La nova reina grogueta???? pobre Tonet!! :P :P :P :P :P :P
També hi surt la nova Triumph Tiger 1050 que guanya la comparativa en front de la Yamaha TDM 900 ABS i la Ducati Multistrada 1100. :P :P
Moderador: Airald
Obviously... és una Grogueta :lol: :lol: :lol:Steelman ha escrit:QUE GUAPA!!!!!
Nova reina??? Jo soc més... més bé... vaja, dels reis d'orient; els del 6 de gener :oops: :oops: :oops: :oopsJosey Wales ha escrit:La nova reina grogueta???? pobre Tonet!! :P :P :P :P :P :P
Josey Wales ha escrit:També hi surt la nova Triumph Tiger 1050 que guanya la comparativa en front de la Yamaha TDM 900 ABS i la Ducati Multistrada 1100. :P :P
No hi estic d'accord, presicament quant l'he vist he pensat, el contrari, una moto 100% trail.....Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
I no només el preu... continua essent una moto de carretera amb estética trail... maca, maca ho és! però...
Només un comentari, el Karoo Traveler, estan encara massa nous per a fer-nos una idea precisa del seu funcionament, semblen uns KTC-80 de Continental, però tot i que sembla que s'arrapin més per carretera, per aquesta mateixa raó duran molt poquet, un company que en sap molt de gomes -s'hi dedica i en porta- no els recomana, al menys per a burres de gran pes i cilindrada...
V'ssssssssss
De segur que aixó no serà problema. O bé tindrà un accessori extra, o Touratech o algún d'aquests ho traurà de seguida.Depardie ha escrit:.Això si, li trobo a falta una mica mes de protecció de carter
Tranquilorrrrrrrrrr!!!tonet ha escrit:Josey Wales ha escrit:També hi surt la nova Triumph Tiger 1050 que guanya la comparativa en front de la Yamaha TDM 900 ABS i la Ducati Multistrada 1100. :P :P
Si homeeeee, maaaaas madeeeeraaaaa. Ja veuràs tu qua ho veja un que jo sé. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted