PROVA GS 800 AL SOLOMOTO
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
PROVA GS 800 AL SOLOMOTO
La deixen molt bé:
Al final l´hauré de provar :roll: , ( però no vull fer-ho, per si em posso calent i la canvio per la meva )
http://www2.solomoto.es/noticia.asp?ref=43928
Al final l´hauré de provar :roll: , ( però no vull fer-ho, per si em posso calent i la canvio per la meva )
http://www2.solomoto.es/noticia.asp?ref=43928

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
aiiiinc aiiiiinc aiiiiiiiiic
arf arf arf arf
Porbarla ??? tu estas boig ???? no no noooooo
Con una parte ciclo sorprendente, un motor bicilíndrico que sabe combinar suavidad y potencia como pocos y su rueda delantera de 21 pulgadas, la F 800 GS es la mejor trail que hay en este momento el mercado. Y lo digo completamente convencido.
Tan cierto como que no encontramos en el mercado bicilíndricas de este estilo inspiradas en la mítica y desaparecida Africa Twin.
aquí ja m'han saltat les llàgrimes....
arf arf arf arf
Porbarla ??? tu estas boig ???? no no noooooo
Con una parte ciclo sorprendente, un motor bicilíndrico que sabe combinar suavidad y potencia como pocos y su rueda delantera de 21 pulgadas, la F 800 GS es la mejor trail que hay en este momento el mercado. Y lo digo completamente convencido.
Tan cierto como que no encontramos en el mercado bicilíndricas de este estilo inspiradas en la mítica y desaparecida Africa Twin.
aquí ja m'han saltat les llàgrimes....
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
La veritat és que l'esència pura de les trails s'ha perdut, potser les primeres que ja van començar a estar decantades cap a l'asfalt van ser la Ténéré, Africa Twin i la Transalp, a partir d'aquí han acabat sent motos de carretera amb neumàtics mixtos i suspensions toves, però de trail res de res...
On estiguin les XT de tota la vida... :roll: :roll: :roll:
Per cert, la 800 GS fa molt bona pinta. L'altre dia al MotoOh la vam estar mirant i feia goig, la veritat. Potser torna a aparèixer l'esència del trail amb aquestes noves generacions de motos.
Fins aviat!
La veritat és que l'esència pura de les trails s'ha perdut, potser les primeres que ja van començar a estar decantades cap a l'asfalt van ser la Ténéré, Africa Twin i la Transalp, a partir d'aquí han acabat sent motos de carretera amb neumàtics mixtos i suspensions toves, però de trail res de res...
On estiguin les XT de tota la vida... :roll: :roll: :roll:
Per cert, la 800 GS fa molt bona pinta. L'altre dia al MotoOh la vam estar mirant i feia goig, la veritat. Potser torna a aparèixer l'esència del trail amb aquestes noves generacions de motos.
Fins aviat!

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Em sembla que ja tens ganes de canviar-la :twisted: :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
El que passa és que quan el Dakar tenia presència mediàtica, principis dels 90 va venir la moda, i van neixer les trails gordes de travessa africana, la GS, la AT i la Teneré, i d'altres... que la versió comercial era més civilitzada.
Després va agafar més protagonisme el Sito, el Crivi, etc.. tot el tema GP, i la penya s'ha tirat més cap al tema R RR i RRR, i no diguem ara amb el Dani, Lorenzo, i els traileros quedem com una expècie entre exòtica i juràssica, això si, amb un bon par, de ciliendres.
Després va agafar més protagonisme el Sito, el Crivi, etc.. tot el tema GP, i la penya s'ha tirat més cap al tema R RR i RRR, i no diguem ara amb el Dani, Lorenzo, i els traileros quedem com una expècie entre exòtica i juràssica, això si, amb un bon par, de ciliendres.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Una bona opció
Hola,
realment és una opció bonísima com a trail.
A part que em sembla molt bonica.
Salut.
realment és una opció bonísima com a trail.
A part que em sembla molt bonica.
Salut.