Revista SM30. Comparatiu de Trails Mitjanes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Revista SM30. Comparatiu de Trails Mitjanes

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 18, 2008 9:08 pm

Aquest mes estan les trails de moda ;)

Al SM30 d´aquest mes comparen les trails "petites"

Comparan la
Honda Transalp
La BMW F650GS
Kawasaki Versys
Suzuki Vstrom 650

Vs
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Revista SM30. Comparatiu de Trails Mitjanes

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 18, 2008 9:11 pm

Steelman ha escrit:Aquest mes estan les trails de moda ;)

Al SM30 d´aquest mes comparen les trails "petites"

Comparan la
Honda Transalp
La BMW F650GS
Kawasaki Versys
Suzuki Vstrom 650

Vs

Steelman, com pots posar la Vstrom 650 com a trail si no porta ni protector de carter ?

Això es que Suzuki ha pagat per vendre una cosa que no és ni si assembla.... :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Revista SM30. Comparatiu de Trails Mitjanes

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 18, 2008 9:15 pm

James_Bond ha escrit:[
Steelman, com pots posar la Vstrom 650 com a trail si no porta ni protector de carter ?

Això es que Suzuki ha pagat per vendre una cosa que no és ni si assembla.... :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssssss
007
Per alusions, haig de dir que la meva porta protector de carter...amés, això és un atac directe contra els que tenim la sort de saber el que és una moto per què la tenim...

I no prenguis tants martinis que després dius coses que no són.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 18, 2008 10:23 pm

Demà matí sense falta la compro. :D

Aviam quina treu més punts; suposo que la Transalp, seguit per poca diferència de la V-Strom.... :roll: .......es que la V-Strom us dic la veritat, ja cansa una mica, tants anys igual..... :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. feb. 18, 2008 10:25 pm

Randy-650 ha escrit:Demà matí sense falta la compro. :D

Aviam quina treu més punts; suposo que la Transalp, seguit per poca diferència de la V-Strom.... :roll: .......es que la V-Strom us dic la veritat, ja cansa una mica, tants anys igual..... :P
Doncs la guanyadora és la V-Strom. Cansarà, però es veu que es porta la palma quan a equilibri. També surt molt ben parada la Transalp, i la sorpresa és la Versys.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dl. feb. 18, 2008 10:36 pm

Vssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dl. feb. 18, 2008 10:39 pm

[VSss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 18, 2008 11:12 pm

Bravo ha escrit:
....Doncs la guanyadora és la V-Strom. Cansarà, però es veu que es porta la palma quan a equilibri. També surt molt ben parada la Transalp, i la sorpresa és la Versys.
Què vols que et digui, però per mi la guanyadora és la nova Transalp. Per el que he llegit a les revistes -sempre parlant sota el meu punt de vista- és molt millor la Transalp.

Que no té el punch de la V-Strom? val....

Que la V-Strom frena millor? ....val, que si.....

Que té més protecció aerdodinàmica la V-Strom? No ho nego...i més autonomia, que si.....

Però senyors, la V-Strom és una moto de carretera disfressada de trail, així de clar. Si agafeu el catàleg ho podeu veure:

Imatge

I encara parlem d'un moto trail? Per favor...... :wink:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 18, 2008 11:37 pm

Randy-650 ha escrit: Però senyors, la V-Strom és una moto de carretera disfressada de trail, així de clar. Si agafeu el catàleg ho podeu veure:

Imatge

Així és Randy , l'has clavat !!!!!!!!!!!!

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. feb. 19, 2008 12:49 am

Randy-650 ha escrit:[ Però senyors, la V-Strom és una moto de carretera disfressada de trail, així de clar. Si agafeu el catàleg ho podeu veure:
Només faltava el veí fotent llenya al foc.... :roll: :roll: :roll: :roll:

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. feb. 19, 2008 8:39 am

L'Vstrom és una moto per fer revolts !!!!!

L'Vstrom és la millor moto per fer revolts !!!!

I no dic més per no fer propaganda.

No és una trail i que?

