Mossos (la darrera gesta)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Mossos (la darrera gesta)

Entrada Autor: Storm » dv. maig 23, 2008 10:18 pm

Demà (dissabte) a La Vanguardia podeu gaudir de la darrera gesta
d'uns Rambos de pa sucat amb oli. La narració i els arguments de la
víctima són impagables.
Jo no penso opinar, m'hauria de passar de la ratlla.
I vosaltres (sense passar-vos de la ratlla), què en penseu?, una
altra ovella negra o és que n'hi ha més de negres que de blanques?
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 23, 2008 11:06 pm

La veritat, penso que aquest no és un fòrum per anar criticant constantment els Mossos d'Esquadra. Que de tant en tant es parli d'ells? D'acord. Però omplir el fòrum general de temes d'aquests NO entra a la filosofia de Mototurisme.

Recordo, per qui no ho sàpiga, que en aquest fòrum tenim a gent que pertany a diversos cossos policials, i com a persones són fantàstiques, tant a la vida quotidiana com quan porten uniforme.

Pregaria no insistir en aquest tema, la veritat. No val la pena.

És una opinió personal sols. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dv. maig 23, 2008 11:25 pm

Randy-650 ha escrit:La veritat, penso que aquest no és un fòrum per anar criticant constantment els Mossos d'Esquadra. Que de tant en tant es parli d'ells? D'acord. Però omplir el fòrum general de temes d'aquests NO entra a la filosofia de Mototurisme.

Recordo, per qui no ho sàpiga, que en aquest fòrum tenim a gent que pertany a diversos cossos policials, i com a persones són fantàstiques, tant a la vida quotidiana com quan porten uniforme.

Pregaria no insistir en aquest tema, la veritat. No val la pena.

És una opinió personal sols. :wink:
I? Jo com a persona sóc fantàstic (ho diu ma mare :lol: ) i a la meva professió hi ha autèntics impostors. Què hi té a veure? Jo respecto les bones persones i els bons professionals, i sóc el primer interessat a que
els altres membres dels col.lectius a que pertanyo tinguin un
comportament correcte. Fins i tot el col.lectiu de motoristes.
Suposo que la primera condició per a millorar una cosa és ser
conscient que no està bé. O no? O el que cal és tocar el violí i mirar
cap a una altra banda?
Perdona, havia dit que no opinaria, però en tot cas suposo que no
m'hauré passat pas de la ratlla ni hauré ferit cap sensibilitat. Salut! :wink:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 23, 2008 11:31 pm

No, si jo t'entenc perfectament, però recordo que això és un fòrum per parlar de motos. El tema Mossos és una realitat pura i dura, sí, i hem de sentit autèntics disbarats, però no entra a la filososfia de Mototurisme Catalunya.

Pregaria donar el tema per tancat. I parlem de motos, home. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dv. maig 23, 2008 11:40 pm

BONES, jo, com el company storm, penso que els cossos policials, la justicia, el govern, si fan algo malament, tenim tot el dret a criticals, que per aixó els hi paguem, hi molt be, per cert.

Jo, tinc familia i amics, als mossos, hi que hos penseu?????

Que no parlem, de les pifies que passen, i jo els tinc per profesionals, pero ells mateixos et diuen, que a totarreu hi ha de tot.

Algu es pensa que per que porten una placa son tots angelets???

Doncs, penseu en els de Coslada, tots hi portaben una plaqueta.

Els mossos, que van redui i detindre al meu cunyat, no els va fer cas, quan ja baixat del cotxe li van dir que s`atures, el varen denunciar per resistecia a l`autoritat: "el deiem que s`atures, i no ens feia cas".

Poc cas els hi podie fer si estaba d`esquenes hi es SORD.

