Mossos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Mossos

Entrada Autor: Storm » dv. maig 16, 2008 12:09 am

Avui (divendres) a les pàgines salmó de La Vanguardia hi surten un parell de perles, tan divertides com patètiques, dels nostres "àngels de la guarda". Què en penseu :?:
Per cert, des d'ara per anar amb cotxe poseu-vos el casc, també, així no us podreu tocar els cabells.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Mossos

Entrada Autor: Llagasta » dv. maig 16, 2008 9:26 am

Storm ha escrit:Avui (divendres) a les pàgines salmó de La Vanguardia hi surten un parell de perles, tan divertides com patètiques, dels nostres "àngels de la guarda". Què en penseu :?:
Per cert, des d'ara per anar amb cotxe poseu-vos el casc, també, així no us podreu tocar els cabells.
Aixó demostra que molts agents de aquest " cos" es creuen en raó de la veritat absoluta i son incapaços de reconèixer els seus errors, no se sap si fruit de la seva incompetència ( per novatos ) o per la manca de má esquerra per resoldre aquestes equivocacions.

:oops:
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Mossos

Entrada Autor: Boolean » dv. maig 16, 2008 9:42 am

gs12 red ha escrit: Aixó demostra que molts agents de aquest " cos" es creuen en raó de la veritat absoluta i son incapaços de reconèixer els seus errors, no se sap si fruit de la seva incompetència ( per novatos ) o per la manca de má esquerra per resoldre aquestes equivocacions.
en negreta la meva resposta que anava a donar,....

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 11:10 am

no hauriam de calificar a tots els mossos per igual.
En un cos de 15000 agents es normal que hi hagi alguna ovella negra que altra.
No us preocupeu que aquestos no duren,el problema el tindriem si aixo ho fes algun alt carrec.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dv. maig 16, 2008 3:25 pm

Aixo aixo, que no tots els mossos son així!!!!
:D

Aish, algun dia els hauré de defensar, no?? jajajaja! :wink:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. maig 16, 2008 3:58 pm

No no i no. M'hi nego, com a persones ja és una altra cosa, però com a professionals.. la majoria deixen de ser persones.

Gent que se sent orgullosa de cumplir amb el seu suposat deure, que si quan es posen l'uniforme no son amics de ningu, les seves actituds.

I repeteixo, no jutjo a la persona. Però aquest excès de professionalitat, que tenen no el suporto. I he conegut a dos mossos de ram, clar que no eren de transit :lol: :lol: els nostres apreciats amics. Capaços de multar-te imagino per a saludar-los.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: mossos

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 16, 2008 8:11 pm

alex ha escrit:no hauriam de calificar a tots els mossos per igual.
En un cos de 15000 agents es normal que hi hagi alguna ovella negra que altra.

Aquest és un fòrum de motos i quan es parla de mossos els primers que ens ve a tots al cap son els de Trànsit, les seves maneres de fer i actuar.

Si aquest fòrum fos de fer puntes al coixí, per exemple, quan parléssim de mossos ens referiríem exclusivament als mossos del departament de puntes al coixí.

Dic això per evitar malentesos :wink:

alex ha escrit:No us preocupeu que aquestos no duren,el problema el tindriem si aixo ho fes algun alt carrec.

Totalment d'acord !!!

:D :D

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. maig 16, 2008 8:41 pm

si el dia que un mosso se li en va l'olla ( que passa a vegades ), tothom carrega deint-los de tot ( que passa sempre que algun la caga), crec que seria just que el dia que ajuden mes enllà de les seves responsabilitats ( cosa que ha passat ), tothom els lloés (cosa que no passa mai)

personalment no acabo d'entendre aquesta repungancia cap a uns senyors que fan una feina concreta, jo cada vegada que veig un cotxe patrulla o motos sempre penso " ara cap conductor fara l'idiota" i tinc una sensacio de tranquilitat

a mi m'han ajudat mes d'un cop i en conec de capullus i de excelents professionals

a mes la multa que ha fet saltar tot aixo es de 40 euros, i a mes facilment retirable, sembla que estem a la que salta per despotricar

a mi, els que em toquen els collons son els que van a 170 per la autopista, a 90 per dintre ciutat, els que van mamats, drogats o parlant per telefon, els que deixen el cotxe on els surt dels collons, els que canvien de carril sense senyalar, els que s'enganxen sense respectar la distancia de seguretat, els que...
en fi, vull veure un post per despotricar de tots aquest cada cop que passi..
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dv. maig 16, 2008 9:36 pm

Estic d'acrod amb tu, Atramuntanat...

