Hi ha molt cabró per el món

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Hi ha molt cabró per el món

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 16, 2008 11:57 am

I dic cabró pèr dir-ne alguna cosa....

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200802 ... 07638.html

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 16, 2008 12:32 pm

Els hi treuran 400 punts?????????????? :lol:

Això sí, com que fora de Catalunya no hi ha tant control, foten els que els hi surt de la punta dels p*brots. :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sumbadillo
Presentats
Entrades: 222
Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: Sumbadillo » ds. feb. 16, 2008 8:23 pm

Ni 400 punts ni osties.. a la presó amb ells. :evil: :evil: :evil: :evil:

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » ds. feb. 16, 2008 9:09 pm

El pitjor de tot, es que per culpa de cuatre replegats que no tener cervell, ens posan a tot el colectiu dins el mateix sac.... :twisted: :twisted: :twisted: .

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. feb. 17, 2008 12:57 am

Doncs jo els hi donava un premi.......

La castració gratuita....no tenen tants collons? ...doncs fora.....

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. feb. 18, 2008 8:41 am

Tant de bó els hi retirin el carnet uns quants anys....

Per GILI****ES

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. feb. 18, 2008 1:59 pm

He vist el video. Deu ser el que surt al costat, no ??

He quedat "garrativat", "figagirat" i "esmaperdut", quins "delincuents" tu. :shock: :shock: :shock: :shock:

No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.

Salut.
Salut i kilómetres

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. feb. 18, 2008 3:01 pm

siono1000 ha escrit:He vist el video. Deu ser el que surt al costat, no ??

He quedat "garrativat", "figagirat" i "esmaperdut", quins "delincuents" tu. :shock: :shock: :shock: :shock:

No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.

Salut.
El que surt al costat tant sols es un fragment petit de totes les "proeses", el video es força més llarg, i t'asseguro que posen en perill a molta gent, que es el que realment importa, per ells ja s'ho faran...

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

de retirada de punts res

Entrada Autor: Lluneta » dl. feb. 18, 2008 3:38 pm

Primer que el punts retirats no serveixen de res, perque a vegades ni la retirada de carnet. Si aquesta gent no tenen miraments a la hora de correr perillosament , menys ho tenen a la hora de conduir sense carnet.

Jo primer a part de punts i retirada de carnet, els faria passar unes estonetes molt llargues a la presso i quan haguessin complert la condena, a passar.se unes quantes tardes a un hospital cuidant accidentats de moto i cotxe.

A mi m'agrada la velocitat tambe pero es com tot, amb el seu lloc i el seu moment. Si t'agradan les motos radicals i vols correr, estalvies i marxes a un circuit tancat i alla sense perills, doncs apa. Pero a la carretera no, que es de tots.

El problema d'aquesta gent es que es troben amb gent que com jo no estarem a costumats a conduir i es quan llavors la caguem. Perque si amb gent que ja valora aquestes coses i saben reaccionar aixi i tot hi ha caigudes, nomes imaginat amb algu que comença. I aixo sense comptar cotxes amb nens, gent que passa per el carrer i miles de coses aixi.

En fi, que sempre em lio amb les meves escritures.

Salutaccions
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: de retirada de punts res

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 18, 2008 5:17 pm

sumbadillo ha escrit:Ni 400 punts ni osties.. a la presó amb ells. :evil: :evil: :evil: :evil:
Totalment d'acord!
sharky ha escrit:El pitjor de tot, es que per culpa de cuatre replegats que no tener cervell, ens posan a tot el colectiu dins el mateix sac.... :twisted: :twisted: :twisted: .

Salut.
De nou, totalment d'acord.
Lluneta ha escrit:Primer que el punts retirats no serveixen de res, perque a vegades ni la retirada de carnet. Si aquesta gent no tenen miraments a la hora de correr perillosament , menys ho tenen a la hora de conduir sense carnet.

Jo primer a part de punts i retirada de carnet, els faria passar unes estonetes molt llargues a la presso i quan haguessin complert la condena, a passar.se unes quantes tardes a un hospital cuidant accidentats de moto i cotxe.

A mi m'agrada la velocitat tambe pero es com tot, amb el seu lloc i el seu moment. Si t'agradan les motos radicals i vols correr, estalvies i marxes a un circuit tancat i alla sense perills, doncs apa. Pero a la carretera no, que es de tots.

El problema d'aquesta gent es que es troben amb gent que com jo no estarem a costumats a conduir i es quan llavors la caguem. Perque si amb gent que ja valora aquestes coses i saben reaccionar aixi i tot hi ha caigudes, nomes imaginat amb algu que comença. I aixo sense comptar cotxes amb nens, gent que passa per el carrer i miles de coses aixi.

En fi, que sempre em lio amb les meves escritures.

Salutaccions
Un cop més, totalment d'acord.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

kaotik
Presentats
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 8:16 pm

Entrada Autor: kaotik » dl. feb. 18, 2008 8:22 pm

Portar una "R" entre cames fa que el cervell es confongui, i arriba un moment que perds el nord, almenys a molts. Demano a deu que mai posi una "R" sota del meu precios cul perque no respong de mi :?
¿Quiere usted casarse conmigo? ¿Es usted rica? Conteste primero a la segunda pregunta.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 18, 2008 8:35 pm

siono1000 ha escrit:No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.
Home, si et fixes en el marcador, no baixa de 150 en cap moment... No crec pas que les nostres sortides siguin així, afortunadament. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”