Be, m`ha cunyat, es sord. Pero els dos "TARATS" que el van enmanilla i porta a comissaria, eren uns mossos, molt capullos. :evil:

Hi hos recordo, que tinc familia als mossos, hi mels estimo molt, com es normal. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dv. maig 23, 2008 11:41 pm

Ei! Randy-650
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 24, 2008 7:38 am

mossos ----------->:sado <--------------mototurisme

Ps.- El jefe dels municipals de Coslada no es deia pas Torrente per casualitat?????? :roll:
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 24, 2008 12:08 pm

a mi es un tema que em cansa una mica

en molts foros de motos llegeixo sovint sobre l'afany recaudatori de les multes, despres netejant els relats trobes autentiques bestieses al manillar que segons els autors, no s'expliquen per que els han multat ( travessar un poble a 115 km/h, adelantar per la dreta, etc..)

toco fusta, pero mai m'he trobat amb cap mosso Torrente

personalment crec que hi ha una campanya mediatica contra aquesta gent....., algun periodista victima d'aquest afany?

en conec un que treballa a un diari important, i puc dir que lo que va pasar es cert.

fa un parell d'anys, al "periodista" l'aturen juntament amb una furgoneta matricula Romanesa, els mossos deixen marxar a la furgo i despres li demanen en català els papers, el "periodista" no se si per que era un fatxa o un torrecollons, li diu que li parli en espanyol,
no va haver cap sancio, ni una espera, ni una paraula grossa ( paraules del "periodista"

pero aquest "periodista" va explicar el article al diari, completament tregiversat, afegint que "la furgoneta de romanesos no tenia papers" ( ho savia ell si no havia sentit la conversa, o ho havia suposat per que eren inmigrants??)
en l'article "l'actitud del mosso va ser chulesca y prepotent ", pero ell en persona va comentar que no l'havien dit res quan van comprovar el seguro en regla, el van deixar marxar sense cap entrebanc
tambe va dir que "l'havien buscat mil raons per multar-lo i que al final es va poder escapar"

en fi, que resulta que al "periodista" feia 15 dies l'havien enxampat a 160 per hora amb la seva bmw i suposo que tenia ganes de venjança

tambe deu n'hi do amb el rebombori per la puta multa de 50 euros, els de rac1 es nota que no tenen fonts d'informacio per emplenar la graella i es dediquen a regirar les escombreries de l'actualitat

segur que hi ha algun mosso chulillo, pero cada dia estic mes convençut de que la premsa no es lo imparcial que intenta assegurar

aixo juntament amb la guerra subtarania que el PSC li fa a IC per desgastarla, fotent al Saura en contra dels seus votants, al final paguen els plats trencats el poble com sempre

la vanguardia la llegire dema pero no la penso comprar
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. maig 24, 2008 12:35 pm

Aviam,

Per una banda entenc al company Randy que demana que no s'empri el fòrum com a palestra d'escarni i hostigament cap als mossos, d'acord.

Però tampoc no voldria que hagués d'imperar una mena d'estil que impliqui imposarse autocensura cap a determinats temes, no fotem.

Com a motoristes circulem per la carretera, i a la carretera trobem motos, cotxes, guardarrails, sumbats de les R, camions, mossos.... de tot.... Per tant, és obvi que les actuacions dels mossos a la carretera ens afecta, i des d'aquesta perspectiva veig totalment legítim parlarne.

És clar que quan es parla dels mossos, normalment, és per alguna sortida de to, es suposa que hi ha milers de professionals que fan la seva feina com millor poden i això redunda en la seguretat de tots, aquests, que són el 99% no s'en parla, perquè fan allò que han de fer i no és notícia, és normal. Igual que tampoc no parlem dels tius que van amb una RR circulant normalment, sense fer bojeries, i que es guarden la testiculina per cremarla en un circuit...

Però que vols que et digui, si multen a un senyor per clavar mossegada a una poma... com és el cas, doncs trobo que s'en pot parlar, perquè això és tombstone, si quiero te multo.... On és el límit ? aquestes conductes són reprobables, no són professionals, i trobo que se n'ha de parlar.
És un altre cas de confusió, es pensaven que parlava amb el mòbil, en veure que no, que era una poma -golden- , doncs... per no quedar en ridícul i admetre que s'havien equivocat, multa al canto...

Tal com diu l'home aquest que han multat, quan ens vingui un estornut anant en cotxe, doncs res, el vidre esquitxat per dins, els mocs penjant, no fos cas que si deixem anar una ma per agafar el mocador algun mosso es pensi que parlem pel mòbil i llavors per no admetre que s'ha equivocat ens multi... home, no fotem !

