Em sap greu pero em donc de baixa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
DobleX
Presentats
Entrades: 10
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 8:19 pm

Em sap greu pero em donc de baixa

Entrada Autor: DobleX » dc. gen. 31, 2007 7:45 pm

He passat moments que m'han ensenyat molt en las diferents salas del forum,tant de mecanica,com a la general,etc...
Es una llastima que no os haigi conegut,nomes vaig poder fer una sortideta amb el Motorrader,ja fa molt...pero estic segur de que encara sou millor en persona! :wink:
Pero hi han coses que tocan la fibra,i penso que en un forum de motos no es haurian de dir (es una opinio personal es clar)
Soc catala com el que mes,el parlo al treball,a casa...pero tambe soc espanyol com el que mes,imagino que ja sabeu per on vaig...
Em sembla perfecte que cadascu tingui el ideal politic que vulgui,pero no per aixo ho fare public en un lloc que hi han mes personas que jo.
Es vulgui o no,Catalunya pertany a un pais on hi han mes comunitats autonomas i estic orgullos de que sigui aixi.
Acabo de lleigir una frase a un post que m'ha deixat blanc i es aixo el que m'ha fet escriure i pendre aquesta decisio.
Tingueu compte per las nostres carreteras,las espanyoles!
Fins un altre!

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. gen. 31, 2007 7:58 pm

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

No se a quin post et refereixes, ja miraré ... però vols dir que ni ha per prendre aquesta decisió????

Aquí hi ha gent de tota mena, de tot caire ideològic i polític... i es la primera vegada que veig una reacció com la teva.

Ara...ets molt lliure de prendre-la

V'sssssssssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Em sap greu pero em donc de baixa

Entrada Autor: JoanF » dc. gen. 31, 2007 8:01 pm

Tingueu compte per las nostres carreteras,las espanyoles!
Fins un altre![/quote]
Suposo que tothom te dret ha pensar com vulgue, i que quant un no se sent còmode en un lloc, és millor cambiar d'aires. Però, cal que entenguis que aquí no et farà callar ningú, i sempre podras expresar els teus sentiments. Malauradament els que no pensem com tu en altres llocs no podem expresar el que sentim. Que sigues feliç allí on estigues parlis com parlis i pensis com pensi
P.D. Anirem en conte per les vostres carreteres(que paguem nosaltres).

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. gen. 31, 2007 8:05 pm

Hola DobleX, no ens coneixem, pero al llegir el teu post no puc estar-me de dir el que penso:

Les persones, individus, essers humans per sort som diferents, pensem diferent, perque si tots pensessim igual això seria un rottlo. Respecto molt la teva opinió i el que pensas, com també s'han de respectar altres opinions i posicions politiques. (Que hauriem d'evitar en un forum de motos? Potser si potser no)

Crec de debó que amb aquest forum no hi ha anim d'ofendre a ningú ni excloure, no sé a quin post et refereixes, potser estic ficant la pota, però jo m'ho repensaria un altre cop abans de pendre la decissió.

Salutacions.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 31, 2007 8:10 pm

Bones!!!

DobleX, no ens coneixem de res, espero que algun dia ho puguem fer.

Als demés:

Siusplau pregaria no comencessiu a fotre canya políticament parlant, el Sr. DobleX ha decidit plegar i tampoc podem fer res. Cadascú te la seva forma de pensar i la seva ideologia política, així que trobo correcte deixar que cadascú esculli el seu camí.

Gràcies!
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 31, 2007 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 31, 2007 8:10 pm

Holes

A veure DobleX no se a quin comentari et refereixes, ni falta que fa saber-ho.

Crec que la "gracia" dels forums es poder coneixer gent nova , amb la que en aquest cas compartim aficions (la moto i el turisme) pero no vol dir que haguem de tenir unes idees cloniques tots plegats.

