Entrada
Autor: josepgts » dc. juny 18, 2008 9:36 am
com que no es poden posar multes de zona blava a les motos????
a mi m'en van posar una fa anys, quan tenia la deauville, vaig haber d'anar a la torre mafre, i després de discutir amb 3 persones explicant que on volien que posses el tiquet de pagament, i que jo aquell dia estava treballant a sta perpetua (amb justificant de la empresa) i que cap dels tres ho entengués, van demanar l'original de la multa, on varem descobrir, que no era honda deauville sino hunday coupe, i que el numero de matricula no era el mateix... lo millor va ser quan vaig preguntar on passava la factura de les 5 hores (perque van ser 5 hores) que havia perdut, i em van dir "ha sigut un error, i vosté com a cituadà ha d'entendre que tothom es pot equivocar" a lo que vaig respondre "doncs te raó, per cert, em vaig equivocar en la data de pagament de les basures, han d'entendre que això passa, osigui que on reclamo el 20%de recareg que em van posar?" i em diu "però vosté viu a rubi, no?? es que nosaltres som l'ajuntament de barcelona, no li podem treure aquest recarec..." brutal.... això si, molt amables tots....