Moteros.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Annoa
Presentats
Entrades: 135
Membre des de: dg. set. 16, 2007 5:51 pm
Ubicació: TÀRREGA

Moteros.

Entrada Autor: Annoa » dv. feb. 15, 2008 2:00 pm

Avui a les 22:15 h, al programa callejeros de cuatro, fan MOTEROS.

Aqui us deixo l'enllaç:

http://www.cuatro.com/programas/actualidad/callejeros/

:wink:
HEM APRÈS A VOLAR COM ELS OCELLS,
A NEDAR COM ELS PEIXOS,
PERÒ NO HEM APRÈS L'ART DE VIURE JUNTS, COM A GERMANS.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. feb. 15, 2008 5:54 pm

Bones!!!

A veure si el fan interessant de veure... perquè com li donin el tó que sempre li acaben donant a aquests programes, estem llestos!

Merci per la informació!

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 15, 2008 11:08 pm

Ja ho estic mirant.

Gràcies!!! :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 15, 2008 11:09 pm

Randy-650 ha escrit:Ja ho estic mirant.

Gràcies!!! :!:

Jo també :shock: :shock:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 15, 2008 11:12 pm

James_Bond ha escrit:

Jo també :shock: :shock:
C'est fini. :form No he après res de nou. :lol:

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. feb. 15, 2008 11:17 pm

Randy-650 ha escrit:
C'est fini. :form No he après res de nou. :lol:

Jo igual, el que no acabo d´entendre es que sempre ha de sortir algún cafre que després es fa anomenar motero :evil: :evil: :evil: :evil:
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 15, 2008 11:20 pm

PEP1600 ha escrit:
Jo igual, el que no acabo d´entendre es que sempre ha de sortir algún cafre que després es fa anomenar motero :evil: :evil: :evil: :evil:
Perquè et penses que he dit que no he après res de nou? :wink: És molt fàcil comprar-te un moto, l'equipament, i au: JO SÓC MOTERO.

I la veritat que en conec a molt pocs jo de moteros, els puc comptar amb els dits de les mans. :roll:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 15, 2008 11:43 pm

Gairebé no han fet ni esment dels que fem turisme amb moto :shock:

Si jo no fos moter i hagués vist aquest reportatge em quedaria amb la idea que que estan tots sonats. Tot i això n'ha sortit algun amb força seny però la majoria eren caps calents .

Res que això d'anar amb moto es per persones que els agradi disfressar-se, tenir motos estranyes, beure i fer el tronera, fer salts impressionants, fer carreres al bell mig de les carreteres i fer el capullo en qualsevol polígon cremant roda tirant el moto per terra i cremant pneumàtics i a sobre encara es maten.

Aquesta es la foto que m'ha quedat a mi d'aquest reportatge.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. feb. 15, 2008 11:52 pm

Es indignant que nomes es doni aquesta imatge del mon de les motos:gent tarada que no te respecte per la gent normal,posant en perill la seva vida (alla ells) i la dels demés.Ni un sol reportatge de la gent que fa turisme en moto,gent normal,no,ven mes la imatge del tipic faltat que nomes fa que justificar que molta gent estigui en contra del mon motero. :evil: :evil: .
De la gent del mon custom,no en tinc res que dir,temps enrrera vaig conbregar aquesta doctrina pero ara em deixa totalment indiferent. 8) 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » ds. feb. 16, 2008 2:25 pm

Acabo de enviar un correu a la Cuatro expresan-me sobre el programa de MOTEROS.
Aqui posso la carta:

