accident al doll Camarasa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

accident al doll Camarasa

Entrada Autor: Josep973 » ds. maig 03, 2008 9:25 pm

no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. maig 03, 2008 9:33 pm

Quina desgracia ultimament amb els motoristes, ja ni ha prou, no?

El meu condol a familiars i amics
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 03, 2008 9:34 pm

Jo demà no miraré les noticies per no esgarrifar-me. A Solsona ja s'en va matar un ahir, a la carretera del Pantà de Foix dues motos van picar de cara, etc.... :cry:

No sé què cony està passant, la veritat.

V's al cel per tots els caiguts.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. maig 04, 2008 8:07 am

Es veritat que últimament hi han molts accidents, però es que cada dissabte o diumenge al dematí es impressionant la quantitat de motos que veig que passen per la carretera del meu poble la C-17.

Seria bo saber l'augment del parc de motos en els últims cinc anys.

Crec que s'ha multiplicat moltíssim, cosa que els majors condicionants d'un accident ho hagin fet amb el mateix nivell, ni les infraestructures, ni la experiència dels pilots.

Vssssss al cel
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. maig 04, 2008 1:54 pm

VVVVVVsssss al cel.......................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. maig 04, 2008 9:43 pm

Aquest matí he sortit a donar un petit tomb amb el moto i he flipat una estona llarga. :x He vist cada barbaritat que em fan pensar moltes coses ja.

Val, jo no sé anar en moto, ja ho sé. Fa 25 anys que hi vaig i sols he patit un accident. Però penso que ningú m'ha de demostrar res, i avui en dia sembla que perquè jo porti una Bandy els que portin R's m'han de demostrar que encara que tinguin 20 anyets i una 600 que gira a 14.000 rpm siguin més "moteros" que jo. :evil:

Tot fent una Moritz amb una persona que també està per aquest fòrum m'ha comentat que ell s'ho passa més bé anant en bici que en moto, perquè en moto ja no saps on anar per estar tranquil. I és una veritat com un piano...

Pensoq que s'està perdent l'autèntic esperit moter que hi havia fa uns anys, la veritat.

I encara a hores d'ara estic rumiant a què bé tot això d'aquest canvi....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. maig 04, 2008 11:13 pm

Randy-650 ha escrit:Aquest matí he sortit a donar un petit tomb amb el moto i he flipat una estona llarga. :x He vist cada barbaritat que em fan pensar moltes coses ja.

Val, jo no sé anar en moto, ja ho sé. Fa 25 anys que hi vaig i sols he patit un accident. Però penso que ningú m'ha de demostrar res, i avui en dia sembla que perquè jo porti una Bandy els que portin R's m'han de demostrar que encara que tinguin 20 anyets i una 600 que gira a 14.000 rpm siguin més "moteros" que jo. :evil:

Tot fent una Moritz amb una persona que també està per aquest fòrum m'ha comentat que ell s'ho passa més bé anant en bici que en moto, perquè en moto ja no saps on anar per estar tranquil. I és una veritat com un piano...

Pensoq que s'està perdent l'autèntic esperit moter que hi havia fa uns anys, la veritat.

I encara a hores d'ara estic rumiant a què bé tot això d'aquest canvi....
Penso que el problema ve de la falta d'educació en els valors que han de imperar a una societat adulta. Aquí sembla que tot s'hi val, que la millor llei és la llei del més fort. La cordialitat, la educació, els "bon dia", tot s'ha perdut o si més no, nomès queda a algún reducte, algún poble perdut. La gran ciutat s'ho menja tot. Els nou-rics, que es pensen que tot ho poden aconseguir amb calès no s'han de preocupar d'un paio que va amb una moto que no sigui una RR, encara que porti 25 anys d'experiència. Sabeu el que em va dir l'altre dia un nano de 20 anys de la meva estimada Libertaria (la meva Deauville)?: "¿Ya puedes coger curvas con esa cafetera?". La gran majoria del jovent que puja ara no té respecte per ningú ni per res. No ho veieu?. Patriotes rancis, "caldo de cultivo" per les revoltes racistes que estan per vindre. Ho sento, però sòc molt pessimista amb el futur més inmediat. :shock: :shock: :shock:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. maig 05, 2008 10:26 am