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 24, 2008 1:41 pm

es clar que podem parlar, pero podriem ser mes constructius

podriem parlar de la autovia faraonica de Vidreres-Platja d'Aro i els seus guardarails sense proteccio
podriem parlar dels milions que es van fer amb el totxo i de les ajudes que ara demanen aquells que van guanyar milions d'euros no fa ni un any
podriem parlar de tota l'aigua que se'n va del Ter cap a Barcelona, ....si no sabeu que fer, aneu un diumenge a la gola de Ter i veureu un riu que no arriba al mar
podriem parlar de la supressio del batxillerat nocturn i de tots aquells que no es poden permetre estudiar sense treballar, i com aixo els afecta
o de per que quan cauen 4 gotes la gent condueix igual de malament que en sec, amb la quantitat d'accidents que hi ha quan comença aploure
podreim parlar tambe de si enviaar ajuda humanitaria o no a Birmania, i si serveix per alguna cosa enviar aliments i medicines a un regim dictatorial, que acapara i s'enriqueix de l'ajut humanitari, mentre la gent segueix morint-se

en canvi dona molta corda la multa per tirarse un pet al volant,

abans que em feu dir que vivim en un pais que no te res a explicar, dificil de dirigir, i amb poca auto-critica ( entenent la autocritica com a critica personal i no com a critica colectiva ) deixeu-me dir el que penso:

patim una patologia que es comença a coneixer com Cratofobia, o repelus al poder, que consisteix en estar a la grenya de qualsevol mena d'ordre, que es diferent a la Anarquia, o absencia de dirigents,

en l'anarquia es volia substituir la capacitatd e control del poder per pasar a un auto-control
en la cratofobia, es despotrica del poder, pero no es pot viure sense ell, per que es necessita per culpar de tots els mals

es la mateixa sensacio que tinc quan entro en un institut de batxillerat, s'espera el minim error teu per atacar-te i culparte del fracas escolar dels nanos

podem seguir xerrant de si un dia en un lloc concret a algu el van multar, personalment crec que aixo no va enlloc, ni farem un pais serio d'aquesta manera,
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » ds. maig 24, 2008 3:00 pm

:D Osti gracies que no vaig aprobar el mossos jejeje. :roll:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 24, 2008 4:18 pm

No sé, penso que aquest no és el fòrum ideal per parlar del mal funcionament de la administració pública, sigui quin sigui l'aparell que funciona malament. En això hi estic d'acord amb el Randy. Per denunciar els Mossos ja hi és la premsa, que ho fa de co...ons. :roll: :roll: :roll: :roll: Però també s'ha de dir quan funcionen bé. Ahir em vaig trobar un control dels Mossos a Mollet. Ens vam aturar perquè no sabíem quina carretera agafar per anar cap a l'Ametlla del Vallès. Ens ho van indicar perfectament i tots quatre mossos que hi eren al control, s'hi van atansar al cotxe per donar-nos explicacions. Com va dir un company, les coses que fan ben fetes s'els hi sobreentenen i nomès remarquem les que fan malament. Insisteixo: crec que aquest no és el foro adequat per criticar els Mossos ni tampoc per criticar els que critiquen els Mossos. :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. maig 24, 2008 5:01 pm

Jo ho sento, motos, mossos, lleis.. esta tot mooolt lligat..

O fan les lleis mes complicades, mès detallades.. i millor, o que qui les apliquen siguin mès persones i diguem-ne relativament flexibles.

Jo no sè pq , els miro a la cara, i els hi veig aquells aires.. no puc amb ells, quan en miro cap em sento com un criminal. Potser pateixo de MossoFobia, o algun tipus de malaltia per descubrir a part d'altre, però què hi farem.

Ja en tinc unes quantes d'anecdotes, és una policia jove, i una mica de critica i bastanta ja els hi convè, segur que no els hi farà tan de mal com el tracte que rebem de tant en tant, aixi ja afluixaràn, o no.

