Es demana ajuda per un tema molt i molt important.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Es demana ajuda per un tema molt i molt important.

Entrada Autor: Lluneta » dl. feb. 11, 2008 3:53 pm

:D Hola amics i amigues:

Be com ja sabeu he estat en busca i captura de la moto perfercta per la Lluneta, o sigui jo.

El Josep de Rubi ( es que ara no caig en el nick) em va ajudar i em va portar a Vic ( mmm que m'agrada aquest poble, perque sera?) al concessionari del Ramon un amic seu que es de Honda. Hi vaig vore i mirar la cbf 500 en negre i nova, preciossssa... pero despres de fer numeros i pensar molt be vaig vore que ni economicament ni tampoc per cilindrada podria ni valia la pena. Despres de consultar vaig vore que lo millor era de segona ma, aixi que vaig començar la busqueda per internet, gent i coneguts i tambe per revistes i fins i tot per la ciutat en busca de botigues.

:evil: Em vaig trobar de tot, i a vegades fins i tot molt trista i desilusionada per el tracte de segons quins dependents, pero finalment he trobat dos llocs que m'he trobata gust i m'han tractat com deu mana. Un es el quality bike i el altre motos girona. Finalment m'he decidit per motos girona perque es on he trobat dues motos que m'agraden pero ara em trobo amb el dilema que no se cap de les dues escollir.

Des de aqui us demano sisplau la vostra opinio, encara que segurament i aixi ha de ser, la decissio sera meva, m'agradaria saber la vostre opinio. El Josep i el Vendetta estan sent de molta ajuda, fins i tot al Vendetta li vaig portar el altre dia tot els catalegs mentre sopavem... ho sento :-( pero a part que sera la meva primera moto a tota la meva llarga vida, a mes es una despessa important per mi i vui estar segura, a mes que tambe em vui trobar comoda portant la meva moteta.

Us deixo dues adreçes de les dues motos que estan al meu cap.

http://www.motosgirona.es/index.asp?iditem=4184

http://www.motosgirona.es/index.asp?iditem=4154

Be, us dire que la segona moto, la platejada es mes maca en viu, perque li han tret lo de pell que portava a sobre el motor i es mes maca vista cara a cara.

Alla usn possa el any, els kim i totes les especificacions. No puc esperar massa o les motos potser ja no hi seran quan em decideixi, aixi que m'agradaria ja la setmana que ve o l'altre ja decidir alguna cosa.

Gracies i perdoneu la extensio del mail, pero es que es la meva primera compra i la meva primera moto i aixo es una cosa molt important a la vida de una motorista je je.

Salutacions amics.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. feb. 11, 2008 4:38 pm

Jo, de poca ajuda et poc ser perqué de motors no hi entenc, però la que més m'ha entrat pels ulls és la CBF600.
Suposo que aquí hi ha gent molt experta que et donaran bons consells.
Vinga xics....
:pc :pc :pc :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. feb. 11, 2008 5:09 pm

Bè, ja s'han filtrat bastantes motos,ara ja nomès en son dos.

La opciò practica tiraria cap a la cbf, mès economica, menys km, portaequipatges, topes per caiguda, mes nova.. tot i que el preu és reduit suposo per alguna rascadeta que se li veu.

La hornet, tè una estètica mès motera, per l'acabat cromat, sense topes.. i pot arribar a entrar mès per la vista.

En quan a diferencia de motor no les conec no et podria dir, però segur que deuen ser minimes.

Jo tiraria cap a la cbf, però les de segona sense veureles és dificil

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 11, 2008 6:34 pm

Bones!!!

Com a primera moto, potser millor la CBF... que si no m'equivoco te una mica menys de potència i alhora serà més domesticable que no pas l'altra, que al tenir més cavalls també és més exigent i puntiagut el motor... a més també és més barata, nova i la meitat de kms...

Ah, i això que comentes:
Lluneta ha escrit:perque li han tret lo de pell que portava a sobre el motor i es mes maca vista cara a cara.
És la funda Bagster, que val 100 i pico d'euros... així que, almenys te la donin amb la moto, i després ja li treuras tu! Però serveix per portar la bossa sobredipòsit i a la vegada protegeix el dipòsit de ratllades!