D'altra banda...espero que al mosso q ha posat la multa, li fotin una mica de canyeta. No se....al tenir molts amics q son mossos, doncs se que la seva situació es bastant...patètica...

1. Els fan anar en moto amb pantalons de muntar a cavall
2. Ara els hi han donat unes botes per anar en moto que son una punyetera merda.
3. No tenen jaqueta d'estiu
4. No els deixen utilitzar guants especials per no punxarse amb xeringues i merdes vàries.
5. Els hi imposen unes normes que son per partir-se el pit de riure.
6. Si us trobeu a dos mossos patrullant junts, no penseu q els dos son veterans!!! Possiblement els dos estan dins del primer any de practiques!!!!!
7. Buf...hi ha tantes coses per explicar...

Qui es mereix la bronca hauria de ser el SENYOR SAURA i la resta d'alts càrrecs.

Sempre q m'han parat els mossos han estat molt correctes. Amb mi i amb la resta de companys.

De la mateixa manera que no m'agrada que em diguin q tots els moteros som iguals, no crec que sigui just dir el mateix dels mossos.

Mmmm....la veritat es que fins no fa gaire, tenia mania als Mossos. Desde que en conec tants...crec q ara em cauen millor, jejeje!!!
:wink:

V'sssssss :!:

PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dv. maig 16, 2008 11:23 pm

Collons atramuntanat,teoricament d'aixo ja s'encarregan els mossos o no??? o nomes estan amagats per mirar de fotre als despistats, no se, jo la sensasio que tinc de tot aixo, es que els mossos van per resultats, i l'unic que els interesa es fer una produccio com mes alta millor.... de multes es clar, i aixo els porta a situacions com la explicada. Amb meny prepotencia i xuleria tambe pasariem... o no????
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. maig 17, 2008 12:36 am

Laia_Hornet ha escrit:Estic d'acrod amb tu, Atramuntanat...

D'altra banda...espero que al mosso q ha posat la multa, li fotin una mica de canyeta. No se....al tenir molts amics q son mossos, doncs se que la seva situació es bastant...patètica...

1. Els fan anar en moto amb pantalons de muntar a cavall
2. Ara els hi han donat unes botes per anar en moto que son una punyetera merda.
3. No tenen jaqueta d'estiu
4. No els deixen utilitzar guants especials per no punxarse amb xeringues i merdes vàries.
5. Els hi imposen unes normes que son per partir-se el pit de riure.
6. Si us trobeu a dos mossos patrullant junts, no penseu q els dos son veterans!!! Possiblement els dos estan dins del primer any de practiques!!!!!
7. Buf...hi ha tantes coses per explicar...

Qui es mereix la bronca hauria de ser el SENYOR SAURA i la resta d'alts càrrecs.

Sempre q m'han parat els mossos han estat molt correctes. Amb mi i amb la resta de companys.

De la mateixa manera que no m'agrada que em diguin q tots els moteros som iguals, no crec que sigui just dir el mateix dels mossos.

Mmmm....la veritat es que fins no fa gaire, tenia mania als Mossos. Desde que en conec tants...crec q ara em cauen millor, jejeje!!!
:wink:

V'sssssss :!:
Oooohhh quina llàstima que em fan, pobrets, sense guants, sense amics veterans, sense jaqueta d'estiu... I la seva mala òstia, qui la paga? Jo, la Maria Lluïsa (una motera que ens passa la mà per la cara a tots) o el pto Saura?
Ja està bé home! Podem parlar directament d'incultura, d'ineptitud, de complexe de superioritat-inferioritat, de màfia policial. És un fet indiscutible que la "Catalunya catalana" n'està fins els cllons dels mossos i enyora la GC. O no? Aneu a Arbúcies, o als Pallars, o a l'Empordà.