Salut, i endavant amb les anecdotes.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » ds. maig 24, 2008 5:20 pm

Estic completamen d´acort amb tu Vendetta.
La MIRADA amb aquesta HOMNIPOTENCIA,com si fosis un cuc que en cuant sevol moment et poden XAFAR.S´ha de ACABAR sigui o no siguin lo que pensem tots i callem.
Una llança per a tu.
CALLAR."CALLESE USTED(FRANKISME)".
Vini
.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. maig 24, 2008 5:53 pm

ARBE ha escrit:Aviam,

Per una banda entenc al company Randy que demana que no s'empri el fòrum com a palestra d'escarni i hostigament cap als mossos, d'acord.

Però tampoc no voldria que hagués d'imperar una mena d'estil que impliqui imposarse autocensura cap a determinats temes, no fotem.

Com a motoristes circulem per la carretera, i a la carretera trobem motos, cotxes, guardarrails, sumbats de les R, camions, mossos.... de tot.... Per tant, és obvi que les actuacions dels mossos a la carretera ens afecta, i des d'aquesta perspectiva veig totalment legítim parlarne.

És clar que quan es parla dels mossos, normalment, és per alguna sortida de to, es suposa que hi ha milers de professionals que fan la seva feina com millor poden i això redunda en la seguretat de tots, aquests, que són el 99% no s'en parla, perquè fan allò que han de fer i no és notícia, és normal. Igual que tampoc no parlem dels tius que van amb una RR circulant normalment, sense fer bojeries, i que es guarden la testiculina per cremarla en un circuit...

Però que vols que et digui, si multen a un senyor per clavar mossegada a una poma... com és el cas, doncs trobo que s'en pot parlar, perquè això és tombstone, si quiero te multo.... On és el límit ? aquestes conductes són reprobables, no són professionals, i trobo que se n'ha de parlar.
És un altre cas de confusió, es pensaven que parlava amb el mòbil, en veure que no, que era una poma -golden- , doncs... per no quedar en ridícul i admetre que s'havien equivocat, multa al canto...

Tal com diu l'home aquest que han multat, quan ens vingui un estornut anant en cotxe, doncs res, el vidre esquitxat per dins, els mocs penjant, no fos cas que si deixem anar una ma per agafar el mocador algun mosso es pensi que parlem pel mòbil i llavors per no admetre que s'ha equivocat ens multi... home, no fotem !

Completament d`acord amb tu, i els demes que opinen com tu.

Els Mossos ( DE TRAFIC), i les seves actuacions, moltes vegades(cas dels radars) ordres de dalt, estan intimamant lligats a la nostra manera de viure la vida, que es amb MOTO, i per les carreteres del nostre pais.

Per lo tant es de rebut, que quan se produeixen anomalies, o faltes de profesionalitat en aquest cos de policia, les critiquem.

Altre cosa, seria si critiquesim altres facetas dels mossos que no ens afectem: pallisses dintre de les comisseries,etc....

Quan critiquem, al Pere Navarro, o al govern, per la falta de guardarrails, per la persecució mediatica dels motoristes,etc...

No escolto a ningu, dir que parem de criticarlos. I segur que entre nosaltres hi ha gent afin al partit del govern, i no per aixó demanen que no sel crititqui.

Hos heu preguntat, perque als petits pobles amb mossos, els mateixos mossos no viuen on treballen, sino que sempre, o casi sempre , trien per viure un poble dels voltants???????

A mi m`ho a explicat més de un mosso. Cadasqu que trobi la resposta que més l`agradi. :wink: :wink: :wink:

P.D: Es una anecdota, explicada per un mosso quan estaba a la academia:

Em va dir: "T`esgarrifaries de alguna classe de gent que arriba a estar allá dintre" (sense comentaris)

R.P.D: Segur que també hi habia bellissimes persones( el que m`ho va explicar una de elles.) :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » ds. maig 24, 2008 8:48 pm

Quan em vaig presentar a aquest fórum, pensaba que tindria un tarannà diferent a la majoria (que no a tots).
Llàstima que ha estat fins avui, fins que he llegit tots aquests comentaris.

Vinc del fórum Deauvilleros (i sense ànim de criticar), allà hi ha un apartat de Seguretat Viària, on s'exposen temes d'interès, sempre amb l'objectiu d'acomplir la llei. I a data d'avui, encara no he trobat cap comentari despectiu o crític sense cap objectiu en concret que no sigui erosionar la imatge corporativa de la policia.