La varadero és una trail ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 19, 2008 9:56 am

En el comparatiu del SM30 diu una cosa que es veritat.
(normalment no coincideixo amb els tios de les revistes)

Les primeres Trails eren motos que et permetien "plantar cara" a las enduro de tota la vida, i circular per carretera (Yamaha XT 500)

De mica en mica la balança del 50/50 s´ha anat decantant cap al on-road.
Tant que ara poques trails estan plenament preparades per fer off-road amb plenes condicions.

De les Maxitrails comparades nomes la KTM i l´adventure amb limitacions poden fer enduro.

La resta son motos ruteres que et permeten fer pistes facils i carreteres en mal estatn en milors condicions que una GT.

En aquest cas la Strom es una "trail"Sportturisme i la Varadero es una Trail-Tourer.

Aleshores que cadascu trii segons les seves necessitat i gustos.
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 20, 2008 9:33 am

no, si a aquest pas hasta al Cayenne se li dirà 4x4 extrem...

"trails" senyor, senyor...

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. feb. 20, 2008 9:50 am

No se quina mania li teniu a la V peropels que dieu que la V no es una trail... es evident que no te res a comprarar amb una KTM o les Africotas d'abans pero a qui voleu enganyar? ni la versys, ni la Transalp ni la GS son trails autentiques cony! A veure qui es el maco que les posa en pista decentment tal y com venen de serie. Ni la transalp es salvaria senyors. Potser alguns haurieu de revisar el concepte que teniu de "trail",.... no estem parnat ni de enduro, ni de cross ni de trial,....

Critiqueu a la V pq no es una trail pero us heu llegit la comparativa? A la V encara li donen posivilitats camperes pero es que a la Versys no li deixen ni tocar la pols pq es que no s'hi aguanta! Jo he posat la V en totes casi totes les condicions: asfalt net, brut, nou, vell, pistes netes, pistes brutes, fang, aigua... nomes em falta posar-la en neu pero no he tingut ocasió, pq en senderons i trialeres com que no m'hi atreveixo. En tots els terrenys es comporta com es d'esperar i no m'ha decepcionat en cap d'ells, nomes en el fang que em vaig fotre un talegasso pero logicament era pq no portava rodes de tacs. Doncs senyors meus, aixo per mi es una trail, potser no de les millors, pero es una trail.

Molt de purista Honda i molt de purista BMW veig jo per aqui que no saben admetre que la VStrom 650 es ja una de les millors motos de la historia i no ho voleu admentre :(
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2008 9:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 20, 2008 9:55 am

Eh Booelan!!
A mi la Vstrom m´agrada (com totes les motos).
Quant vaig comprar-me la Varadero vaig estar mirant-la tambe com a opcio a tenir en compte (igual que la GS;Tiger;CapoNord).

Al final tots tenim les nostrs preferencies i em vaig quedar amb la Varadero.

Jo crec que la Vstrom es una moto excelent i la seva versió 650 es encara inclus (proporcionalment) millor que la 1000.

tot el que dic al post en contra de les V's ho dic sempre en conya a mi TOTES les motos m´encanten, no tinc preferencies marquistes ni res. (he tingut 3 honda's , pero podria haver tingut 3 motos de marques diferents)

I tens raó la Versys encara se mes asfaltica que la Vstrom i la resta doncs la disfrassen una mica més amb llantes de radis,protecotrs de carter,...
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 20, 2008 10:09 am

boolean, no t'equivoquis, no és que tingui res en contra de la Vstrom, el que em refot es que es perdi l'esperit d'autenticitat. I sí, estic totalment d'acord, si a la nova Transalp li diuen trail, no 'gensmenys' se li pot dir a la Vstrom.

Trobo que igual que en cotxe hi ha 4x4 i SUV, doncs en motos caldria pensar en Trail i un altre terme que es desmarqués d'aquest concepte, cap a unes aptituds més asfàltiques.

i sí, potser es questió de puristes, puristes enamorats del Dakar, però del Dakar dels Mourreua (guanyadors amb Renault 4 !!!!), del Bernat Metge, etc... en definitiva el Dakar del Thyerry Sabine. Que ni tornarà, ni mai no farem, ni res que s'assembli, però mira, també hi ha qui té el 4x4 per anar al Carrefour !!!

x cert, perquè us feu una idea de com està la cosa, a les webs americanes d'accessoris pel 4x4 hi ha un producte consistent en un sprai simulador de fang, i que es neteja fàcilment i sense ratllar !!!!