Si a la meva feina em diuen que tal o qual és un mal professional que embruta la imatge del col.lectiu (que n'hi ha molts) no ho discuteixo ni hi poso pegues. Hi estic d'acord, perquè tinc la consciència tranquila, perquè sóc un bon professional i sóc el primer interessat en desemmascarar els impostors. Això d'aquest corporativisme mafioset no m'agrada un pèl, perquè indica que tots són iguals.
N'he tingut moltes d'experiències amb aquests paios, i mai cap de bona, i això que mai m'han posat una multa. I com jo, tanta gent com vulgueu. No tenen defensa possible, encara que els comprin guants de Rambo nous perquè no es punxin amb la xeringa del drogata. Perquè amb la de l'autèntic delinqüent no s'hi punxaran pas: aquests els hi fan por.
Perdoneu pel rotllo, però em sembla que no som del tot conscients del que està passant. Ja en parlarem en alguna ruta
Salut amics!!!

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. maig 17, 2008 1:01 am

Je, je, deu ser veritat allò de que a les dones les "posen" els uniformes. :wink:
si el dia que un mosso se li en va l'olla ( que passa a vegades ), tothom carrega deint-los de tot ( que passa sempre que algun la caga), crec que seria just que el dia que ajuden mes enllà de les seves responsabilitats ( cosa que ha passat ), tothom els lloés (cosa que no passa mai
) Quan es pengin bones fetes ja els les lloarem, i de franc! Mentrestant que facin la seva feina BÉ, que per a això cobren, com tothom. I si hi han casos flagrants d'incompliment o excés d'autoritat, que els sancionin per demostrar que són legals! Doncs si n'hem de prendre exemple i no ho fan bé...
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » ds. maig 17, 2008 11:41 am

Doncs jo també hi diré la meva...

Tinc un amic mosso, que crec que no es pot ser mès responsable i professional, si tots fossim com ell, tindriem una policia de cine, i les dues vegades que hi he tingut tracte directe, han estat molt professionals.

Però si es cert que alguns no ho fan correctament, hi això és intolerable, però tota la cupla la tenen el alts carrescs, ja que ells són els que desideixen les actuacions a pendre, llocs on posar radars, i els que no controlen el comportament dels policies al carrer....

Vaga que no tot i blanc ni tot negre, no es pot generalitzar, pero veien el conjunt, per mi la nota global és un "4".

Vsssssssss

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 17, 2008 2:30 pm

dec ser jo doncs l'unic que diferencia un fet aillat ( i lamentable! ) de tot un colectiu, perdoneu-me, potser m'he equivocat de foro
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » ds. maig 17, 2008 3:07 pm

Estimat Storm,

En moltes coses tens rao pero en altres crec que no, i es la meua opinio. Igual que no tots els vascos son etarres, no podem dir que tots el mossos siguin corruptes. Un cop algu em va dir, que quan entres a l'academia et canvien la forma de pensar i de fer. Crec que si es el cas diu molt de la persona, aixo vol dir una persona sense personalitat i sense caracter.

A mi personalment, els mossos em podrien no agradar. He estat 4 llargs anys intentant entrar i quan passo totes les proves no entro i en canvi va entrar cada personatge que de deritat si els veieu us possariu les mans al cap, pero per aixo no dic que siguin tots uns mal parits. Com en tots els llocs hi han pomes que es fan malbe, i aixo es aqui, alla i a tot areu.

Hi han mossos, que fan una bona feina i d'altres que la fan malament pero aixo no vol dir que el cos de mossos no funcioni, el que no funciona es el metode de seleccio ni tampoc el reciclatge que es fa dins el cos.

Jo et puc dir, que si hagues arribat a mosso, mai hagues deixat de complir el meu deure pero aixo si, amb el respecte de qui porta una vestimenta o el deure de a qui serveixo.

