Dani Pedrosa s'implica en la lluita contra els ganibets
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Dani Pedrosa s'implica en la lluita contra els ganibets
Per fi s'ha implicat en la lluita contra els guardarrails sense protecció, contrariament a la postura que tenia l'any passat de conformisme.
http://www.masmoto.net/blog/index.php/2 ... -asesinos/
En viu
[youtube][/youtube]
http://www.masmoto.net/blog/index.php/2 ... -asesinos/
En viu
[youtube][/youtube]
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Suposo que ho deu haver fer per corregir la patinada de l'any passat que va dir que a ell els guardarrails no li afectaven :evil: :evil: :evil: :evil: alhora que solucionava el "problema" de les banderes.
Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
felicitats per Pedrosa
rectificar es de savis
BARON ROJO l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 09, 2008 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gilera GP800
MARTI
MARTI
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
James_Bond ha escrit:Suposo que ho deu haver fer per corregir la patinada de l'any passat que va dir que a ell els guardarrails no li afectaven :evil: :evil: :evil: :evil: alhora que solucionava el "problema" de les banderes.
Vsssssssss
007
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo l'any pasat em va caure per terra, a partir d'aquest diumenge el perdono. Això si, tinc clarissim que de nen res, ja és grandet i referent a que va dir l'any passat, jo nomès corro en circuits, ha de tenir en compte que hi ha molta més gent que va amb moto fora decircuits que a circuits, no tots som Dani Pedrosa i que ja m'agradaria veure que diria si a tots els circuits els hi posesin guardarails.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Els catalans sempre ho tenim més difícil que els altres, i ens mirem els nostres mites amb lupa. Seleccions, senyeres, comentaris. Com ja han dit per aquí, és un nano jove; hem de donar temps al temps
Chapeau !!!! per en Padrosa i chapeau per la carrera que va fer.
Els comentaristes a la TV ejpanyola:El piloto catalán ha caido, o ha tenido que abandorar la carrera .... El piloto español ha ganado con una gran maestria. Son dues formes de mirar les coses
Chapeau !!!! per en Padrosa i chapeau per la carrera que va fer.
Els comentaristes a la TV ejpanyola:El piloto catalán ha caido, o ha tenido que abandorar la carrera .... El piloto español ha ganado con una gran maestria. Son dues formes de mirar les coses
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
calla, calla, que amb això em tenen negre, especialment amb el frenando alonso dels ous. I asobre veure com TV3 entra en el joc, encar més que telainco (5), patètic.
Sense anar més lluny, el 3-24 diumenge, el poso per saber com havia anat al F1, textual: Lewis hamilton provoca l'abandó d'ell i de Raickonen en cometre un error infantil. Alonso ha hagut d'abandonar en patir un accident
I això són periodistes ??? error infantil ??? trepa de dropos incompetents ! La teva .... m'hi cago
Sense anar més lluny, el 3-24 diumenge, el poso per saber com havia anat al F1, textual: Lewis hamilton provoca l'abandó d'ell i de Raickonen en cometre un error infantil. Alonso ha hagut d'abandonar en patir un accident
I això són periodistes ??? error infantil ??? trepa de dropos incompetents ! La teva .... m'hi cago
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages