Per la gent que faci servir la C-16 a la zona del Bages
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Per la gent que faci servir la C-16 a la zona del Bages
Porto cins dies pujant cap a la zona de Balsareny, i m´he trobat cada dia amb cotxes de la nostra estimada policia camuflats( dos alteas color gris plata i gris fosc en circulació i un toledo gris fosc amb el radar ) Deu ser una zona d´especial interes....... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Per cert a l´autopista que va cap a Manresa ( si es pot dir autopista ) estant posant proteccions als guardarrails :D :D :D
Dwssss
Per cert a l´autopista que va cap a Manresa ( si es pot dir autopista ) estant posant proteccions als guardarrails :D :D :D
Dwssss

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Quan un s'ha d'amagar (camuflar els cotxes és amagar-se)per a fer la seva feina....Què vol dir?
Que no hi ha un pam de net?
Que els hi fa vergonya el que fan?
O que tot això és un muntatge només amb afany recaptatori, i ara que hi ha una certa psicosi amb les limitacions a 80 en rodalies de Barcelona i mirar de reduir l'accidentalitat (i sobretot que es noti per les eleccions), s'estan posant les botes i omplint les arques amb ves a saber quin propòsit.
Que no hi ha un pam de net?
Que els hi fa vergonya el que fan?
O que tot això és un muntatge només amb afany recaptatori, i ara que hi ha una certa psicosi amb les limitacions a 80 en rodalies de Barcelona i mirar de reduir l'accidentalitat (i sobretot que es noti per les eleccions), s'estan posant les botes i omplint les arques amb ves a saber quin propòsit.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Randy la zona que diu el Pep, és la del eix del Llobregat, a l'alçada del Castell que varem visitar per el Dinar de Nadal...Randy-650 ha escrit:En aquestz zona és on van enxampar al company Ride em sembla..... :x
A mi va ser a la C-58 :evil: :evil:
En aquesta nova via, la veritat es que está molt ben executada, nomes permeten anar a 100 Km/h, quant com molt ben diu en Pep a la Autopasta de Terrassa a Manresa es pot anar a 120 Km/h, aixó qui tingui co**ons per que hi ha cada revolt....
Imagineu si es temptador posar-se a 140, cosa gens desmesurada pel tipus de via, doncs efectivament estan fen bossa per les vacances... :evil: :evil:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Per la gent que faci servir la C-16 a la zona del Bages
PEP1600 ha escrit:Porto cins dies pujant cap a la zona de Balsareny, i m´he trobat cada dia amb cotxes de la nostra estimada policia camuflats( dos alteas color gris plata i gris fosc en circulació i un toledo gris fosc amb el radar ) Deu ser una zona d´especial interes....... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Dwssss
que vols dir ? que els dos alteas van circulant "camuflats" amb els altres cotxes i porten un radar a dins ???? que van amb l´armilla o costa d´adonarse ???? cap a quin sentit van, amunt o avall ????
Per aixó ja fa anys que si puc no agafo ni autopìstes ni autovies amb la moto...... i es dona la paradoxa d´anar per l´autopista limitada a 80 Kms/h i per la carretera de costat a 90 !!!!!
:roll:

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Tenen especial afició a 'apostarse' al pont de la 1ª sortida de Balsareny, sentit Berga, si és cotxe patrulla es posen darrera el pegote enorme de plàstic verd que senyalitza l'escisió dels carrils, si és trípode, dalt del pont (normalment de baixada i diumenges), i la més perversa, que també he vist, amb cotxe camuflat es posen en sentit pujada en el camí de terra paral·lel a la C-16, uns 200 m abans de la sortida.
En general cal vigilar tots els pasos elevats, on tenen afició a plantar el trípode, perquè la foto no surti moguda.
x cert, em va explicar ahir un colega, d'un conegut comú d'Espot que té un càmping, que els hi va xafar un radar als mossos amb el tractor, encara ara em descollono... però és que els curtets el van plantar al costat de la carretera però dins del seu terreny, i malgrat que el van denunciar el jutje va dir que anessin a regar, que ni estava senyalitzat ni podien fotres dins d'una propietat privada ... país !
En general cal vigilar tots els pasos elevats, on tenen afició a plantar el trípode, perquè la foto no surti moguda.
x cert, em va explicar ahir un colega, d'un conegut comú d'Espot que té un càmping, que els hi va xafar un radar als mossos amb el tractor, encara ara em descollono... però és que els curtets el van plantar al costat de la carretera però dins del seu terreny, i malgrat que el van denunciar el jutje va dir que anessin a regar, que ni estava senyalitzat ni podien fotres dins d'una propietat privada ... país !
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
Aixi m'agrada. Jo tinc un company que se l'hi van possar dins del seu terreny amb el cotxe radar (cuan encara hi havia la benemerita)i ell es va posar a regarlo, els tios estaben tant despistats que despres no podien treure el cotxe .Em sembla que era un Citroen BX :b9
Sempre com ara i mai mes menys!!!!