
V'ssssssss
Moderador: Airald
Albert, he posat quatre fotos com a exemple. Si entres a l'enllaç que he posat et farás creus del que fan aquests elements amb aquestes motos (la majoria de yankilandia) i no sols amb la strom.Albert ha escrit:De totes maneres només a la tercera foto hi veig una mica de problema, la resta de fotos son de pistes o camins que es poden fer sense cap dificultat amb qualsevol trail. Fins i tot amb motos no trail si el pilot hi està disposat.
Doncs jo vaig tenir una Suzuki DR BIG 800, i comparada amb les trails actuals, era molt més campera que aquestes últimes, tot i que la meva, va fer sempre carretera... :oops:Albert ha escrit: La primera maxi trail de Suzuki em sembla que va ser de DR 750 Big, i no em diràs que era mes asfaltica que la V-Strom?
Doncs jo si que ho diré. Sou uns exagerats i no entenc aquesta excusa reiterativa que "Deuen tenir molts calers"!!!!! A veure, ningú s'ha parat a pensar que la dificultat dels camins per on es passa no depen només de la moto i dels calers? L'experiència no hi té res a dir? He vist fotos d'en Terraxaman per llocs que Déu n'hi do, però l'últim que he pensat és si te calers o no, més aviat que deu tenir el cul pelat de xafar terrossos, cosa que m'ha confirmat l'altra foto de l'any 72 sobre una Bultaco.tonet ha escrit:Jo en aquest cas serà millor que no diga res. No voldria perdre les amistats. de bon rotllo. :D :D :D :D :D :D :D :D
Tota la vida ho he dit aixó ... no es la moto sinó el pilot !!!!!!!!JordiTrident ha escrit:Doncs jo si que ho diré. Sou uns exagerats i no entenc aquesta excusa reiterativa que "Deuen tenir molts calers"!!!!! A veure, ningú s'ha parat a pensar que la dificultat dels camins per on es passa no depen només de la moto i dels calers? L'experiència no hi té res a dir?
I qui diu el contrari????JordiTrident ha escrit:Conec molts casos així, he vist posar GS, Africas,...per llocs impensables però és que els que ho fan, abans ja ho havien provat i caigut amb la Derbi Diablo, la Puch Cobra, la H6, o la XT 600 (la trail per excelència).
Mai s'em ocurriría dir tal cosa, tot al contrari !!!!JordiTrident ha escrit:...i si no ens atrevim a alguna cosa, la culpa és de la màquina
Que te que veure la por a trencar amb comprar-te la moto que t'agrada???? si fora aixi no te la compraries maiJordiTrident ha escrit:...i si hi ha por de trencar carenats, el millor és comprar-se una naked
Doncs a mi ni m'agradan ni em deixen d'agradar, però si em dol una reparació.... primer em dol per la moto i segon em dol per les peles. I per molt que diguis.... per disfrutar del fora-carretera no pots anar amb aquestes "dolencies". Jo no em puc permetre el luxe de desfer la meva moto, si tingues mes mitjans segur que en tindria alguna per poder fer-ho, per això he dit lo de les "peles" i sobretot sense ánim d'ofendre a ningúJordiTrident ha escrit:però tard o d'hora una moto cau a terra, el molt que he trencat jo serà una maneta, un intermitent o un estrep...ho sento, no m'agraden les motos de plàstic.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:JordiTrident ha escrit:Ja perdonareu el totxo i l'entrada uan mica "a saco" en aquest nou foro.
No diràs que no t'ho vaig advertir :shock: :shock: :shock: . Ja ja ja ja :D :D :D :D.tonet ha escrit:Jo en aquest cas serà millor que no diga res. No voldria perdre les amistats. de bon rotllo. :D :D :D :D :D :D :D :D
Si si ... tu ves fent.... segueix aquest ritme, que la "al·lusio personal" te la fotran al clatell !!!!, aixó si...sempre de bon rotllo !!! :lol: :lol: :lol:tonet ha escrit:Sense entrar en polèmiques d'aquestes de bon rotllo, ni al.lusions personals, ni escrites en negreta :D :D :D M'agrada aquest foro, i ja voldria la meva dona que no m'agrades tant.
Doncs ENHORABONA Roger, tots els que en tenen una n'estan molt contents, per alguna cosa deu ser, oi? Ara a esperar tranquilament que arribi el dia, que no es faci massa llarga aquesta espera.roger ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt aquesta moto, potser per aixó ja l'he encarregat i d'aqui a poc ja la tindre (març). :D :D :D