Hola,soy uno de las muchas personas que vieron ayer noche el reportaje que emitieron ustedes sobre los moteros y sobre este programa me dirijo a los realizadores del mismo para expresarles que me han defraudado como reporteros,pues no se puede reflejar una forma de ser (motero) mostrando algunas imagenes como las que emitieron ayer.
Me refiero a la parte del reportaje donde se ven a individuos haciendo el inconsciente,poniendo su vida en peligro ,y lo que es peor,la de otros,bien llevando niños sentados junto en su falda o al resto de la gente que no tienen ninguna culpa de que existan esta clase de "personas".
Con esto,no quiero decir que sea falso que no existan este tipo de descerebrados,que existen,pero estos no son moteros,a lo sumo serán gente que hacen el loco en moto,que no tiene nada que ver.
El motero es el que respeta la moto tratándola con cariño,no quemando rueda ni haciendo salvajadas con ella,el motero es el que respeta el código de circulación y disfruta viajando en moto sin poner su vida ni la de los demás en peligro,el motero suele utilizar muchas veces su moto para desplazarse a diario,sea para ir al trabajo o para no tener que utilizar el coche,al autentico motero le gusta hacer turismo y disfrutar del paisaje y así les podría enumerar muchos mas ejemplos de lo que es ir en moto.Todo lo demás,no es ser motero,a lo sumo será ser un peligro para los demás.
Pero se ve que esto no "vende" en la televisión,lo que vende es sacar imagenes de unos cuantos haciendo el loco,para luego decir que son moteros y así la sociedad pueda decir cuando se cruce con cualquier moto:mira,otro descerebrado ,perjudicando al reto de personas que eligieron este medio de transporte que es el que mas les gusta y disfrutan con él.
Sintiéndolo mucho, tengo que decirles que esta vez,me han decepcionado como reporteros,espero que en otro reportaje sepan estar mas a la altura de los que amamos la moto, nos merecemos.
Muy atentamente,me despido de ustedes:
Jesus Roca Ros,de aficion MOTERO

Si algù els vol enviar el seu pensament, la adreça es:
callejeros@cuatro.com
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 16, 2008 2:37 pm

Molt bó aquest e-mail, geroni! :bow Aviam si n'escric un jo també....

Pels que no ho hagueu pogut veure, ja està penjat al youtube en 4 parts:

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. feb. 16, 2008 4:39 pm

Jo acabo d'enviar un altre:

Buenos días:

No tenía pensado escribir nada al respecto del reportaje emitido ayer por su cadena titulado "Moteros". No tenía pensado escribir nada porque realmente lo que Uds. hicieron es más de lo mismo. Cansa ver siempre al mismo tipo de tarado arrogándose a sí mismo el derecho de proclamarse "motero". No señores. Ser motero es algo total y absolutamente diferente a lo que Uds. reflejaron ayer en el reportaje, exceptuando algún caso (honroso) de personas con verdadera cabeza amueblada.

Quisiera mostrales mi desilusión más grande por cuanto creía que, al tratarse de su cadena, de una calidad y una objetividad contrastada, aplicarían la misma objetividad y calidad al reportaje. Su reportaje no hace más que abundar en lo malo que somos los motoristas, en cómo nos matamos porque corremos mucho, en que la Guardia Civil vela por nosotros porque somos gente sin seso. Demasiado manido.

No puedo por más de mostrar mi extrañeza por los tibios (por no decir otra cosa) comentarios que hacía el reportero a los personajes que se dedicaban a quemar ruedas y a dejar caer sus máquinas al suelo como si fueran un vulgar trapo, o la panda de descerebrados que se dedican a circular con sus minimotos sin ningún tipo de protección, sin reglas, sin respetar las más elementales reglas de convivencia.

Esas máquinas que éstos personajes tiran al suelo y destrozan con sus prácticas anormales son el objeto de veneración de los moteros de verdad. El verdadero motero disfruta de su moto en cualquier circunstancia, la cuida como si fuera su segunda novia, goza de la sensación de circular sobre ella y admirar el paisaje. Evidentemente, el paisaje no se puede admirar si se va a exceso de velocidad, porque la moto no perdona. Por tanto, el motero circula respetando a los demás, y no siempre tenemos el mismo respeto. Al contrario, con reportajes como el suyo se fomenta el odio a la moto y al motero, metiéndonos a todos en el mismo saco. ¿Cómo se puede mezclar a los anormales que circulan sin casco, sin carnet, sin matrículas, de un modo absolutamente ilegal con las personas que quedan en una concentración de motos o los que se manifiestan para solicitar mayor seguridad vial?. Quizá Uds. me contestarán que son dos caras de la misma moneda: totalmente falso. Lo segundo es vivir la moto. Lo primero es el circo. Y no es lo mismo.

Si tienen Uds. tiempo y ganas, les recomiendo se den una vueltecita por alguno de los foros que llenan la red, que fomentan el uso responsable de la moto. Para muestra un botón: Mototurisme.cat. Si entran en éste foro, entenderán el por qué de mi escrito y tal vez la próxima vez harán un reportaje sobre auténticos moteros, y no sobre payasos que hacen números circenses encima de sus pobres motos.