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. feb. 20, 2008 11:48 am

veig que estas comparant el Trail amb el 4x4 y no crec pas que sigui aixi,.... jo veig mes el Trail com els SUV, y el 4x4 vindria a ser l'enduro, per fer una comparacio amb el mod de les 4 rodes... Per exemple un Land Rover o un Hummer H1 per carretera malament pq son uns 4x4 purs, pero un XTrail, un Rav4, un Hummer H3,.... son cotxes versatils que tan els pots fotre per carretera, autopista, pistes de terra pero no per poder trepitjar pols ja es converteixen en 4x4, son SUV cotxes versatils que poden fer una mica de tot. Aixi defineixo jo les Trail en les motos

Cotxes -> Motos
4x4 -> enduro
SUV -> Trail

crec que hi ha una visió equivocada del que es el Trail i molt possiblement el Dakar en tingui la culpa. El trail no es emmerdarse de sorra fins al coll i atravessar deserts o planuries pedregoses.

Trail es versitilitat i jo crec que les 4 motos de les que parlem la ofereixen en mes o menys mesura, buenu la Versys no pq aquesta si que es asfaltica 100% i aixi ho demostres les seves suspensions,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 20, 2008 11:51 am

boolean ha escrit:
Critiqueu a la V pq no es una trail pero us heu llegit la comparativa? A la V encara li donen posivilitats camperes pero es que a la Versys no li deixen ni tocar la pols pq es que no s'hi aguanta! ....
Llegueix la pàg 153 de la revista, on diu: ¿Una V-Strom para campo? en quant a la Versys, res de dir, la típica moto francesa =carretera amb el manillar ample.

boolean ha escrit: Molt de purista Honda i molt de purista BMW veig jo per aqui que no saben admetre que la VStrom 650 es ja una de les millors motos de la historia i no ho voleu admentre :(
Això si que no ho nego: la V-Strom va camí de convertir-se en un dels millors motos de tota la història. I t'ho diu un que en tenia demanada una, però amb problemes amb els stocks -tot i que portava els calers a la mà- al final em vaig decantar per una Bandit 650.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 20, 2008 11:55 am

Ah! se m'oblidava:

Em jugo els cataplins a que quan facin una comparativa de trails mitjanes i hi incloguin la BMW F-650 GS (i no parlo de la 800), la donaràn com a guanyadora absoluta. :shock:

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. feb. 20, 2008 10:22 pm

boolean ha escrit:No se quina mania li teniu a la V peropels que dieu que la V no es una trail... es evident que no te res a comprarar amb una KTM o les Africotas d'abans pero a qui voleu enganyar? ni la versys, ni la Transalp ni la GS son trails autentiques cony! A veure qui es el maco que les posa en pista decentment tal y com venen de serie. Ni la transalp es salvaria senyors. Potser alguns haurieu de revisar el concepte que teniu de "trail",.... no estem parnat ni de enduro, ni de cross ni de trial,....

Critiqueu a la V pq no es una trail pero us heu llegit la comparativa? A la V encara li donen posivilitats camperes pero es que a la Versys no li deixen ni tocar la pols pq es que no s'hi aguanta! Jo he posat la V en totes casi totes les condicions: asfalt net, brut, nou, vell, pistes netes, pistes brutes, fang, aigua... nomes em falta posar-la en neu pero no he tingut ocasió, pq en senderons i trialeres com que no m'hi atreveixo. En tots els terrenys es comporta com es d'esperar i no m'ha decepcionat en cap d'ells, nomes en el fang que em vaig fotre un talegasso pero logicament era pq no portava rodes de tacs. Doncs senyors meus, aixo per mi es una trail, potser no de les millors, pero es una trail.

Molt de purista Honda i molt de purista BMW veig jo per aqui que no saben admetre que la VStrom 650 es ja una de les millors motos de la historia i no ho voleu admentre :(
No t'ho prenguis així, home. la V és una moto que ens agrada a tots, Nomès fem una mica de conya, apart de que n'hi ha gent a qui li agrada més i gent a qui li agrada menys. A mi, particularment m'agrada i molt. No crec que n'hi hagi cap purista en aquest foro del tipus que tu dius. El que si que n'hi ha, i molt, és el que en castell¡a s'en diu socarrón :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “General”