El que passa es que tambe hi han d'incompetents. :D Encara m'enrecordo que a la meva feina ens va entrar un indigent borratxo i vaig trucar al mossos, tres cops i no venien, i al final em va tocar els nassos i vaig dir que el tio s'havia mort; osti llavors que rapid van venir je je, el tio al final no estava mort, era una petita trola a vore que feien i va resultar.

En fi el que vui dir es que si un vol respecte ha de primer respectar, i crec que en fi esta be xerrar d'aixo amb els amics que aqui som pero sempre sense empiparnos o dirnos coses que despres ens empenadirem, que per una colla de mal parits no farem mala sang home.

Vinga, que dema es diumenge i anem de ruteta.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 17, 2008 6:58 pm

atramuntanat ha escrit:dec ser jo doncs l'unic que diferencia un fet aillat ( i lamentable! ) de tot un colectiu, perdoneu-me, potser m'he equivocat de foro
Home es clar que la majoria de vegades son fets aïllats, a mí m´han parat dues o tres vegades de control de documentació i sempre bastant amables.

Potser el que ens sap mes greu que ens denunciin en "català", ( No son els de casa i haurien d´anar a favor nostre ??????) :roll: :roll: :roll:

El que passa es que aquest pais nomès ens agrada dir les coses dolentes i mai les bones.

Jo sempre hi cregut que els guardies ( qualsevols ) han de mirar d´evitar l´infracció i si no hi ha més remei, doncs denunciar. ara sembla al rebés primer denunciar i després ..... :arrow:

:twisted:

Ara bé els que som una mica grandets, enyorem en segons quines coses a la P.G.C., o será que els temps canvien ????? :roll:
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. maig 17, 2008 7:14 pm

Doncs sembla mentida que els que som una mica grandets anyorem la guàrdia civil, això deu de voler dir que no hi vareu tenir mai tracte.
No us hi trenqueu més el cap, al cos dels mossos com a tot arreu hi ha gent molt profesional i d'altres de no tant. Jo crec que si a tots els uniformats els hi tragessin una mica de la xuleria innata d'aquesta professió, no els hi tendriam tanta tirria.
Osigui que a gaudir de la moto sense pasar-se eh!!!!
:!: :!: :!: per tots, inclós els que anyoren la guàrdia civil.

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 17, 2008 7:54 pm

gs12 red ha escrit: Ara bé els que som una mica grandets, enyorem en segons quines coses a la P.G.C., o será que els temps canvien ????? :roll:
segur que enyoreu la GC? jo gens. es mes, recordo de jovenet estius que pasava a Sant Llorenç Savall, la gent del poble deie de tot menys bonics als GC.
A ningu la GC li va posar mai una multa injusta? A mi si, jo no els enyoro gens, que no tornin
o us creieu que si la GC tingues ara els mitjans que els mossos ara no farien lo mateix? a espanya, la gent pensa de la GC lo mateix que els catalans dels mossos, que van a la pela,

el que pasa es que estaven dessitjan que la GC fotes al camp i quan van entrar els mossos tothom deia "per fi una policia catalana" per descobrir despres que els mossos multaven igual o mes que la GC
en quant a lo del "novatisme" dels mossos es relatiu, aqui a Girona ja fa uns 15 anys que ronden, i molts eren antics GC :wink: reciclats ara a mosso

i que consti que a mi me la sua la bona o mala fama dels mossos, pero aquestes fusellades de la logica mes elemental em posen malalt, com be han dit, ni tots els bascos son etarres, ni els mossos son pistolers, ni totes les rosses son tontes
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 17, 2008 10:00 pm

Buenu, Buenu, doncs jo ja NO enyoro la Guardia Civil :oops: :oops: :oops:
Imatge

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. maig 17, 2008 11:06 pm

jo tambe he conegut la GC de Sant llorenç Savall i m´habian parat moltes vagades per demanar "los papeles der vehiculo" i vaig tindre sort que no em van multar cap vegada,per que ho portava tot,pero jo no els anyoro ni voig,a sem oblidaba a ja els deien gavetes,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “General”