Pero no ha estat amb la Strom
De fet, ara mateix anem a 302 Km/h, tornant de Madrit, i vaig tranquilament navegant i escrivint. Un bon invent, llàstima que només serveixi per anar a la capital del reino.
Salut!!!
Moderador: Airald
Bones!!!Storm ha escrit:Només us volia explicar que avui he passat dels 300 Km/h :D
Bones!!!Josey Wales ha escrit:(PS: Carles, això "d'al·lardir" d'on ha sortit? doncs ho he mirat i en teoria no existeix. Suposo que devies parlar de "alardear" que diuen a l'oest, oi)
Home, a nosaltres ens serveix per anar a la capital, del regne catalá.Storm ha escrit:Només us volia explicar que avui he passat dels 300 Km/h :D
Pero no ha estat amb la Strom, sinó amb el TGV.
De fet, ara mateix anem a 302 Km/h, tornant de Madrit, i vaig tranquilament navegant i escrivint. Un bon invent, llàstima que només serveixi per anar a la capital del reino.
Salut!!!
Jo tambè ho provaria si pogués,no ho dubtis.siono1000 ha escrit:A nosaltres de moment no ens serveix de rés.![]()
Anar a 300 km/h... de moment encara no hi he anat mai. Potser en tindre de comprar una RRR per poder anar-hi. :roll:
Ja se que es politicament incorrecta però si tingues una moto que els pogues agafar segur que algun dia provaria si es veritat que els agafa.
Potser seria l'únic d'aquest foro que ho provaria, ja que la resta teniu molt sentit comu i seny.![]()
Salut.
Barat no ho és. 98 euros l'anada (BCN-Madrit, dissabte) y 98 la tornada, però tant se me'n fot perquè paga l'empresa. Tinc entès que comprant els bitllets per internet i amb 15 dies d'avançada surt bastant més econòmic.James_Bond ha escrit:Al igual que en Carles t'anava a fotre bronca :D :D :D :D
Explica, explica com a anat el viatge .....![]()
Gràcies per pensar en nosaltres.
Vsssssssss
007