Aixo tambés es una de les "gracies" dels forums, tenir idees plurals i dispars que ens fan apendre mes coses i ens fan mes persones.

Crec que el fet de donar-se de baixa (com donar-se d´alta) en un forum es una opinió molt lliure i que TOTS hem de respectar.

El que et vull dir es que et repensis aquesta idea , ja que les coses parlant s´arreglen.

Esperem veure't per aqui de nou i si no doncs que et vagi tot molt bé i quant ens creuem per la vida o per la carretera unes V's

PD: Tal com diu en Carles no fem polemica :(
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 31, 2007 9:27 pm

Asunto tancat
8) 8) 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. gen. 31, 2007 10:37 pm

carles ha escrit: Cadascú te la seva forma de pensar i la seva ideologia política, així que trobo correcte deixar que cadascú esculli el seu camí.
Precisament Carles, i me n'alegro que així hagi estat, i ho dic sense ànims de polemitzar, malgrat pugui semblar el contrari, però és molt fàcil dir la última paraula, fins i tot una sentència, i marxar tancant la porta per no tornar mai més.
Ho sento molt, però ara quedo aliviat al tenir la certesa que mai rodaré al costat d'en Doble X, i no ho dic pas per les diferències que haguèssin pogut sortir de les nostres diferents nacionalitats, sino per la intolerància i falta de respecte que ha demostrat pels qui un bon dia li vem donar la més sentida benvinguda al Mototurisme Catalunya.
P.D.: Ja sé que més d'un em picarà la cresta tot i opinar el mateix que jo, però ho havia de dir...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 31, 2007 10:39 pm

geroni ha escrit:Asunto tancat
8) 8) 8)
Però... ha quedat resolt el malentès? O la cosa ha acabat amb un ball de bastons?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 31, 2007 11:02 pm

He dir asunto tancat,perque crec que a partir d`ara es pot convertir en un post de politica i enredarse,no trau a cap donar-li mes toms :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. gen. 31, 2007 11:07 pm

sharky ha escrit:Hola DobleX, no ens coneixem, pero al llegir el teu post no puc estar-me de dir el que penso:

Les persones, individus, essers humans per sort som diferents, pensem diferent, perque si tots pensessim igual això seria un rottlo. Respecto molt la teva opinió i el que pensas, com també s'han de respectar altres opinions i posicions politiques. (Que hauriem d'evitar en un forum de motos? Potser si potser no)

Crec de debó que amb aquest forum no hi ha anim d'ofendre a ningú ni excloure, no sé a quin post et refereixes, potser estic ficant la pota, però jo m'ho repensaria un altre cop abans de pendre la decissió.

Salutacions.
Per no repetir el mateix jo estic totalment amb el que diu en Sharky.... crec que resumeix exactament el que penso.

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dj. feb. 01, 2007 12:57 am

Bé. No se quin es el post que tan a ferit a DobleX. Però no crec que això de marxar sigui la solució.

Si una cosa publicada el en Foro et molesta el mes normal seria dir:
Perdoneu però això no em sembla bé per aquest motiu i per aquest altre…

També es tindria que entendre que la suposada ofensa es la opinió de un membre en concret i no per això es te que criminalitzar a tot el Foro.

Si jo dic que en DobleX te la pell molt fina, només ho estic dient jo no tots el membres.

En fi, si decideixes marxar, doncs tu mateix. Bon vent…..

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. feb. 01, 2007 12:59 am

Hola:
Jo penso que si hagués dit quina era la frase o fil en questió que li ha afectat, s'en podia haver parlat i fins i tot rectificat, si fós el cas d'una falta molt greu de respecte? consideració? que s'hagués passat per alt. Inclús un privat a l'administrador o al "causant". (assumpte fotos radars-vots-ciutadanos...??? possiblement-alusions)
Tanmateix no hi ha d'haver cap inconvenient en mostrar publicament els ideals polítics de cadascú, el fet d'amagar-los no porta enlloc i què té de dolent el fer-ho? Parlant, la gent s'entén, i de la discussió s'enriqueix el coneixement.
I té raó quan diu que ja sabem per on va: es deu a la típica intolerància espanyola, força estesa.

