REPARACIÓ DE PETITS DESPERFECTES DE PINTURA
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
REPARACIÓ DE PETITS DESPERFECTES DE PINTURA
Avui he tingut un petit ensurt amb el resultat d'unes petites esgarrapades a la fibra de la moto. No son gens profundes, nomès superficials, però suficients com per treure el vernís de la fibra del davant i una mica ratllada la pantalla. En sabeu d'algún producte que serveixi per treure aquestes ratllades?. He tret les més petites amb poliment de carrosseries de cotxe, i han sortir algunes, però han quedat d'altres, potser una mica més grans. Tot i que no es nota gaire i la moto ja venia amb esgarrapades i trencadisses de l'anterior propietari, em fot haver-li fet aquestes ratlladetes, i més de la forma que ha estat.
Vinga, va, doneu-me un cop de mà. :roll: :roll: :roll:
Vinga, va, doneu-me un cop de mà. :roll: :roll: :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Bravo
- Presentats
No. He fet el burro i la porta del párking m'ha caigut a sobre de la moto, quan ja hi havia ficat la roda a la rampa. No he pogut fer la moto enrera i la porta ha baixat sobre la cùpula i el frontal i s'ha aturat al parafangs. M'ha ratllat una mica la pantalla, el frontal i el parafangs. La porta hauría d'haver pujat al trobar un obstacle, però jo no hauria d'haver-m'hi ficat al pàrking aprofitant que la porta era oberta. SÒC UN BURRO. :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Home, jo arribant als nivells d'equinitat que tu mateix dius, girant el remolc del cotxe a lo burro vaig fotre l'africa a terra,
i es va trencar -'rajar'- el plàstic del carenat, el dels fars.
Com Que era molt visible en el lloc on estava, em feia por fer una nyapa i que es veiés, així doncs vaig anar a un xapa-pintura i em va soldar el plàstic, em va pulir la peça, la va pintar, i queda ultraperfercte.
Per fer-ho tu a base de puliment i vernissos i demès, crec que el problema és que cal certa pràctica i coneixement, cada material és un món, no és el mateix la fibra que el plàstic, i cal tenir una mica provades les tècniques abans d'entrar a matar en un lloc visible.
i es va trencar -'rajar'- el plàstic del carenat, el dels fars.
Com Que era molt visible en el lloc on estava, em feia por fer una nyapa i que es veiés, així doncs vaig anar a un xapa-pintura i em va soldar el plàstic, em va pulir la peça, la va pintar, i queda ultraperfercte.
Per fer-ho tu a base de puliment i vernissos i demès, crec que el problema és que cal certa pràctica i coneixement, cada material és un món, no és el mateix la fibra que el plàstic, i cal tenir una mica provades les tècniques abans d'entrar a matar en un lloc visible.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Bravo
- Presentats
Ja saps on treballo. L'hauría passat així que haguès pogut. El que passa és que va ser culpa meva, encara que la porta no recuperés i tornés a pujar, vaig ser jo qui s'hi va ficar. Aquests assumptes de portes de pàrking tenen molt de marro sempre. S'ha de demostrar que la cèl.lula fotoelèctrica tenia un funcionament anòmal i a més a més calen testimonis de que la porta es va tancar inopinadament... Sé de què en parlo. Si el pàrking hi estiguès en la mateixa companyia de la moto, doncs... però rai.alucinamaripili ha escrit:I si fas un parte???
No t'ho arreglaria la companyia?
Malgrat tot, he de dir que finalment els danys s'han quedat en un gairebé no res.