Voldria saberla la sinistralitat a la C-16

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Voldria saberla la sinistralitat a la C-16

Entrada Autor: ARBE » dl. juny 09, 2008 2:10 pm

Doncs això... que voldria saber l'índex de sinistralitat a la C-16

perquè ? doncs em pica la curiositat, mira,
fa com uns 20 anys que em faig la C-1411, actuals C16 i els darrers anys gairebé cada cap de setmana, i recordo l'època de passar per dins de tots els pobles, abans d'haver-hi cap variant, (88-89) que era gairebé impossible passar un cap de setmana i no trobarse un pinyo, sovint amb víctimes mortals.
Ara que és tot autovia moderna, amb mitjera de formigó, voldria saber les dades de quants accidents, i amb quantes víctimes, i a més tenint en compte el trànsit que hi circula, és a dir, l'índex de sinistralitat.
M'agradaria contrastar amb dades empíriques la meva experiència personal, que és que s'han reduït dràsticament els accidents.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. juny 09, 2008 7:13 pm

ARBE, tu vas contra el govern, ja et veig venir ....

Pretens induir-nos a unes conclusions que poden ser semblant a aquesta:

l'estat (deficient) de les vies de comunicació és un factor molt important a l'hora de parlar de la sinistralitat de dites vies

Això és demagògia pura i dura; l'estat de les carreteres no té res a veure amb tot això, és la nostra falta de perícia, el anar beguts el corre massa i coses d'aquestes però mai l'estat de les carreteres. El govern (de torn) afirma a dreta i esquerra quines són les causes reals dels accidents i mai surt en cap estadística l'estat de l'asfalt, la manca de vorals o de senyalització incorrecta o inexistent . Hem d'estimar el nostre govern (de torn) i creure, sense cap mena de dubte, tot el que diuen.

Atentament;

Un company indignat amb la manca de responsabilitat dels ciutadans .... sort que tenim els governs de torn
:twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 09, 2008 8:12 pm

kel ha escrit:ARBE, tu vas contra el govern, ja et veig venir ....

Pretens induir-nos a unes conclusions que poden ser semblant a aquesta:

l'estat (deficient) de les vies de comunicació és un factor molt important a l'hora de parlar de la sinistralitat de dites vies

Això és demagògia pura i dura; l'estat de les carreteres no té res a veure amb tot això, és la nostra falta de perícia, el anar beguts el corre massa i coses d'aquestes però mai l'estat de les carreteres. El govern (de torn) afirma a dreta i esquerra quines són les causes reals dels accidents i mai surt en cap estadística l'estat de l'asfalt, la manca de vorals o de senyalització incorrecta o inexistent . Hem d'estimar el nostre govern (de torn) i creure, sense cap mena de dubte, tot el que diuen.

Atentament;

Un company indignat amb la manca de responsabilitat dels ciutadans .... sort que tenim els governs de torn
:twisted:

Kel, et veig en forma :wink:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. juny 09, 2008 10:16 pm

James_Bond ha escrit:Kel, et veig en forma :wink: Vsssss
007
És ben veritat, amb la nova moto se'l veu més viu que mai. :lol: :lol:

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 10, 2008 9:51 am

:lol: :lol: :lol: :lol:

que kbroooooooo

ni si ni no... amic kel, que no et coneixia la faceta de llegir les ones alpha... però ara que es parla tant de sinistralitat i demés, la C-16 pot ser un indicador molt adequat de com afecta la qualitat de la via als accidents.
I recorda el que diu el PPN (Putu Pere Navarro), que els guardarrails es fan pels camions, no per les motos, que no es pot tenir tothom content !

és que n'havia vist tants i tants de pinyos, i alguns de ben aprop.

Clar que a les dades d'ara caldria comparar també del km. 100 en amunt (de Berga a Bagà) que deixa de ser autovia.

Us poso un accident que vaig trobar, que per a mí és el colmo de la mala sort:
Tram d'autovia nova, alçada Balsareny, parats , bombers, mossos... etc.. penses, pinyo... ens van desviant per la sortida de Balsareny, quan arribem a l'alçada del `'pollo' veiem un fiambre estès i tapat, un sol cotxe afectat, però indemne... i allò que dius... no entenc res, no hem vist cap grua... no es veu cap senyal de trencadissa ni res... mosso amb rodeta i sprai fent l'atestat... bé a l'endemà llegint el regió 7 l'explicació: flipeu :shock: cotxe que baixa sentit manresa, carril esquerra, trepitja una tapa de claveguera a l'autovia (si, n'hi ha, desde llavors m'hi fixo), la tapa surt volant, cotxe que puja sentit Berga, carril esquerra, pots comptar que mínim 110-120.... es menja la tapa de claveguera, amb el resultat que li destrossa el cap a l'acompanyant... sense paraules, hi he pensat tant en aquest accident... sobretot perquè el vaig veure i no entenia res fins a llegir-ho.
Anys després vaig poder veure la sentència, i no va haver pebrots de depurar les responsabilitats... en fí.. que li expliquin a la familia que anava al ZX que es va empassar la tapa...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 10, 2008 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 10, 2008 10:12 am

Si, si, jo tambè puc afirmar que el veig mes en forma i mès viu.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. juny 10, 2008 1:07 pm

A Alemanya la velocitat de les autopista és lliure i el preu gratuït (com aquí :twisted: )

Els accidents a les autopistes per km i vehicle és més baix que al nostre estat (nostre?); els motius: carrils més amples, excel·lent senyalització, entrades i sortides amb espai .... Jo vull ser governat per els alemanys :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 11, 2008 12:11 am

kel ha escrit:A Alemanya la velocitat de les autopista és lliure i el preu gratuït (com aquí :twisted: )

Els accidents a les autopistes per km i vehicle és més baix que al nostre estat (nostre?); els motius: carrils més amples, excel·lent senyalització, entrades i sortides amb espai .... Jo vull ser governat per els alemanys :wink:
Ara, els alemanys, quan és 50, és 50.
Un cop vaig anar a una història a Munich i em va vindre a buscar
un tio a l'aeroport amb un X5 tope de gamma. Més de
400 cavalls. Per l'autopista el tio es fotia a 250 tranquil.lament,
i això que era hivern i el paisatge estava glaçat. Ara, si hi havia un
senyal de 80, a 80. I sense canviar de cara. I quan s'acabava la
limitació, altra vegada a 250 com aquell que res. És un altre món.
Ens haurem de conformar a ser governats pels $$$$*^´&**!!!$$$$$$ (paràsits)

Respon

Torna a “General”