Company DobleX, crec que d'havernos conegut més i millor hauries vist que no som tant dolents com vols fer creure. D'aquest fòrum marxes voluntàriament i amb tota llibertat; per contra, a d'altres companys els han fet fora de fòrums "de motos" suposadament espanyols amb excuses diverses, però racistes, al cap i a la fi.
ImatgeUnforgiven

Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Rime » dj. feb. 01, 2007 3:45 am

Que et vagi tot molt be, pero no se per on vas, i lo minim hauria sigut dir-ho tot clarament i no deixar-ho tot en l'aire
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. feb. 01, 2007 7:55 am

Realment, em sap greu que res del que s’hagi dit aquí, pugui ser tant greu que faci que marxis d’aquest foro.

Una de les grans gràcies d’aquesta colla, és que tothom diu el que li sembla, i els demés, si no hi estan d’acord, ja li fan saber. Ja sigui pel color d’una moto, o per una opinió “politica”, o per unes imatges de mal gust. Això és la grandesa d’aquest foro, i ningú s’hi te que enfadar. Si tant greu és, per això hi ha els moderadors.

Esta clar que entre nosaltres, segur hi ha, ho hi hauran, gent de tots tipus, (crec que el fet de que tu hi siguis, ho demostra). No es demana curriculum per entrar i no fem un casting. Aquí hi te cabuda (de moment i si no canvien les coses) Mosso d’escuadra i infractors, empresaris i sindicalistes, gent d’aquí i gent d’allà. De dreta i d’esquerra. Alts i grassos, homes i dones...

En aquest foro, de moment, no hi ha més normes que les del sentit comú, i crec que fins ara han funcionat sense problemes.

Com ja s’ha dit en altres post. A mi no em sap greu que pensis diferent que jo, si no que no sàpigues dialogar (paraula certament polititzada actualment) i siguis tant intransigent.

Tot i que personalment t’agraeixo molt el que has aportat fins ara aquí, certament crec que actuant així, aquest no és el teu foro.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dj. feb. 01, 2007 10:07 am

Mira Doblex nosaltres un grup bastant nombrós venim d’un altre fòrum just per el (acoso y derribo) que es va fer de la que considero la meva llengua però el mes humiliant del que va passar es que per part dels que regien l’altre fòrum no hi va haver diàleg i crec que dins aquest fòrum és el que impera.

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dj. feb. 01, 2007 1:14 pm

Be crec que e aquest post lla sa dit tot el que estenia que dir, millor tancar-lo abans que entri el CISCU, les motos son el que real ment ens interessen.......
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. feb. 01, 2007 1:43 pm

No feu cas a posts com aquest son gent amb ganes de donar la nota.
No se ni de quin comentari parla, mi m'afecta el tema ( sóc Andorrà ) pero crec que per l'únic que serveixen es generar mal rotllo.

NI CAS
Cadascu es lliure de pensar el que vulgui, i dir el que pensi, i tambe d'escoltar, o no.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 01, 2007 2:26 pm

Bones

A tots ens ha sobtat/dolgut que en DobleX hagi abandonat la nostra companyia (siguin els motius que siguin i els compartim o no)

Pero el fet de anar allargant les nostres opinions no crec que el faci tornar i no crec que enriqueixi un espai que fins ara hem enriquit tots plegats amb els nostres coneixements i experiencies/inexperiencies

Continuem com sempre ok?

Vs a tots
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 01, 2007 3:35 pm

Steelman ha escrit:Continuem com sempre ok?
Per mi si... :roll: :roll:

Tanquem la "paradeta"?? :evil: :evil: :evil: :evil:
Imatge

Respon

Torna a “General”