Com aixecar a la nena quan se'n va a dormir
Moderador: Airald
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
Com aixecar a la nena quan se'n va a dormir
Bones,
Aqui us deixo un video il·lustratiu de com aixecar la moto quan acabi a terra. Ja ho sabreu, però sempre està bé recordar-ho per si mai ens passa (esperem que no):
[youtube][/youtube]
I ja que ens posem amb els videos, també deixo aquest, que em va sorprendre per sortir el primer en cercar al youtube per R1200RT:
[youtube][/youtube]
V'ssssss
Aqui us deixo un video il·lustratiu de com aixecar la moto quan acabi a terra. Ja ho sabreu, però sempre està bé recordar-ho per si mai ens passa (esperem que no):
[youtube][/youtube]
I ja que ens posem amb els videos, també deixo aquest, que em va sorprendre per sortir el primer en cercar al youtube per R1200RT:
[youtube][/youtube]
V'ssssss

-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!JoanF ha escrit:I quant et cau de l'altre cantó on no hi ha la pota de cabra....
Doncs personalment preferiria que em caigués així... perquè llavors estens la pota de cabra i aixeques la moto fins que es decanta cap a l'altre cantó i fa tope... perquè tal i com ho fa el paio aquest si et vens una mica ja estàs... "estrenes" també l'altra banda!
Fins aviat!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Com aixecar a la nena quan se'n va a dormir
Xtreme ha escrit:Bones,
[youtube][/youtube]
V'ssssss
Ja tenia informació de com aixecar així la moto i també havia vist algun vídeo semblant, per això, alguna vegada que m'ha caigut la moto al terra ho he provat de fer i la veritat no me n'he ensortit.
M'imagino que deu caldra més traça que força però és molt difícil.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Com aixecar a la nena quan se'n va a dormir
No és molt dificil, al contrari. Diumenge en parlem, ok?James_Bond ha escrit:
.....Ja tenia informació de com aixecar així la moto i també havia vist algun vídeo semblant, per això, alguna vegada que m'ha caigut la moto al terra ho he provat de fer i la veritat no me n'he ensortit.
M'imagino que deu caldra més traça que força però és molt difícil.

-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Quan m'ha caigut alguna vegada (i creieu-me, han estat unes quantes), he posat en pràctica el remei que em va ensenyar el meu cunyat. No cal força i nomès cal fer palanca. Nomès s'ha de girar el manillar en la direcció que volem que la moto s'aixequi i tirar de l'extrem "lliure" del manillar fins aconseguir aixecar-la. La Deauvile pesa i ho he fet diverses vegades sense cap problema. També vaig aixecar una Pan...

- Randy-650
- Presentats
OO7, vualà el trucu!Bravo ha escrit:Quan m'ha caigut alguna vegada (i creieu-me, han estat unes quantes), he posat en pràctica el remei que em va ensenyar el meu cunyat. No cal força i nomès cal fer palanca. Nomès s'ha de girar el manillar en la direcció que volem que la moto s'aixequi i tirar de l'extrem "lliure" del manillar fins aconseguir aixecar-la. La Deauvile pesa i ho he fet diverses vegades sense cap problema. També vaig aixecar una Pan...![]()

- Bravo
- Presentats
Bueno, ejem... no és per posar-se "cabroncete" però la potència física del Bravo no és la del 007 ni la del Randy-650 8) 8) :Saltant :Saltant :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Randy-650 ha escrit:OO7, vualà el trucu!Bravo ha escrit:Quan m'ha caigut alguna vegada (i creieu-me, han estat unes quantes), he posat en pràctica el remei que em va ensenyar el meu cunyat. No cal força i nomès cal fer palanca. Nomès s'ha de girar el manillar en la direcció que volem que la moto s'aixequi i tirar de l'extrem "lliure" del manillar fins aconseguir aixecar-la. La Deauvile pesa i ho he fet diverses vegades sense cap problema. També vaig aixecar una Pan...![]()
I si el Bravo aixeca la Deauville i una Pan.......
Ara sense conyes: el mètode que us estic dient funciona de debó. No has d'estar gaire fort per aconseguir aixecar la moto, tot i que ajuda tenir força, però té més a veure amb la traça.
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Bravo
- Presentats
Sí, sí. Això és una altre història. Com quan s'em va caure a la porta del treball. La vaig aixecar per la vergonya de veure tothom mirant-me. La vaig aixecar em sembla que amb una sola mà. Amb l'altra em tapava la cara. :D :DJoanF ha escrit:No sé si calen tantes técniques. La pan 1100 que tenia em va caure un dia (de les moltes vegades que em va caure) al vell mig d'un passeig ple de gent , i de la vergonya que vaig passar es va aixecar només amb la mirada que li vaig fotre
:twisted: :twisted:
- NaRenard
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dj. gen. 24, 2008 8:34 pm
- Ubicació: Igualada (Catalunya)
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- Randy-650
- Presentats
Vols dir? Jo no n'estar tan segur. Si no pregunta-li a la Laia_Hornet que 'hi ha caigut moltes vegades en un semàfor i poques vegades l'han ajudat. :evil:Lluneta ha escrit::D Doncs la meva que pesa 180 i jo que ara m'he aprimat, doncs ja em direu que com l'aixeco. Perque jo no em veig capaç. Gracies que a Barcelona com hi ha tanta penya algu m'ajudara je je
Però no pateixis, la GS 500 no pesa res, tot és questió demanya, no de força.