M'entristeix llegir que la impressió que es té de la policia catalana és aquesta.

Per a que no dubteu del meu posicionament us diré que sóc policia.

Us donaré la rao en que hi ha actituds individualistes i puntuals que són delictives, però com podem veure pel cas de Coslada, agents corruptes d'unitats antidroga de la Guàrdia Civil, ... per desgràcia passa a tots llocs.
I com he dit, són actituds individuals, no del col·lectiu. A partir d'aquest moment, aquestes persones deixen de ser policies i són delinqüents, i sóm la resta de policies els primers que volem que gent així no vesteixi el nostre mateix uniforme.
De la mateixa forma, a tots els col·lectius hi ha gent de tota mena: Hewlett Packard, equips de futbol, grups d'amics, fórums d'internet, ... I els cossos policials no són una excepció. Però es dóna per fet que quan el Ronaldinho se'n va de festa i no rendeix, ho fa el Ronaldinho i no el Barça. Però quan aixo passa amb la policia, es tracta de forma genèrica a tot el cos policial i no es concreta dient que UN policia ha fet quelcom.
A tots llocs hi ha de tot, i els cossos policials són una representació de la societat, ja que no deixa de ser un col·lectiu com qualsevol altra (parlant a nivell de recursos humans, ja sé que desenvolupa una feina molt més delicada).

Reconec que he tingut companys amb els quals no vull tornar a treballar en la meva vida, i que per sort han estat expedientats. I d'altres, que sent bons professionals, en tractar amb els ciutadans, de vegades són fins i tot denunciats perquè al ciutadà no li ha agradat com li ha dit les coses (o com l'ha denunciat per portar el nen sense la cadireta que preservarà la seva vida en cas d'accident). A la nostra feina hem de ser respectuosos, no caure simpàtics. I ja sabem que cadascú s'expressa de tantes formes com persones hi ha a la terra. Però aixo no vol dir que les coses s'hagin dit de forma irrespectuosa o despectiva. Hi ha amb qui aplicar l'assertivitat no es tasca gens fàcil.

Amb aixo vull dir, que cadascú té els seus valors i punts de vista segons les seves vivències i educació rebuda. Amb la qual cosa, el què a algú li sembla correcte, a un altre li sembla que no. I per algú, cridar al mig del carrer a un policia (a qui li paga el sou), perque l'ha avisat de què retiri el cotxe d'on el té malament estacionat i sense denunciar-lo, és normal.

De vegades hi ha una certa intolerància a assumir els errors i a assentir quan ens hem arriscat a fer quelcom malament i ens han "enxampat" (estacionar malament, fer una festa i no deixar dormir als veïns, passar una línia continua, passar un semàfor en vermell, circular com en un circuit, ...
Sempre és més fàcil dir que la policia no està mai quan se la necessita (per desgràcia a l'escola no ens ensenyen res sobre vidència); que sol estem per denunciar al ciutadà exemplar (llicència que li permet escridassar-te); que no tenim res millor a fer (doncs no, sino la estariem fent); o que hauriem de detenir a traficants de drogues (llàstima que durant un torn de servei no sigui possible disposar de proves per detenir-los i facin falta mesos d'investigació...).

Cadascú té la seva feina, i la fa com bonament pot i sap (salvant excepcions).

I parlant de percepcions, qualsevol persona que durant 8 hores diàries treballés veient com delinqüents roben, atraquen i t'intenten enviar a l'hospital per escapar; vas a un accident i veus que un nen de 2 anys ha mort per sortir projectat pel parabrisa del cotxe perque el pare o mare no l'ha assegut a la cadireta perque era un trajecte de 5 minuts; un motorista perd una cama perque un cotxe ha passat un semàfor en vermell i diu "es que he mirat i no venia ningú"; un ciclista perd la vida perque un cotxe anava a 60 en lloc de a 30 i no li ha donat temps a frenar; que han atropellat a un nen, perquè un cotxe ha estacionat al pas de vianants i en creuar el cotxe no ha vist al nen per ser més baix que el cotxe; que un minusvàlid no pot passar perquè un exemplar ciutadà ha estacionat sobre la vorera.
Jo personalment he perdut a una germana a la carretera en un accident de moto, perquè un cotxe tan sols no va respectar un línia continua i va ocupar una mica el carril contrari de circulació. La veritat és que el conductor no va cometre cap greu infracció, però jo ara no tinc a la meva germana al costat.

