He perdut un amic....
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
He perdut un amic....
Companys,
He perdut un amic, es deia Jordi i un maleït pas de vianants se'l ha endut.
Un noi ple de vida, de projectes, de vitalitat i amb molts, molts amics.
Aquesta setmana li enviava sms per anar la setmana que vé a fer una paella motera a Tossa. M'estranyava molt perquè no em contestava i el més fotut del cas, és que va marxar fa dues setmanes.
Estic fotuda, molt. No m'he pogut ni despedir d'ell i dir-li que l'estimava, perquè en Jordi es feia estimar.
M'en vaig assabentar perquè en el foro del monsterclub, un amic seu va donar la notícia i quan ho vaig llegir, vaig pensar: òsti, un altre........sabia greu, però el que no em podia imaginar, es que fós en Jordi.
Però al no contestar-me els sms, vaig començar a engoixar-me i li vaig preguntar a aquell amic qui era el Jordi de qui parlava. El divendres a les 8 del matí vaig saber que era ell. Jo el vaig conèixer fent submarinisme i era amic comú del meu ex. Quan després de saber la mala notícia li vaig trucar per preguntar-li perquè no m'havia avisat, la seva resposta va ser: per això estan els diaris. Si us el trobeu davant, penseu que esteu davant d'una bèstia, no té un altre nom.
Des de divendres que no em miro ni la meva de moto. Només faig que pensar en la ràbia i la impotència que sento. També recordo cadascún dels moments que vaig passar amb ell, del que vem arribar a riure plegats.
La darrera imatge que tinc de'n Jordi és l'abraçada que em va donar fa uns dos mesos, quan me'l vaig trobar a St. Hilari i va veure que jo també anava en moto, va estar molt content. Va ser la darrera abraçada seva, el petó d'un gran amic a qui mai oblidaré.
VSSSSSSSS al cel i pensa que qui t'ha estimat mai t'oblidarà.
Maria
He perdut un amic, es deia Jordi i un maleït pas de vianants se'l ha endut.
Un noi ple de vida, de projectes, de vitalitat i amb molts, molts amics.
Aquesta setmana li enviava sms per anar la setmana que vé a fer una paella motera a Tossa. M'estranyava molt perquè no em contestava i el més fotut del cas, és que va marxar fa dues setmanes.
Estic fotuda, molt. No m'he pogut ni despedir d'ell i dir-li que l'estimava, perquè en Jordi es feia estimar.
M'en vaig assabentar perquè en el foro del monsterclub, un amic seu va donar la notícia i quan ho vaig llegir, vaig pensar: òsti, un altre........sabia greu, però el que no em podia imaginar, es que fós en Jordi.
Però al no contestar-me els sms, vaig començar a engoixar-me i li vaig preguntar a aquell amic qui era el Jordi de qui parlava. El divendres a les 8 del matí vaig saber que era ell. Jo el vaig conèixer fent submarinisme i era amic comú del meu ex. Quan després de saber la mala notícia li vaig trucar per preguntar-li perquè no m'havia avisat, la seva resposta va ser: per això estan els diaris. Si us el trobeu davant, penseu que esteu davant d'una bèstia, no té un altre nom.
Des de divendres que no em miro ni la meva de moto. Només faig que pensar en la ràbia i la impotència que sento. També recordo cadascún dels moments que vaig passar amb ell, del que vem arribar a riure plegats.
La darrera imatge que tinc de'n Jordi és l'abraçada que em va donar fa uns dos mesos, quan me'l vaig trobar a St. Hilari i va veure que jo també anava en moto, va estar molt content. Va ser la darrera abraçada seva, el petó d'un gran amic a qui mai oblidaré.
VSSSSSSSS al cel i pensa que qui t'ha estimat mai t'oblidarà.
Maria
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em sap molt molt de greu. M'agradaria fer-vos arribar a tots els que l'estimaveu la meva més sincera, càlida i sentida abraçada per intentar apaivagar la pena que deveu suportar. Ho sento molt, de debò.
Quantes víctimes més hauran de caure perquè algu posi remei al mal estat de les nostres vies de circulació? :(
Quantes víctimes més hauran de caure perquè algu posi remei al mal estat de les nostres vies de circulació? :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ho sento molt Maria.
En aquets moments, sempre dius allò de: no se que dir, però es que és veritat. Que pots dir davant d'un accident tan desgraciat com aquest. "un malait pas de vianants". No se....V'sss al cel per ell i el meu pesar per tota la família i els seus companys .
Ànims companya.
:!: :!: :!: :!: :!:
En aquets moments, sempre dius allò de: no se que dir, però es que és veritat. Que pots dir davant d'un accident tan desgraciat com aquest. "un malait pas de vianants". No se....V'sss al cel per ell i el meu pesar per tota la família i els seus companys .
Ànims companya.
:!: :!: :!: :!: :!:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Maria, ho sento de tot cor....
Vvvvssss al Cel per en Jordi. :!:

Vvvvssss al Cel per en Jordi. :!:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Ho sento molt,Maria.La perdua de un amic es una de les coses mes fotudes que hi a.
Una forta abraçada i pensa que la vida continua,es aixì de trist pero es la realitat.

Una forta abraçada i pensa que la vida continua,es aixì de trist pero es la realitat.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
No tinc paraules.
Ho sento molt .... :oops:
Ho sento molt .... :oops:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
Ho sento
Ho sento Maria, res que es pogui dir fara que el teu dolor sigui menys pero saber que hi ha gent que per un moment ha sentit una punçada al cor et fara no sentir.te sola. Si el pots recordar, i si pots recordar els bons moments passats, mai el Jordi marxara del teu costat ni d'aquells en qui en vida va donar tant. Anims i per el que sigui ja saps, estem aqui.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)