Crec que tots estem d´acord amb això que dieu tant tu com en Randy.Cada vegada hi ha mes morts i mes problemes,però ho sento no hem faran canviar.Jo l´unic que puc fer és seguir com ara amb respecte i al tanto.No es pot fer res mes.Ara sí, intento no anar per carreteres molt transitades de motos per si acas,no sigui que algún flipat faci de les seves :shock:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. maig 05, 2008 10:30 pm

Bravo ha escrit:
Randy-650 ha escrit: Val, jo no sé anar en moto, ja ho sé. Fa 25 anys que hi vaig i sols he patit un accident. Però penso que ningú m'ha de demostrar res, i avui en dia sembla que perquè jo porti una Bandy els que portin R's m'han de demostrar que encara que tinguin 20 anyets i una 600 que gira a 14.000 rpm siguin més "moteros" que jo. :evil:
Sabeu el que em va dir l'altre dia un nano de 20 anys de la meva estimada Libertaria (la meva Deauville)?: "¿Ya puedes coger curvas con esa cafetera?".
Primer de tot. A tots els col.lectius hi ha de tot. Hi han nois de veint-i-pocs que son molt assenyats i altres que son un cafres

El dissabte passat vaig fer un parell de tandes a Montmelo. Davant meu un noi de vint-i-pocs amb una Yamaha R6, mono i botes Alpinestars
Començar la tanda. Ondia!! si que va lent el paio!! Pensava: quina precaucio per escalfar neumatic. Em sembla que es va passar tota la tanda intentant escalfar els neumatics Sense cap mena de dubte, es el tio mes lent que he vist en un circuit. Aixo si, al arribar a la recta el tio es posa a 220km/h i com ho veia vindre em colocava un parell de metres a la seva detra ell frenava mentres jo continuava accelerant. Despres vaig tindre una conversa amb ell que ho explicat tot: es va treure el carnet aquest any, al Febrer. Sobren les paraules

Per altra banda, hi han nois de vent-i-pocs al circuit que son unes maquines

Salutacions

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dt. maig 06, 2008 2:08 pm

Buf, la veritat es que estic d'acord amb molts de vosaltres...menys en una coseta...

Es critica molt as joves de 20 anys, pero resulta que les estadistiques diuen q qui s'està matant son les persones a partir de 30 anys!!!!!

No se....es veritat que hi ha molt jovent al que se li envà la casanya amb mooooooooolta facilitat, però també n'hi ha de més grandets que s'haurien de moderar una miqueta.

V'sss :wink:

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dj. maig 15, 2008 8:48 pm

Hola Laia,

Crec que la resposta és fàcil... un noi de 20 anys no té el poder adquisitiu per comprar una moto de gran cilindrada. En canvi als treintaipico anys, t'ho pots permetre, penso que és així de fàcil!

Com sempre la inexperiència fa molt i a vegades s'intenta aputat més del compte!. Així que "mucho cuidadín" allà fora, ok?
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. maig 15, 2008 9:53 pm

NouSetTres ha escrit:Crec que la resposta és fàcil... un noi de 20 anys no té el poder adquisitiu per comprar una moto de gran cilindrada.
Bones!!!

No, clar que no! Ve el papa i els hi compra una BMW Serie 1, que lligues més que amb una RR... :evil: :evil: :evil:

Fins aviat!
Imatge

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 11:01 pm

:( Primer el meu condol per la familia i amics.