Fins aviat!
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. feb. 11, 2008 6:53 pm

Jo agafaria la CBF, de fet no tinc ni idea de motos ....

Però sembla per el que han dit en Carles i en Jordistrom (antic Vendetta), és una moto més dòcil i més preparada per viatjar.

Pots se a cara o creu i comprar-te una Vstrom ... j ho vaig fer aixi i estic prou content. Et diré que la meva moto no arriba als dos anys i porto uns 43.000 km i cap problema
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dl. feb. 11, 2008 7:05 pm

Les dues son molt bones motos. La diferencia es la patada de la hornet, que la N, no la te, però mirant els KM, i el preu, jo escolliria la N. Pensa que las dues porten el mateix motor, l´ únic que la hornet treu 20 cv mes que la N. Tal com estan les carreteres i el trànsit, tampoc els trobaràs a faltar. Ara, la hornet es mes maca. :D Jo fa 4 anys que la tinc, li he fet 35 km. i cap problema.

Que la disfrutis, sigui quina sigui. :cerv

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. feb. 11, 2008 7:07 pm

De moment crec que t'aconsellen molt bé.

Jo també diria la CBF. Si et decideixes que et donin la funda sobre-diposit.

Salut.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. feb. 11, 2008 8:05 pm

siono1000 ha escrit:De moment crec que t'aconsellen molt bé.

Jo també diria la CBF. Si et decideixes que et donin la funda sobre-diposit.

Salut.
I que es compri un motxilla sobre-diposit com la teva .....
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dl. feb. 11, 2008 8:51 pm

En primer lloc la moto las de porta tu, no es com compra un paquet de klinecs en cuan el model, jo personalment me agrada mes la Honda CBR 600, es pensat em la Suzuki Bandic, ve de bon segur que la que escullegis sara del teu sagrat, fins aviat ...............
ImatgeLa desisio es teva
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. feb. 11, 2008 9:04 pm

Al fòrum de la V-Strom (www.vstromclub.es) he vist que ni ha algunes en venda de segona mà. No és per complicar-te més la vida, només és una altra opció. Crec que és una moto molt còmoda i dòcil per començar. Això sí, si no ets molt alta te l'hauries d'abaixar una mica...
Salut!!!

Pribas
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm

Entrada Autor: Pribas » dl. feb. 11, 2008 9:21 pm

Bones!!!! jo tinc la CBF 600 N i et puc dir que he fet viatges amb paquet i va genial, és una moto molt dòcil. Jo no lo cambiaía per res. He fet 25000Km en un any i perfecte! :lol:
Qualsevol cosa estic aquí :shock:

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dl. feb. 11, 2008 9:57 pm

:D Apa que macus!!!! si que tinc ajuda jejeje si es que sou collunuts quan us posseu.

Moltes gracies a tots. Buf la veritat es que es molt dificil. M'agraden totes dues, la hornet es que m'agrada per tot, es de color blava, te potencia, te una linea atractiva i es sencillament maca. L'altre es mes de linea austera pero sense deixar de ser maca i es mes llarga potser, mes carretera i manta com dic jo, pero el color tampoc es que em mati encara que aixo es una tonteria pero ja veieu, es la meva primera moto jeje estic com nena amb sabates noves.

Nomes dir que com la he de portar limitada, la potencia dona igual perque agafi la que agafi portara limitacio aixi que no ho notare tant. Ho notare quan tregui la limitacio que aixo sera si tot va be d'aqui gairabe dos anyets. El pes mes o menys he probat les dues i be amb la hornet arribo mes al terre i em trobo mes comode i l'altre es mes alta i una mica mes incomode perque m'obligue a obrir mes les cames i no arribo tant al terre.

En fi, aquesta setmana ja pendre la decisio i en fi, no se amb quina acabare, pero segur que amb ella hi passare molt bones estones i sobre tot amb la gent de mototurisme. Gracies per tot i seguire mirant el forum per saber les vostres consells.

Petonets macus
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 11, 2008 10:29 pm

La CBF, sota el meu parer. Per ser la primera moto que portaràs, però......