Saludos cordiales desde Barcelona.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 16, 2008 5:13 pm

Bravo ha escrit: ........Si tienen Uds. tiempo y ganas, les recomiendo se den una vueltecita por alguno de los foros que llenan la red, que fomentan el uso responsable de la moto. Para muestra un botón: Mototurisme.cat. Si entran en éste foro, entenderán el por qué de mi escrito y tal vez la próxima vez harán un reportaje sobre auténticos moteros, y no sobre payasos que hacen números circenses encima de sus pobres motos.

[/i]
Doncs seria bó que entressin a donar un cop d'ull, si senyor!ImatgeImatge

Per cert, al canal Cuatro hi ha un fòrum obert sobre això:

http://foros.cuatro.com/index.php?s=a21 ... opic=48759

Alguns comentaris que diu la gent:

-La verdad es que me parece lamentable el poco rigor con el que se ha tratado el tema y más viniendo de un equipo que ha logrado el TP por unos méritos no reflejados en el reportaje.
-....claro ... que sacar a un colectivo de moteros cualquiera ,... llendo tranquilamente a almorzar a un pueblo .. rrecorrer sus calles ... y disfrutar de un dia apacible ... eso no vende .. a que no SEÑORES DE CALLEJEROS !!!.
-Lástima que no podamos hacer nosotros uno que se llame PERIODISTAS en el que narráramos su ignorancia supina, su afán de inventarse noticia donde no hay, poniendo imagenes de sus fiestas farloperas, calificando a toda una profesión por una parte de necios que pueda haber y hay muchos en su gremio, recurriendo a los tópicos más manidos para hacer un reportaje sobre ellos tirando por tierra todos los años de buena profesión de algunos de ellos que se han dejado la vida en guerras, en los lugares de conflicto, etc etc.
-Es igual que si en un programa sobre la ciencia en España se sacara a Tamara ó a Paco Porras,como representación de los cientificos españoles.
Lamentable.
......

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. feb. 16, 2008 6:50 pm

Randy-650 ha escrit:
Bravo ha escrit: ........Si tienen Uds. tiempo y ganas, les recomiendo se den una vueltecita por alguno de los foros que llenan la red, que fomentan el uso responsable de la moto. Para muestra un botón: Mototurisme.cat. Si entran en éste foro, entenderán el por qué de mi escrito y tal vez la próxima vez harán un reportaje sobre auténticos moteros, y no sobre payasos que hacen números circenses encima de sus pobres motos.

[/i]

......[/i]
Ai, Ai, Ai, vigileu que escribim doncs..... qui estigui lliure de pecat que llençi la primera pedra..... salutacions des de Moià :roll: i no sóc jo. :roll: eh? els pecats poden ser d´obra i de pensament......

:roll:
Imatge

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 19, 2008 5:03 pm

M`acaban de contestar.No han suat gaire :evil: :evil:

Estimado Jesús. Muchas gracias por escribirnos. Mensajes como el suyo nos ayudan a reflexionar y a mejorar en nuestro trabajo.

Un saludo de todo el equipo de Callejeros

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 19, 2008 10:55 pm

geroni ha escrit:M`acaban de contestar.No han suat gaire :evil: :evil:

Estimado Jesús. Muchas gracias por escribirnos. Mensajes como el suyo nos ayudan a reflexionar y a mejorar en nuestro trabajo.

Per lo menos es de agrair.¿no? :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 19, 2008 11:27 pm

Ara falta veure si en Bravo l'hi han contestat el mateix........ :roll:

Jo diria que si, sense dubtar-ho. :x

Patètic.....

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 19, 2008 11:51 pm

Randy-650 ha escrit:Ara falta veure si en Bravo l'hi han contestat el mateix........ :roll:

Jo diria que si, sense dubtar-ho. :x

Patètic.....
Segur que si,ja he vist altres respostes en un altre foro i son exactament igual.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 19, 2008 11:55 pm

J@N LINCE ha escrit:

Agrair?,seu poden fotre per on jo sé :evil: :evil: :evil: La seva obligació es contrastar la informació abans de emitirla per TV.
La reflexió la tenen que fer abanssssssssssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. feb. 20, 2008 8:28 am

geroni ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:

Agrair?,seu poden fotre per on jo sé :evil: :evil: :evil: La seva obligació es contrastar la informació abans de emitirla per TV.
La reflexió la tenen que fer abanssssssssssss
A part del fet comentat pel Geroni, destacar també que estic convençut que l'e-mail és un que ja tenen guardat i l'envien a tothom. :evil: :evil: :evil:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”