A vore, jo tot aixo em fa patir, soc novata, els que hem coneixeu per aqui per persona i els que encara no pero xerro molt amb ells saben que soc una persona que li agraden molt les motos, pero que mai ha portat ni tan sols una mobilette. Si en tinc por de portar moto? home sere sincera i dire que si i sobre tot perque a casa no estan contents i avui ja he tingut la bronca quan he dit, la setmana que ve segurament ja la tindre.Buf perque he dit que, m'han intentant convençe de que tenint cotxe perque vui moto, que ja saps que el fill de fulanita es va matar, que si el teu cosi va tenir accident que si aixo o l'altre, fins que el meu pare ha dit, es major d'edat i ja sap el que es fa. I en fi, aixi i tot m'he quedat amb el mal sabor de boca de dir, osti m'agraden pero com els fare patir.

En fi, a part d'aixo vui dir, que d'accidents sempre han hagut, el que pasa es que abans hi havien 1000 motos i es clar ara hi han 5000; no es que ara hi hagin mes accidents, es que hi han mes motos i per aixo sembla que buf quants accidents de motoristes. Amb la laia tambe hi estic d'acord, perque es veu que qui te mes accidents i qui mora mes son la gent a partir de 30 capamunt i ho dic perque tinc amics a transit i m'ho han dit i la veritat es que si veus noticies gairabe tots son gent gran. Aixo no vol dir que el jovent no mori, crec que l'edat no es referent de tenir el cap ben possat o no.

Jo se que porto i se que vui viure molts anys i no vui patir cap accident, que segurament en tindre i encara que espero que no algun cop caure, pero aixo ja no depen nomes de mi, sino d'altres circunstancies.

He de dir, que jo he anat durant molt de temps de copilot de una cbr rr 900 i la persona que la duia, la portava de conya i respectant sempre les normes, que no tothom es aixi pero aquesta persona en el seu favor he de dir que mai s'havia passat una ratlla continua o adelantat si venia un cotxe de front. Tambe he anat amb un altre tipus de moto i la persona que la duia traspassava ratlla continua, o adelantava si venia cotxes de front, i es suposa que era un altres tipus de conduccio, aixi que crec que no tot es culpa de qui porti una rr o una deauville, o una bmw o el que sigui. De joveneta tambe hi havia anat amb un noi que tenia 16 anys i tenia el cap molt ben asentat i en canvi el meu cosi en te 36 i te una r1 i es un boig, aixi que ja voreu. Crec que es un pensament de cotxes, motos i peatons. Que quan sortis a la carretera respectis no nomes senyals, sino velocitat i tambe sobre tot el teu jo, perque crec que la majoria de qui esta a la carretera nomes pensa en ell.

Be es la meva reflexio. Jo ara tindre moto i la veritat es que em fa molta ilusio pero tambe si he de ser sincera em fa patir.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dj. maig 15, 2008 11:10 pm

Home, pot ser que si, que algun Papà compra una moto d'aquesta mena pero d'aqui a generalitzar em sembla que hi va un bon troç. el que si es cert que ultimament, tothom es veu en cord d'anar amb moto, i despres et paras en un bar (motero) i ja em fa l'efecte que estic entre caçadors, tots xeran i aviam qui diu mes disvarats..................i quan acaban, surten.... eh???????
MILLOR NO TROVAR-LOS NI DE CARA NI PER DARRERA MOLT MILLOR..
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dj. maig 15, 2008 11:17 pm

Feu un cop d'ull a això (es una mica llarg) i treieu les vostres conclusions. No es una conya, em va passar de debò!!

http://groups.msn.com/viajarenmoto/cont ... 4671154868

W'sssssssss!!!!

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dj. maig 29, 2008 10:49 pm

Vaja historia!!. M'alegro molt del final feliç per que ja començava a pensar en el pitxor

Jo no faig molt de cas del tema traçades, de que si toques o no el fre. Per mi, les traçades tenen sentint en pistes de 10-12 metres, es a dir, en el circuit
Un bon pilot es el que frena fort l'ultim moment, solta el fre i tirar la moto a la corba. Aixo tambe millor deixar-ho pel circuit i quan ja tens experiencia

Els kilometres i l'experiencia ajuden pero la carretera tampoc es el lloc adient per aprendre moltes coses. On s'apren molt es al circuit i no caldria pero els monitors participen o han participat al CEV, curses de resistencia, ... Vaja un luxe rebre consells i anar al darrera d'aquestes maquines de pilotar

A la carretera. Cal tindre sort per no caure i molta sort per no pendre molt de mal quan caus

Sort

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. maig 29, 2008 11:50 pm

ZAXMOTORRADER ha escrit:Feu un cop d'ull a això (es una mica llarg) i treieu les vostres conclusions. No es una conya, em va passar de debò!!