Potser una vegada viscut tot aixo, penses d'una forma molt diferent i veus més enllà quan veus a un conductor/a que menja una poma, no sol està menjant una poma, sino veus que si de sobte a aquesta persona se li creua una pilota, nen, rebenta una roda, ..., té una ma ocupada la qual no podrà utilitzar per gobernar el vehicle i evitar tenir un accident, potser envair el carril contrari, i envestir a un motorista que circula tranquilament.

Potser a molta gent la violenta, quan veu a un policia que va dins del cotxe o amb la moto patrulla, amb les ulleres de sol (com qualsevol altra persona, si és que fa sol), i anem mirant als vianants, en cap cas és per desafiar, mostrar que som molt xulos i tot aixo. Potser és perquè disposem de llistes de persones amb ordre de recerca i detenció, les quals busquem per la zona, i perque si volem actuar en cas de passar alguna cosa, hem d'observar el comportament de les persones, els interiors del comerços, portals, ... Tot té el seu motiu, si se li vol trobar. Com ens és difícil mantenir el somriure durant tantes hores, potser en algun moment tenim una mirada apàtica, que no antipàtica (com tothom, no?).

Com bé s'ha dit, quan es fa bé, és que estas fent la teva feina. I quan es fa malament, ets notícia. Però com assumim que aixo es part de la nostra feina, i no necessitem justificar la nostra feina, no anem replicant el punt de vista de cada ciutadà exemplar que està en desacord amb la teva actitud o denuncia. Per aixo ja hi ha la Divisió d'Afers Interns i altres mecanismes de control per VIGILAR a qui VIGILA. I tenim diverses mostres de què funciona.

Per últim, i si algú ha arribat fins aqui, només diré que com bé ha dit en Randy, no em sembla un lloc per fer caldo de cultiu en contra del govern, administracions, i els seus departaments.
I si veig que aquest és el tarannà de la majoria dels membres d'aquesta comunitat (en aquest cas només he detectat casos testimonials, per tant no englobo a tota la comunitat), em sabrà molt greu deixar de visitar-vos, ja que sento que no se m'està respectant com a persona, des del moment que no es respecta la meva feina (i no a certes excepcions que jo no reconec com a policies ni companys, en tot cas els anomenaria coincidents laborals, i per degràcia).

Una salutació a tots/es, i aprofitant l'avinentesa, si algú necessita resoldre algun dubte a nivell legal o relacionat amb la meva feina, m'ofereixo incondicionalment.

V'sssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 24, 2008 9:05 pm

Xtreme ha escrit: De la mateixa forma, a tots els col·lectius hi ha gent de tota mena: Hewlett Packard, equips de futbol, grups d'amics, fórums d'internet, ... I els cossos policials no són una excepció. Però es dóna per fet que quan el Ronaldinho se'n va de festa i no rendeix, ho fa el Ronaldinho i no el Barça. Però quan aixo passa amb la policia, es tracta de forma genèrica a tot el cos policial i no es concreta dient que UN policia ha fet quelcom.
aqui esta la clau del tema, quan convé s'ataca a la persona, i quan conve al colectiu, jo no soc policia ni tinc cap parent, ni cap interes, pero coincideixo amb lo que dius,
lo trist es veure com des d'alguns mitjans de comunicacio es fa tanta pedagogia negativa: un dia al Periodico surtia una foto-denuncia d'un cotxe dels mossos mal aparcat. Us imagineu la situacio: Trucada al 088: Sius plau! veniu a casa que m'estan matant! Esperi, senyora que hem anat a posar el ticket de la zona verda.... en fi.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. maig 24, 2008 9:54 pm

Jo em refermo en el que he dit, i em sembla que no és massa diferent del que en general s'opina. Ni questiono tot un cos, ni generalitzo.

