Us agrada conduir plovent?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Us agrada conduit plovent?

Si, m'encanta
11
41%
No, no disfruto
16
59%

Vots totals: 27

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Us agrada conduir plovent?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 22, 2008 12:17 am

A la sortida d'ahir vai observar que hi ha mooolta gent que disfruta conduint sota la pluja: el Steelman i la seva infatigable Varadero, el Vendetta i el carlesvic (germà d'en Sagal) en la carretera dels jardins a Castellar de N'Hug, el terracota anant cap a casa nostra ja, tot i així que MAI havia conduit en pluja, etc....

També vaig observar que hi ha gent que la pluja els fa respecte, o al menys m'ho va semblar a mi. :roll: Jo reconec que si em donen a escollir, m'estimo més conduir en sec. :wink:

Vosaltres realment disfruteu conduint en pluja? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. abr. 22, 2008 12:22 am

Doncs he votat que si. Home millor amb sec i un bon sol, però amb pluja també te el seu encant i la veritat es que em va agradar i tot. Suposo que la companyia també hi va influir.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 22, 2008 7:13 am

a mi m´encanta. Has d´anar molt mes en compte que en sec, pero te un encant molt especial ;)
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. abr. 22, 2008 8:22 am

Bones!!!

Doncs he de reconèixer, públicament, que no m'agrada l'aigua... en autovia i carreteres grans encara ho veig d'una altra manera però en carreteres per on vam passar durant la ruta em fa respecte veure'm gairebé reflexat al terra...

No se, des de que vaig caure a Castelló en un dia de pluja he canviat el xip a sobre de l'aigua. I això que no va ser per culpa de que estés el terra moll!! :roll: :roll: :roll: :cry: :cry:

Al final serà veritat allò de que hi ha dos tipus de moteros: els que han caigut i els que no...

Fins aviat!
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. abr. 22, 2008 8:56 am

Steelman ha escrit:a mi m´encanta. Has d´anar molt mes en compte que en sec, pero te un encant molt especial ;)
doncs aixó, però si ho puc evitar, ho evito, serà per qué porto ulleres. :oops:
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. abr. 22, 2008 10:33 am

Tampoc m'agrada conduir amb pluja, ho faig quan és inevitable; com diu l'albert, el fet de portar olleres, no ajuda gaire
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. abr. 22, 2008 11:01 am

Tal i com diu en Carle, en autopistas o generals tant és, però carreteres virades per la moto que porto m'estimo més seci un bon sol.
Que quedi clar que no em molesta la pluja (m'encanta quan plou), però mentres faig carreteres bones.
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 22, 2008 11:39 am

Home, jo entenc que qui no li agradi, ho detesti, però en canvi reconec que té el seu punt. A mí m'agrada, o no em desagrada, això sí, no en autovia enmig d'un núvol de aigua-merda aixecat pels cotxes, o de nit (!!!).
Recordo un cop que vam parar a Puigcerdà, perquè ens va agafar un xàfeg, i després de molta estona i veient que no pararia vam decidir anar tirant, vam anar a Andorra per Puimoren, i ho vam fer tot plovent i vaig disfrutar com un animal (era estiu, que també ajuda).

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dt. abr. 22, 2008 3:10 pm

:? Home prefereixo sense pluja, pero la veritat es que si es poquet si que m'agrada. te el seu encant i com vaig tranquila perque qui em porta condueix be llavors tot es junta. La veritat es que si, m'agrada els dias que son nubolats, encara que el sol es molt millor.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. abr. 22, 2008 6:47 pm

Doncs jo, no m'agrada gens conduir amb la pluja, tot i que una vegada ho vaig tenir que fer (si heu llegit be, una vegada) i la experiència no va ser massa desagradable, això si anant en molt de compte.
:oops: :oops: :oops:

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dt. abr. 22, 2008 8:01 pm

Doncs jo tambe prefereixo conduir sense pluja. Però si no hi ha cap remei, doncs ale, endavant!!!

Pero bueno, mentres no faci VENT, q faci el q vulgui.... jajaja!!!! :lol:

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. abr. 22, 2008 8:10 pm

Doncs, jo soc dels que també els hi agrada conduir amb pluja, pero amb una mica de pluja no pas una tromba d'aigua. I es que quan plou has de posar encare un xic més d'atenció, es un altre forma de gaudir de la conducció de la moto......

