Motos de la familia

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Motos de la familia

Entrada Autor: Lluneta » dc. maig 14, 2008 9:51 pm

:D Hola amics, avui mon pare no tenia res mes que fer que revisar fotos i m'ha trobat tres que m'han fet gracia. Algun cop de petita em sona de veuralas, pero m'ha semblat que a algu d'aqui potser li faria gracia.

Ara ja se perque m'agraden tant les motos, em ve de familia. Diu mon pare que deuen haver mes aixi que si les trobem doncs ja les penjare.

Perdoneu la qualitat de les fotos, primer, son del any de la pico, segon, com tinc desconectat l'escaner, les he tingut que fer amb la digital i per aixo les posso grosses perque sino no es veuen be.

Imatge

Aquest es el meu pare amb una de les primeres motos que va tindre. Era jovenet pero amb ella ja anava a tota espanya i fora d'ella. El meu pare mideix 1.80 aixi que imagineu com debia anar amb aquesta moto tan petita. Ni anava amb equip ni amb casc!! sembla una moto de joguine.

Imatge

Aquest es el meu visavi. Us haveu fixat quin manillar mes llarg? ehhh pero segur que debia fer miles de viatges amb ella.

Imatge

I aquesta es el meu visavi amb el seu germa jeje. quines motos, aixo era tot comoditat.

Espero que us faci gracia vore com ja amb aquells temps les motos ens feien gaudir.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. maig 14, 2008 11:03 pm

Caram lluneta! Doncs sembla que sí que ho duus a la sang!! Enhorabona!! :P

Vinga, ànim, que ja falta poc!!! :D
ImatgeUnforgiven

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dj. maig 15, 2008 12:10 am

Quina passada de fotos,aixo si que es tenir una bona historia.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. maig 15, 2008 12:14 am

JC-TWIN ha escrit:Quina passada de fotos,aixo si que es tenir una bona historia.
És ben cert!!

I per cert, quines motos devien ser aquestes??? :?: Qui lo sap??? :D
ImatgeUnforgiven

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 15, 2008 12:19 am

Caram, quins anys que tenen aquestes fotos, eh????? :shock:

Ara aviam si aviat pots fer com ells i disposar del teu propi moto. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 12:20 am

:form
La moto de mon pare, i ha tingut varies, es una impala crec. Pero ja no se quina cilindrada encara que amb aquesta moto havia anat a Andorra i França.

Pero ja dic no portava ni casc ni xaqueta ni res. Aixo era anar a l'aventura je je.

M'ha explicat que amb la vespa que tenia tambe va anar a Andorra i fins i tot havia arribat fins a Perpinya per vore les pelis que no es podien vore a Catalunya.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 12:23 am

Randy-650 ha escrit:Caram, quins anys que tenen aquestes fotos, eh????? :shock:

Ara aviam si aviat pots fer com ells i disposar del teu propi moto. :wink:

:D wapu, je je, doncs la foto del meu visavi que va amb son germa, es del any 1910, ho possa darrera, pero l'altre ja no se. i la del meu pare debia ser els anys 40 perque era jovenet ell.

La moto ja esta molt a prop, mes del que crec. Abans era un somni pero ara ja comença a ser mes real.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. maig 15, 2008 8:08 am

Realment aquestes fotos són un tresor, no és fàcil tenir fotos tant anitgues.
Si el teu vesavi aixeques el cap i veigues les motos ara, mare de Deu.

Arreveure
ImatgeImatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. maig 15, 2008 10:04 am

jo nomes recordo la Ossa 150 del meu avi ja que la meva familia no ha estat motera que diguem. Des de fa un temps sempre m'hagues agradat recuperar-ne una (pq la van malvendre) restaurar-la y ensenyar-li al meu avi pero desgraciadament ja no podrà ser pq va morir el 25 d'abril, just el dia despres del meu aniversari,... ja veieu quines coses.

De fet la recordo de ben aprop! resulta que un dia mentre la familia estava plegant avellanes a la masia resulta que un valient intrépid de 3 anys va tenir la brillant idea de voler pujar a la OSsa del seu avi tot sol i ..... patapumba! la moto li va caure a sobre. Sort a que la moto portava deflectors/carenat que el meu avi li va posar opcional la moto no em va acabar d'ajupir,.... si no avui en dia potser no seria aqui..... es pot dir que es una primera trobada amb les motos una mica bestia, no? :lol:

Tot i aixó es una cosa pendent que "algun dia" intentaré fer realitat i que ell sigui on sigui pugui tornar a sentir bramar a la Ossa 150 :cry:

Segur que per casa dels meus avis hi ha alguna foto,... pero l'escaner no em funciona. ja miraré de fer una foto de la foto a veure si surt be. pero per qui no sapiga com era el model, la Ossa 150 es aquesta:

Imatge

Saluuuuut!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. maig 15, 2008 10:53 am

En dos palabras: in-presionante! A veure quan t'afegeixes a la colecció de fotos perquè els teus nets o nebots les puguin veure i en puguin gaudir igual que n'estem gaudint nosaltres. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. maig 15, 2008 6:10 pm

boolean ha escrit:jo nomes recordo la Ossa 150 del meu avi ja que la meva familia no ha estat motera que diguem. Des de fa un temps sempre m'hagues agradat recuperar-ne una (pq la van malvendre) restaurar-la y ensenyar-li al meu avi pero desgraciadament ja no podrà ser pq va morir el 25 d'abril, just el dia despres del meu aniversari,... ja veieu quines coses.