T'ho dic clarament, ni l'una ni l'altre. Massa moto per tu. I t'ho diu un que porta 23 anys en moto. Potser sóc un pèl dràstic, però ja que demanes opinions..... :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 11, 2008 10:59 pm

Randy-650 ha escrit: T'ho dic clarament, ni l'una ni l'altre. Massa moto per tu. I t'ho diu un que porta 23 anys en moto. Potser sóc un pèl dràstic, però ja que demanes opinions..... :wink:
Bones!!!

No només s'ha de valorar el que diu tothom... i el que diuen els tòpics, amb el cap ben amoblat i amb la intenció de limitar-la, serà ben capaç de portar-la... però sobretot s'ha de ser conscient que portarà 34CV, i per molta 600 que sigui, li faltarà xixa... així que al tanto.

Randy, quina moto vam tenir com a primera tant l'Steelman com jo?? D'acord que ell va tenir 3 setmanes una Special, però a la pràctica va ser la Deauville... i aquí estem! Jo no havia tingut mai ni tans sols una scooter 49cc... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 11, 2008 11:01 pm

Lluneta ha escrit:Nomes dir que com la he de portar limitada, la potencia dona igual perque agafi la que agafi portara limitacio aixi que no ho notare tant. Ho notare quan tregui la limitacio que aixo sera si tot va be d'aqui gairabe dos anyets.
Bones!!!

Sobretot sigues conscient que has de portar la limitació, et pots estalviar qualsevol problema... i serà una manera ben eficaç d'aprendre a portar-la... perquè la Hornet amb gairebé 100CV és un bon "pepino"!!! :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 11, 2008 11:02 pm

carles ha escrit: Randy, quina moto vam tenir com a primera tant l'Steelman com jo?? D'acord que ell va tenir 3 setmanes una Special, però a la pràctica va ser la Deauville... i aquí estem! Jo no havia tingut mai ni tans sols una scooter 49cc... :roll: :roll: :roll:
Carles, tu i el Steelman sou uns tiarrons de 1.80, no fotem, home.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. feb. 12, 2008 12:13 am

Lluneta, fes el que vulguis, ja veus que els administradors ....

Compra el que més t'agradi, la màquina que sigui més còmode, per viatjar, per portar un "baul" al darrera, per autonomia, per forma i color ...

Tu mateixa :wink:

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. feb. 12, 2008 8:41 am

Bones Lluneta, jo personalment escolliria la CBF, tant per estat de la moto, com per estetica, però com que la portarás limitada, és molt important que hi estiguis comoda, a sobre.

Vssssssss

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dt. feb. 12, 2008 3:06 pm

Hey, Hey que us vaig demanar opinio perque la valoro pero ara no vui que us emprenyeu ehhh. A vore la moto al final sera decisio meva i espero que la gent m'ajudi pero valoro la vostra opinio perque molts de vosaltres porteu anys i anys sobre una moto i jo no. Jo m'he pujat amb totes dues sense el caballet i he mirat el pes, okis que no es lo mateix pero he volgut saber com em trobaba mes comoda. Despres en marxa sera un altre cosa. A vore jo no medeixo 1'80 ni soc una tiarrona, pero si que tinc força encara que aixo no vol dir gaire cosa. No m'espanta la moto ni el pes, el que m'espanta es escollir una, fer una despessa important de diner si despres vore que la he cagat, aixo si que de veritat m'espanta.

Jo no veig perque no puc portar una 600, hi han moltes noies que la portan i son mes baixes que jo. Que se suposa que he de portar llavors? una 125 o una 250?

Potser si que la cagare agafant una de aquestes dues, pero primer que son les que mes m'agraden i despres que de totes les vistes son les que crec que millor puc portar per pes, perque les demes he vist que son ferros, com la suzuki o la triumph que vaig vore a la botiga.

Pero ja dic nomes vui l'opinio vostre i el vostre consell encara que despres jo prengui la decisio. No vui que us empipeu entre vosaltres perque d'aixo no es tracta. Okis?

Apa, que ja falta poc per decidirme. Petons a tots i totes

Marta
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. feb. 12, 2008 4:06 pm

Lo mès important per dur moto son les ganes. És més perillòs qui la porta a desgana. Tota la resta va fluint. Si aquestes t'agraden i provant-les t'hi veus bè, endavant.

I m'apunto a lo ke diu el mossèn Stromkel.

Respon

Torna a “General”