democracia ?, quina democràcia.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

democracia ?, quina democràcia.

Entrada Autor: Llagasta » dc. gen. 30, 2008 6:11 pm

Segueixo sense entendre res, :cry: aquesta gent del govern confonen autèntics delincuents, macarres i demés amb infractors , la majoria ciutadans convertits en delincuents per saltarse la norma i els vertaders delincuents foten el que els hi dòna la gana i a més a més fan ostentació de les seves animalades penjant els videos al YouTube... :roll:

Aixó es democràcia també?????, poder enviar a la pressó a gent, per qué ha sobrepasat els limits de velocitat ????, ells fan les lleis i a cumplir-les, t´agradin o no t´agradin..... si a nosaltres no ens agraden aquestes lleis, que hem de fer ???? callar i obeïr, no ??????? :evil:

A la " jungla de l´asfalt " hi han cotxes amb la darrera tecnologia amb ABS, DSTC, DTC, Airbags amb "perfum de rosa del dessert" seients amb ISOFIX i altres virgeries, circulant amb trastos de fa més de 10 o 20 anys, a la mateixa velocitat..... qui ho entén ??????

I ara , diuen, una brigada de la policia judicial ( mes de 1500 agents ) estarán a l´aguaït a internet( Webs, youtubes, forums, etc, )per tal de interceptar i descobrir les possibles infraccions.

També diuen que hi han cotxes de la Guardia Civil , amb un dispositiu
de cámeres amb posterior vista a l´ordinador portàtil dels agents per capturar les matricules i després de consulta al disc dur, saver si ek vehicle, té o no assegurança , la ITV al día o si es robat. ( aixó está bé )

PS.- Proximament aniré a fer una "excursió " pel dessert del Sahara, per anar a Tope absolut, girar sense fer l íntermitent i tot el que em passi per l´arc del triomf, per tornar tranquil i satisfet .......
:) :roll: :roll: :roll:
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: democracia ?, quina democràcia.

Entrada Autor: Kel » dc. gen. 30, 2008 6:35 pm

gs12 red ha escrit: PS.- Proximament aniré a fer una "excursió " pel dessert del Sahara, per anar a Tope absolut, girar sense fer l íntermitent i tot el que em passi per l´arc del triomf, per tornar tranquil i satisfet .......
:) :roll: :roll: :roll:
Explica, explica això del desert ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dc. gen. 30, 2008 7:00 pm

bones!!!!!!!

crec que la teva proposta de sortida per el Sahara, tindra molta aceptacio

ja ens faras cinc centims, quant la tinguis planejada :wink: :wink: :wink:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. gen. 30, 2008 7:19 pm

pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!

crec que la teva proposta de sortida per el Sahara, tindra molta aceptacio

ja ens faras cinc centims, quant la tinguis planejada :wink: :wink: :wink:

salut
Quina gent..... després de tot aquest "declaració de principis democràtics " només agafeu la "part lúdica" del escrit :roll:

Quant dieu de " baixar al moro "????? :arrow: :arrow: ( els hotels tipus " 1000 i una noches " amb dançarina del ventre inclosa, ja els tinc triats :roll: :roll: :roll: i a més a més podriem parlar català amb l´amo dels hotels ....es sabadellenc :roll: :roll: :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 30, 2008 10:49 pm

gs12 red ha escrit:

Quant dieu de " baixar al moro "????? :arrow: :arrow: ( els hotels tipus " 1000 i una noches " amb dançarina del ventre inclosa, ja els tinc triats :roll: :roll: :roll: i a més a més podriem parlar català amb l´amo dels hotels ....es sabadellenc :roll: :roll: :roll:
Jo el conec a aquest paio. :lol: Recordes la Gilera RC-600 que tenia?

Fa anys que estic intentant convèncer a la Montse per anar-hi, i no hi ha manera........ :evil:

Fa un mes va obrir el cinquè hotel-resort per la zona. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 31, 2008 12:43 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:

Jo el conec a aquest paio. :lol: Recordes la Gilera RC-600 que tenia?

Fa anys que estic intentant convèncer a la Montse per anar-hi, i no hi ha manera........ :evil:

Fa un mes va obrir el cinquè hotel-resort per la zona. :shock:

Convencem a les Montses doncs, o què ?(i qui vulgui )

http://www.xalucamaadid.com/indice0.html

i parlarem una mica amb el Lluis Pont....... que ens monti alguna cosa per allà.....
Imatge

Respon

Torna a “General”