De fet la recordo de ben aprop! resulta que un dia mentre la familia estava plegant avellanes a la masia resulta que un valient intrépid de 3 anys va tenir la brillant idea de voler pujar a la OSsa del seu avi tot sol i ..... patapumba! la moto li va caure a sobre. Sort a que la moto portava deflectors/carenat que el meu avi li va posar opcional la moto no em va acabar d'ajupir,.... si no avui en dia potser no seria aqui..... es pot dir que es una primera trobada amb les motos una mica bestia, no? :lol:

Tot i aixó es una cosa pendent que "algun dia" intentaré fer realitat i que ell sigui on sigui pugui tornar a sentir bramar a la Ossa 150 :cry:

Segur que per casa dels meus avis hi ha alguna foto,... pero l'escaner no em funciona. ja miraré de fer una foto de la foto a veure si surt be. pero per qui no sapiga com era el model, la Ossa 150 es aquesta:

Imatge

Saluuuuut!
Guaita boolean quina casualitat, tu volies la del teu avi, i jo tinc la del meu pare.
Imatge
Imatge
No se pas quant la podré restaurar (ho si ho faré) això te que costar molts diners.
V'sssss

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. maig 15, 2008 6:32 pm

uffff,... quina feinada que tinmdras Joan! :D:D:D sobretot de cromats, eh :lol: :lol: :lol:

No saps com me n'arrepenteixo ara de no haver-lo frenat quan la va mal vendre, pero jo era molt jove i no tenia les motos al cap,... pero les ultimes imatges que en recordo almenys l'escapament no era marró encara :lol:

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. maig 15, 2008 6:46 pm

boolean ha escrit:uffff,... quina feinada que tinmdras Joan! :D:D:D sobretot de cromats, eh :lol: :lol: :lol:

No saps com me n'arrepenteixo ara de no haver-lo frenat quan la va mal vendre, pero jo era molt jove i no tenia les motos al cap,... pero les ultimes imatges que en recordo almenys l'escapament no era marró encara :lol:
L'escapamente no es toca que va a joc amb les llantes.
:cry: :cry: :cry: :cry:

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 10:04 pm

miquelpericas ha escrit:En dos palabras: in-presionante! A veure quan t'afegeixes a la colecció de fotos perquè els teus nets o nebots les puguin veure i en puguin gaudir igual que n'estem gaudint nosaltres. ;)

:form I tant jeje estic en ello. Ara amb la meva nova moto vui fer moltes i moltes fotos perque el dia de dema quedin a l'historia je je
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 15, 2008 10:08 pm

Lluneta ha escrit:
miquelpericas ha escrit:En dos palabras: in-presionante! A veure quan t'afegeixes a la colecció de fotos perquè els teus nets o nebots les puguin veure i en puguin gaudir igual que n'estem gaudint nosaltres. ;)

:form I tant jeje estic en ello. Ara amb la meva nova moto vui fer moltes i moltes fotos perque el dia de dema quedin a l'historia je je

Explica, explica lo de la nova moto... Imatge

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 10:13 pm

:D Ey James que ja et donare a tu. Que no has dit res de les meves fotos de familia jejeje i jo que pensava que t'agradarien.

Doncs, que ja tinc moto gairabe, es pot dir que la estic casi tocant el que passa es que gracies al Steelman no m'han pres el pel i es que hi ha molt de capullo suelto jolines. Pero en fi soc novata, i d'aixo s'apren. Aixi que aquesta sortida no anire amb la meva pero potser la propera pogues ser.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 15, 2008 10:22 pm

Lluneta ha escrit::D Ey James que ja et donare a tu. Que no has dit res de les meves fotos de familia jejeje i jo que pensava que t'agradarien.

Doncs, que ja tinc moto gairabe, es pot dir que la estic casi tocant el que passa es que gracies al Steelman no m'han pres el pel i es que hi ha molt de capullo suelto jolines. Pero en fi soc novata, i d'aixo s'apren. Aixi que aquesta sortida no anire amb la meva pero potser la propera pogues ser.

I tant que m'han agradat !!!!

Veure aquest tipus de fotos m'agrada molt i més si, a sobre, saps que son familiars d'algú conegut, ja no son tant "anònims".

El que passa que la xafarderia ha pogut amb mi
Imatge

Les meves disculpes Imatge

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 10:26 pm

:!: No et tinc que disculpar de res jejeje. Ja sabia que t'agraderien. Gracies per la rosa je je el petonet ja t'el donare el diumenge. ara de moment virtual muakssss :roll:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Respon

Torna a “General”