Tinc una molt bona amiga mossa, un altre amic mosso i un company de correries que és bomber, i entre els uns i els altres doncs un va sabent interioritats d'aquests cosos i com no podia ser d'una altra manera, hi ha de tot com a tot arreu. Tu mateix ho dius, xtreme.

Tothom té dret a manifestar la seva opinió, crec que només cal no faltar al respecte i ser educats, i si algú s'ofèn no costa res disculparse si la cosa té una mínima lògica.
Insisteixo, s'ha de poder parlar de tot si té relació amb la moto, tal com han dit, bé que es parla de la capacitat mental del Pere Navarro quan cal, i no surt cap secretari de negociat estirantse els cabells perquè violentem un funcionari públic.

i finalment, xtreme, crec que no s'ha de tenir la pell tan fina, home, tota la vida s'ha despotricat de la Guardia Civil perquè tocava la cartera de tant en tant, i això fa mal, i si ara aquest paper els hi toca als mossos, doncs noi, és una faceta més de la feina, també cal saberse fotre les coses a l'esquena, ok ?
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 24, 2008 10:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. maig 24, 2008 10:09 pm

Xtreme ha escrit:com bé ha dit en Randy, no em sembla un lloc per fer caldo de cultiu en contra del govern, administracions, i els seus departaments.

V'sssss
He estat jo qui ha dit això i ho mantinc. I amb tots els respectes, penso que tampoc és lloc per debatre sobre aquestes coses. Això és un foro de motos i no és un foro d'Atenció al Ciutadà o Departament de Queixes i Similars. Si s'ha de debatre, penso que potser sería millor obrir un fil a la "Cervesseta" on s'hi fiqui aquell que en vulgui. Segons la meva opinió, el que s'aconsegueix és crear malentesos i mal rotllos entre la comunitat. No vull dir que no es pugui criticar als Mossos, al President de la Generalitat, al rei o a Sant Pere. I tant que es pot fer, i s'ha de fer, però allà on la crítica sigui eficaç per tal de que els fets denunciats o criticats no es tornin a repetir. Quants dels que critiquen/critiquem tal o qual actuació dels Mossos o de qualsevol altre cos policial ha interposat denúncia per abús d'autoritat?. Pocs, poquets.

Aprofundim en allò que ens uneix: LA MOTO i mirem d'entendre'ns en allò que ens separa.

Hostia, quina parrafada que he soltat. Ja em perdonareu el rotllo però és que avui em trobo sensible :flor :flor :flor :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. maig 24, 2008 10:26 pm

Xtreme ha escrit:Una salutació a tots/es, i aprofitant l'avinentesa, si algú necessita resoldre algun dubte a nivell legal o relacionat amb la meva feina, m'ofereixo incondicionalment.
Eyyy ara ho entenc tot, ara entenc la autosensura d'en Randy, ja m'havia sorpres..

Xtreme, no t'ho agafis aixi, tothom tè molts pensaments i opinions a partir d'impresions. Entenc perfectamet tot el que dius, però enten tambè a la gent d'apeu, "cuando el rio suena agua lleva" i sona bastant.

Encantat estaria de xerrar amb tu i que em treiessis la mossofobia, en la meva opiniò és que esteu massa tensos i massa ben feta la voleu fer la feina, i el mon no s'arregla i menys en cuatre dies.

I ara permete'm que sigui una mica mès dur, i despres en una propera sortida si ho he estat massa a veure si ho puc resoldre. Per alguns comentaris aixì no has pas de defugir, sino potser al contrari, defugint aixi, com mig amenaçant, em confirmes una mica la meva opinio. Però en fi.

I recorda les normes no estan ben fetes, o que potser a les zones residencials on diu 20 com a velocitat maxima, hi vas? o hi va algu??

I eeeh estarè encantat que hem contraposis i devatre-ho fent un talladet en una terrasseta i a mitja ruta.

Aaah si que tenia una consulta legal, si veig mossos en moto els puc saludar en ruta? eeh de bon rotllo. Com s'ho agafen? és que les ganes hi son però fa por, tu :wink: :wink:

Respon

Torna a “General”