Cotxe o moto? Tot en un!
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Cotxe o moto? Tot en un!
Cercant els termòmetres m'he trobat amb això...
http://www.theresabernabe.com/carver_e.htm
http://www.theresabernabe.com/carver_e.htm
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Es espectacular, ho reconec i un bon treball, i un bon treball d'enginyeria, d'estètica i de mecànica, però.... no és ni carn ni peix. A mi les dones m'agrada que siguin dones i els homes.... bé, els homes no m'agraden.
A mi m'agrada que una moto sigui moto i em doni totes les satisfaccions d'una moto i el cotxe que em doni el que li demano, ambdues coses alhora no veig que siguin compatibles
Ep !!!! és la MEVA opinió.
V'sssssss
007
A mi m'agrada que una moto sigui moto i em doni totes les satisfaccions d'una moto i el cotxe que em doni el que li demano, ambdues coses alhora no veig que siguin compatibles
Ep !!!! és la MEVA opinió.
V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Jo en vull un, quina cosa més guapa !!!!! :D :D :D
Quan tinguem 80 anys, i no puguem anar en moto, portarem un trasto d'aquests.
Vvvsss
Quan tinguem 80 anys, i no puguem anar en moto, portarem un trasto d'aquests.
Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Doncs, a mi m'agradar probar les coses abans d'opinar-hi i la veritat, despres de veure (ja fa temps que m'el van passar) no hem desagradaria gens provar-lo, i qui sap......
mireu:
AAAAAAa pels que domineu l'anglés, en el minut 2.47 aprox diu el preu en lliures angleses a veure si algú ho pot desxifrar...
Vssssssssssss
mireu:
AAAAAAa pels que domineu l'anglés, en el minut 2.47 aprox diu el preu en lliures angleses a veure si algú ho pot desxifrar...
Vssssssssssss
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,

Doncs jo penso com tu. Per què no provar-ho??? Sempre ens podem endur una sorpresa agradable??? Especialment si ens hi enfrontem amb una mentalitat oberta a que ens hi podem sentir a gust!!!Ride ha escrit:Doncs, a mi m'agradar probar les coses abans d'opinar-hi i la veritat, despres de veure (ja fa temps que m'el van passar) no hem desagradaria gens provar-lo, i qui sap......
Vssssssssssss
Sort,
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Albert ha escrit:Holaaaaa,
Ja m’agradaria a mi arribar als 80 anys i poder-me aixecar d’un seient tant a prop del terra!!!!Anna ha escrit: ...Quan tinguem 80 anys, i no puguem anar en moto, portarem un trasto d'aquests.![]()
![]()
Vvvsss
:D :D :D
:oops: :oops: :oops: :oops:
Tens tota la raó, no hi havia pensat amb això, tindrem que demanar que el facin 2 pams més alt.
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Ja ens surt la vena elitista motoril, que si dos rodes, avans els scooters no es consideravem moto,moto pels puristes ,avui ni ha de tots los tamanys i ara sen veuen cada vegada mes a les concentracions.
Per que dic aixo, per que el CARVER sera o no una moto ,pero a mi me sembla un Avio ,una passada ,com deu ser plegar amb aixo, ja penso quin soroll deu fer i tot. Ummm.
Per que dic aixo, per que el CARVER sera o no una moto ,pero a mi me sembla un Avio ,una passada ,com deu ser plegar amb aixo, ja penso quin soroll deu fer i tot. Ummm.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Hi estic plenament d'acord.J@N LINCE ha escrit:...per que el CARVER sera o no una moto ,pero a mi me sembla un Avio ,una passada ,com deu ser plegar amb aixo, ja penso quin soroll deu fer i tot. Ummm.
I, a més: pensem que comença a ser urgent un replantejament conceptual del transport en general. No només en qüestió de consum i emissions, sinó de disseny de l'ergonomia i ocupació de l'espai. Aquest projectes, prototipus i innovacions no s'han d'aturar pas per uns quants "...ai, no m'agrada", d'altra part, completament previsibles.
D'engendres i provatures, si m'apures, qui no en ve? ...puix tot bitxo que respiri: si funciona es promociona, i si no no.
Com en l'art, no tot

I en això d'haver de moure's, a l'home li va la vida.
Pel que es veu: a l'individu li va allò que està al voltant de buscar-se la "manduca habitual". Però allò que li va a l'espècie es diu l'haver de colonitzar nous horitzons i extendre els límits de l'ecumene.
Tinc entès que de tricicles se n'estan fent a mansalva a tot arreu, darrerament. Configurats, certament, de maneres estrambòtiques; i algunes d'elles àdhuc "boniques" (...però això de "bonic i/o lleig", en aquest termes, ja és secundari, si més no).
L'aportar solucions, de vegades, genera nous reptes.
Aquesta màquina potser només simbolitza que no ens podem estar quiets ni dormint. Aquest rar invent,"gestant", s'haura? d'acabar? aplicant?, possiblement?, als autobusos? ...transport que presenta problemes d'altura, equilibri i basculació a les velocitats a que volem impulsar-los.
La qüestió és haber la "fórmula", senyors. La pirula de la tos, evidentment, només podrà ser rodona o similar in saeculorum (a excepció de les Juanola, ...que també són prou boniques, d'altra banda).
Suc al ferro.
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
opino com el james bond, però aquesta setmana parlant amb un amic motero de sempre em parlava d'una altra "andromina" que es la piaggio mp3 http://www.mp3.piaggio.com/index_esp.html el payo la va provar i va al·lucinar, ell va portar la 250, però li van dir que sortirà una 600 i que es parla d'una 1000. Segons ell es molt estable plega molt fàcil, i el preu (tot i que es més car que una moto de veritat) es assequible.
PS m'ha agradat veure que després de 15 anys algú utilitza la suspensió i la direcció de la meva moto :lol: :lol:
PS m'ha agradat veure que després de 15 anys algú utilitza la suspensió i la direcció de la meva moto :lol: :lol:
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
- Steelman
- Presentats
- Contacta: