Aqui us deixo l'enllaç:
http://www.cuatro.com/programas/actualidad/callejeros/
Moderador: Airald
Perquè et penses que he dit que no he après res de nou?PEP1600 ha escrit:
Jo igual, el que no acabo d´entendre es que sempre ha de sortir algún cafre que després es fa anomenar motero :evil: :evil: :evil: :evil:
Doncs seria bó que entressin a donar un cop d'ull, si senyor!Bravo ha escrit: ........Si tienen Uds. tiempo y ganas, les recomiendo se den una vueltecita por alguno de los foros que llenan la red, que fomentan el uso responsable de la moto. Para muestra un botón: Mototurisme.cat. Si entran en éste foro, entenderán el por qué de mi escrito y tal vez la próxima vez harán un reportaje sobre auténticos moteros, y no sobre payasos que hacen números circenses encima de sus pobres motos.
[/i]
Ai, Ai, Ai, vigileu que escribim doncs..... qui estigui lliure de pecat que llençi la primera pedra..... salutacions des de Moià :roll: i no sóc jo. :roll: eh? els pecats poden ser d´obra i de pensament......Randy-650 ha escrit:Bravo ha escrit: ........Si tienen Uds. tiempo y ganas, les recomiendo se den una vueltecita por alguno de los foros que llenan la red, que fomentan el uso responsable de la moto. Para muestra un botón: Mototurisme.cat. Si entran en éste foro, entenderán el por qué de mi escrito y tal vez la próxima vez harán un reportaje sobre auténticos moteros, y no sobre payasos que hacen números circenses encima de sus pobres motos.
[/i]
......[/i]
Per lo menos es de agrair.¿no?geroni ha escrit:M`acaban de contestar.No han suat gaire :evil: :evil:
Estimado Jesús. Muchas gracias por escribirnos. Mensajes como el suyo nos ayudan a reflexionar y a mejorar en nuestro trabajo.
Un saludo de todo el equipo de Callejeros
Segur que si,ja he vist altres respostes en un altre foro i son exactament igual.Randy-650 ha escrit:Ara falta veure si en Bravo l'hi han contestat el mateix........ :roll:
Jo diria que si, sense dubtar-ho. :x
Patètic.....
Agrair?,seu poden fotre per on jo sé :evil: :evil: :evil: La seva obligació es contrastar la informació abans de emitirla per TV.J@N LINCE ha escrit:Per lo menos es de agrair.¿no?geroni ha escrit:M`acaban de contestar.No han suat gaire :evil: :evil:
Estimado Jesús. Muchas gracias por escribirnos. Mensajes como el suyo nos ayudan a reflexionar y a mejorar en nuestro trabajo.
A part del fet comentat pel Geroni, destacar també que estic convençut que l'e-mail és un que ja tenen guardat i l'envien a tothom. :evil: :evil: :evil:geroni ha escrit:Agrair?,seu poden fotre per on jo sé :evil: :evil: :evil: La seva obligació es contrastar la informació abans de emitirla per TV.J@N LINCE ha escrit:Per lo menos es de agrair.¿no?geroni ha escrit:M`acaban de contestar.No han suat gaire :evil: :evil:
La reflexió la tenen que fer abanssssssssssss