L'ajuntament de BCN pensa en les motos
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
L'ajuntament de BCN pensa en les motos
Mireu el que he trobat, sembla ser que mica en mica van sortint coses, encara que jo haguès preferit que ho invertissin en els guardarrails.
Per cert, d'on hauran tret els calers, dels radars a 80??
...
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Per cert, d'on hauran tret els calers, dels radars a 80??
...
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Qualsevol iniciativa que sigui per millorar és una bona idea. Si realment se'n treu profit, benviguda sigui.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Bé, una proposta bona! Ara el que falta veure és si els conductors de vehicles de més de 2 rodes compleixen aquesta linia... perquè si us pareu a mirar bé, la linia dels passos de cebra se'ls salten com volen...
Però li trobo una pega al sistema, tant costava no posar tanta linia de color groc, que a sobre serà pintura que rellisca... no vull pensar arribar un dia que plou i haver de frenar al final...
Fins aviat!
Bé, una proposta bona! Ara el que falta veure és si els conductors de vehicles de més de 2 rodes compleixen aquesta linia... perquè si us pareu a mirar bé, la linia dels passos de cebra se'ls salten com volen...
Però li trobo una pega al sistema, tant costava no posar tanta linia de color groc, que a sobre serà pintura que rellisca... no vull pensar arribar un dia que plou i haver de frenar al final...
Fins aviat!

-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
- Avalanche
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
- Ubicació: Sabadell
Un dubte:
Per arribar a la graella de sortida... perdó, de sortida, NO... que queda molt de carreres... per arribar a la graella, igualment s'han de sortejar els cotxes amb el conseqüent risc que comporta. (perquè li han de dir graella?
).
Jo també sóc dels que pensa que hi ha massa pintura, amb lo bé que van els passos de vianants que pinten recentment i ara ho pinten massa, i a sobre groc... com la zona on no es pot parar.
Potser sóc massa perepunyetes...
Per arribar a la graella de sortida... perdó, de sortida, NO... que queda molt de carreres... per arribar a la graella, igualment s'han de sortejar els cotxes amb el conseqüent risc que comporta. (perquè li han de dir graella?
Jo també sóc dels que pensa que hi ha massa pintura, amb lo bé que van els passos de vianants que pinten recentment i ara ho pinten massa, i a sobre groc... com la zona on no es pot parar.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
S'entén que els cotxes estan parats. L'espai permetrà que les motos no quedin entre els cotxes quan el semafor es posi en verd, sino a primera linea. :)avalanche ha escrit:Per arribar a la graella de sortida... perdó, de sortida, NO... que queda molt de carreres... per arribar a la graella, igualment s'han de sortejar els cotxes amb el conseqüent risc que comporta. (perquè li han de dir graella?).
Totalment d'acord. Si no posen pintura anti-lliscant, malament anem!avalanche ha escrit:Jo també sóc dels que pensa que hi ha massa pintura, amb lo bé que van els passos de vianants que pinten recentment i ara ho pinten massa, i a sobre groc... com la zona on no es pot parar.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Avalanche
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
- Ubicació: Sabadell
Ahir precisament anant al motoh vaig veure en directe les pintades de la graella exclusiva de motos. A part de les línies grogues hi ha un text que posa "excepte motos" (em sembla :oops: ), també pintat amb lletres ben grosses... o sigui, més pintura.
Aixó si, tot i estar plovent no vaig voler probar a frenar allà per veure si la pintura era antilliscant o no.
Aixó si, tot i estar plovent no vaig voler probar a frenar allà per veure si la pintura era antilliscant o no.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n