W'sssssssss!!!!
m'ho he tornat a passar bé rellegint-la de nou després de força temps...a veure si penges també aquell d'un que viatjava en Mobilette...

salut ikms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. maig 30, 2008 10:22 pm

Un que ja té els seus anyets i n´ha vist de tots colors:

Qui no ha vist a un nano amb la seva 50 cc.trucada ( 100 kms/h ) i la nòvia o el que sigui a darrera, amb el casc aixecat de barretina, anar contra-direcció, parar un moment al semàfor vermell, mirar i si no vé ningú, continuar, amb un llum a davant que es un halógen d´aquest del sostre de casa, el pilot de darrera amagat a sota el palafang i que SEGUR que no funciona. foten un soroll fora de tota mida a qualsevol hora del dia i sense cap consideració als veïns ( no crec que tinguin criteri per saver el que molesta o no molesta ) per anar-se´n a fumar un porret i després sortir col.locat ?

Per qué l´administració no obliga a pasar controls de sonometria i comprobació de cilindrada, no es igual la llei per tothom ?
potser per qué es inútil ? fer-ho.

Heu pensat mai , l´"estampa" d´anar a un curset de aixó que volen fer de no se qué de treballs per la comunitat , després de retirar els punts ( asls ciclomotors ) s´els hi retiren punts ???? amb el ciclomotor a la porta trucat fins a les celles i fora de tota normativa ?

Per qué els seus pares o tutors no hi possen solució ?

Si sortiu al extranger veureu els ciclomotors totalment tunejats, però amb la cilindrada i la velocitat máxima intactes segons codi de circulació ( 45 Kms/h)

No hauria de ser aquí ( als ciclomotors ) on les autoritats haurien de fomentar, l´enteniment de les normes i l´eduació corresponent ???

Molts d´aquest després continuen a moto grosa ( no masses ) amb quina "mentalitat " condueixen ? fan el mateix que feien amb les motos petites.( o quasi )

També molts pares, després de lluitar ( o després d´una bona òstia ) deixen la moto i es compren ( o els hi compren ) un cotxe a casa seva, el pares tranquils, però ells continuen fent el mateix amb el cotxe , que el que feien amb la moto. ?

Masses interrogants, afortunadament no tothom es així, hi es una descripció potser una mica massa impulsiva , però Dèu n´hi do, la gent que fa el cafre i després aixó passa factura .

Jo quan a vegades en veig un d´aquest els renyo, a vegades em diuen : cállate viejo y dale gas a la BMW ., però tant me fot, com deia aquell el Joe Rigoli : yo sigo ( reñando ) .

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dv. maig 30, 2008 10:46 pm

JordiTrident ha escrit:
ZAXMOTORRADER ha escrit:Feu un cop d'ull a això (es una mica llarg) i treieu les vostres conclusions. No es una conya, em va passar de debò!!

W'sssssssss!!!!
m'ho he tornat a passar bé rellegint-la de nou després de força temps...a veure si penges també aquell d'un que viatjava en Mobilette...

salut ikms
Volies dir aquesta?

http://groups.msn.com/viajarenmoto/cont ... 7074028817

W'ssssssss!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 30, 2008 10:50 pm

Doncs m'ha agradat lledir el teu escrit ZAXMOTORRADER.

Realment has reflectit tot el meu pensar actual en la manera de portar la moto. M'hi he sentit reflectit.

Ara procuro conduir con la velleta :wink: i es quan gaudeixo més de la moto , de la carretera, dels paisatges, em desestresso, realment es un plaer.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”