JA HE POSAT EN MARXA LA MOTO
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
JA HE POSAT EN MARXA LA MOTO
Avui, aquest mati i desprès de gaire bé tres mesos, he mirat presions i oli i he posat en marxa la moto. Això vol dir que ja em falta poquet, aquest cap de setmana si les coses van bé sortirem a donar un tom amb la senyora "un tom petitet" i a veure si el meu fisic pot amb ella.
Ja se que sembla absurd això que us explico, però per mi, fer el que he fet avui es moltissimmmmmmmmmm i la veritat és que me cansat bastant.
Arreveure
Ja se que sembla absurd això que us explico, però per mi, fer el que he fet avui es moltissimmmmmmmmmm i la veritat és que me cansat bastant.
Arreveure

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
D'absurd no en té res. Poc a poc i bona lletra. Millor prendre's les coses amb calma, que no pas atabalar-se i fer-se mal. Molts ànims!!! :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
El dissabte farà bon dia
Que el gaudiu amb tranquilitat i bons aliments
Que el gaudiu amb tranquilitat i bons aliments
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt bona noticia, noi. :D Ara poc a poc i bona lletra. :mestre
Això si, si t'has cansat bastant, pensa que portar un moto de 250 kg més la dona al darrera et cansarà moltíssim més.
Jo segurament diumenge -si no hi ha canvi de plans- sortiré a donar un petit tomb també. :D
Això si, si t'has cansat bastant, pensa que portar un moto de 250 kg més la dona al darrera et cansarà moltíssim més.
Jo segurament diumenge -si no hi ha canvi de plans- sortiré a donar un petit tomb també. :D

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
ja tens un pas més fet, ara a per aquest paseix el disabte i en dos dias ja ens tens a tots de cul per seguir-te per aquestes curvetes de deu 
si et trobes bé jo el dissabte estare en la cafeteria Santa Anna, Ctra. Nacional II Km. 741 (passat Báscara direcció Figueres), sobre les 10:30h esperant a la gent del meu club que anem de visita a Sant Pere de Rodes si t'animes ja saps
si et trobes bé jo el dissabte estare en la cafeteria Santa Anna, Ctra. Nacional II Km. 741 (passat Báscara direcció Figueres), sobre les 10:30h esperant a la gent del meu club que anem de visita a Sant Pere de Rodes si t'animes ja saps

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Hola, tants kms. no crec, de totes maneres gràcies.carlosGT ha escrit:ja tens un pas més fet, ara a per aquest paseix el disabte i en dos dias ja ens tens a tots de cul per seguir-te per aquestes curvetes de deu
Dona records a la Montse i espero que aviat poguem rutejar junts.
GRACIAS A TOTS PER ELS ANIMS.
Arreveureeeeeeeeee