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 22, 2008 8:12 pm

sharky ha escrit:Doncs, jo soc dels que també els hi agrada conduir amb pluja, pero amb una mica de pluja no pas una tromba d'aigua. I es que quan plou has de posar encare un xic més d'atenció, es un altre forma de gaudir de la conducció de la moto......

Salut.

Sharky, m'estalvies escriure-ho jo això :wink:

Dic el mateix que en Sharky :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dt. abr. 22, 2008 8:43 pm

Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 22, 2008 8:58 pm

Vaja! Randy :shock: :shock: ara si que he quedat sorpres, com és que em poses a mi que m'agrada la pluja? :D :D :D

A mès he de dir una cosa que el dia de la sortida vaig patir molt, i anava patinant, tenia una deuville a darrere que ho pot dir. O sigui que pluja i neumatic desgastat molt millor jajaja l'atencio necessaria es triplica.

Si m'enganxa m'enganxa cap problema, però... si no em quedo a casa. Mai dirè corre sortim que esta plovent, i és molt guapo conduir amb pluja.

Falta per a mi la opciò, perfectament suportable.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. abr. 22, 2008 9:37 pm

Jo la veritat es que prefereixo que no plogui i les carreteres seques, sobretot si es per carreteres de corbes.
Ara en un viatge i amb l'equip adequat no en molesta massa. El meu récord el tinc en el primer viatge que vaig fer amb la dona, només va ploure de l'Empordà fins a Cordova amb uns 150 km de descans per Tarragona.
Per la meva dona va ser realment un "bateig de moto". :D

salut.
Salut i kilómetres

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. abr. 22, 2008 10:28 pm

Jo estic amb el siono1000. Evidentment m'agrada molt més conduïr en sec perquè pots gaudir més de la conducció de la màquina, però si m'agafa la pluja no sòc dels que s'aturen sota un pont o a qualsevol altre indret. Afluixo una mica, extremo les precaucions però aprofito la menor velocitat per anar gaudint dels colors del món sota la pluja (i de vegades sota la calamarsa).
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Carlesvic
Presentats
Entrades: 47
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
Ubicació: Vic - Osona - Catalunya

Entrada Autor: Carlesvic » dt. abr. 22, 2008 10:32 pm

Home,.. molt millor amb les carreteres seques, però si vas ben equipat, un dia plovent també es posa bé, has de conduir amb tacte i molta suavitat, per tant es una conducció mes afinada, amb mes concentració, t'ho passes be siiii.... (el que mes m'emprenya es q s'embruta la moto grrr),...
A tall d'anècdota, amb l'Ignasi Tapia, fa uns anys, vàrem participar en un Rallye de Regularitat "La volta a Catalunya", tot el cap de setmana plovent,.. buffff allò si que va ser dur.. ostres molt!!!
Però et queda un bon record d'aquests dies. Apa-li gent, salutacions a tots!!!...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 22, 2008 10:35 pm

Es que al llegir aixo.....
Bravo ha escrit:no sòc dels que s'aturen sota un pont o a qualsevol altre indret.
M'ha fet recordar q una vegada tornat d'una ruta dominical ens va agafar un aiguat quasi a Reus, entre Montblanc i Alcover (12km). Era amb la Deauville 650.

Era un aiguat increible, us prometo sense exagerar que hi haiva uns 10cm d´aigua per sobre la carretera era com circular en un riu. I a sobre es va fotre a pedregar

Arribant a Alcover (uns 3km) hi ha un pont per on pasa l'AVE i varem decidir parar-nos alla.
Doncs resulta que de l´aiguat que queia no varem poder parar-nos allii sota per que estava tot ocupat de COTXES!!! Imagineu la que estava caient tots els cotxes paraven on podien i nosaltres amb la moto varem continuar fins a Alcover on viu ma germana!!

Mai he vist tanta aigua i tanta pluja!!
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. abr. 22, 2008 10:36 pm

A mi no m'agrada la pluja, però prefereixo una mica de pluja que 40 graus a l'ombra. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”