CAIGUDA TONTA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
CAIGUDA TONTA
Estic molt emprenyat, aquesta tarda hem sortit amb la moto a fer la primera sortideta amb la sra. Quan duiem uns 6 Km. que anava tot sobre rodes ens truca la meva filla que no tenia clau i això que li habia dit que sortiriem amb moto. Doncs au tornem cap a casa, arribem, paro davant de casa i al posa el peu a terra la moto s'ha anat tomban i hem quedat tots dos estirats com dos babaus, "la caiguda dels novatos".
Per sort, encara que m'eprenya molt és la maleta rallada la dona i jo en perfecte estat.
Quina rabia
Per sort, encara que m'eprenya molt és la maleta rallada la dona i jo en perfecte estat.
Quina rabia

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
Això passa a les millors famílies, cadascú baixa de la moto com vol no? jo vaig tenir una caiguda idèntica a la teva en un pàrquing d'un conegut i visitat lloc aquest estiu, no vegis el "corte" que dóna aixecar la vista i veure a un munt de personal veient l'escena.
Per a les esgarrapades jo vaig fer servir una mena de pintallabis de retoc que du la cera TurtleWax Color Magic Plus i queda la cosa bastant dissimulada i si vols fer un arranjament un poc mes treballat mirat aquesta pàgina http://www.colorrite.com/CRPLmanYear.php?typeID=2
Per a les esgarrapades jo vaig fer servir una mena de pintallabis de retoc que du la cera TurtleWax Color Magic Plus i queda la cosa bastant dissimulada i si vols fer un arranjament un poc mes treballat mirat aquesta pàgina http://www.colorrite.com/CRPLmanYear.php?typeID=2

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Las motos cauen i s'aixequen .... 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Sagal
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ei Santi!!!!!!!!!!!
no pateixis per la moto i no t'atabalis pel que et diuen..........tot el que li passi a la moto té remei i pel que fa al que et diuen......ja sabem que t'ho diuen de bona fe, no t'hi emprenyis!!!!
el que realment importa és que l'has engegat, que hi has pujat i que has pogut fer un vol, tot lo demés és de "farciment"
un petó molt gran i ànims!!!!!!!!!!!!
no pateixis per la moto i no t'atabalis pel que et diuen..........tot el que li passi a la moto té remei i pel que fa al que et diuen......ja sabem que t'ho diuen de bona fe, no t'hi emprenyis!!!!
el que realment importa és que l'has engegat, que hi has pujat i que has pogut fer un vol, tot lo demés és de "farciment"
un petó molt gran i ànims!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
És tanta la pressa que tinc que no tinc espera. Aquest mati he estat fent un cafetet amb el Randy i ho hem comentat, es veuen moltes motos i això encara em fa tenir més ganes d'agafar-le.
Merçi Jordi, Xurrumeka m'estic entrenan a caure, de moment començo parat desprès ja hi anirem fican velocitat, jejeje
Arreveure
Merçi Jordi, Xurrumeka m'estic entrenan a caure, de moment començo parat desprès ja hi anirem fican velocitat, jejeje
Arreveure

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La veritat que ha estat un plaer pendre un cafetó amb vosaltres. :D Aviat haurem de repetir el cafetonet, que ja saps, el coll de la Pullosa està.....mmmmmmm!!!! :flor :flor :flor :flor :florSagal ha escrit:.....Aquest mati he estat fent un cafetet amb el Randy....

- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com ja han dit tots, això és un mal menor. :)
Poc a poc i bona lletra. Molts ànims! :D
Poc a poc i bona lletra. Molts ànims! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya