millor que no pasi res
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
millor que no pasi res
hola,voldria sapigue la vostra opinio de un mal trangul que vaig passa dissabta,anaba amb la familia a passar un dia de excursio(amb cotxe),anava per la C-26 al costat de Montmajor direccio Solsona,(vam anar a sant pere de graudescales),de cop en un revolt en trobu un 4x4 volcat,paren i veig que hi ha un home sense coneixement i hem el braç atrapat sota el cotxe,el cotxe no podien moure,deseguida van trucar al 112,de cop el home es desperta i començar a crida,ajudeuma,ajudema,li diem que ja em demanat ajuda,no paraba de cridar,estabem a 15 minuts de Cardona i uns 20minuts de Berga,els mossos vam arribar als 20minuts,l´ambulancia uns 30minuts i els bombers uns 40minuts,sense els bombers no es podia fer res,tenian d´aixecar el cotxe,el van poguer treura i el van estabilitçar per endursel,despres de aixo van marxa,el dissabta per la nit no podia dormir,nomes sentia l´home deiem ajudeuma,quina passada,¿vosaltres creieu que es normal el temps que van trigar? jo crec que no,millor que no passi res,salud.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Deu ser Terrible trobar-se amb una cosa així :? :? , i és una vergonya que els
serveis sanitaris tardin tanta estona...
T'has de sentir molt impotent allà atrapat esperant 40 minuts a que
es presentin... :shock: :shock:
:!: i Vvvsss
serveis sanitaris tardin tanta estona...
T'has de sentir molt impotent allà atrapat esperant 40 minuts a que
es presentin... :shock: :shock:
:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Quan tenia 16 anys vaig atendre un cotxe (Renault 12) que va caure per un estimball fins al fons de la vall a la Collada de Toses.
Durant un temps recordava en somnis les 4 persones grans (dues parelles) ... dos morts i dos ferits. Vaig treure una dona morta a dins de la riera. No sé el temps que va trigar la Guardia Civil. El que si sé és el record que m'ha quedat per sempre d'aquell accident. No et preocupis si penses de vegades amb tot això; el que si pots fer és intentar localitzar a la persona accidentada i parlar amb ell. Segur que això t'ajudarà a recordar tot el fet d'altre manera.
Durant un temps recordava en somnis les 4 persones grans (dues parelles) ... dos morts i dos ferits. Vaig treure una dona morta a dins de la riera. No sé el temps que va trigar la Guardia Civil. El que si sé és el record que m'ha quedat per sempre d'aquell accident. No et preocupis si penses de vegades amb tot això; el que si pots fer és intentar localitzar a la persona accidentada i parlar amb ell. Segur que això t'ajudarà a recordar tot el fet d'altre manera.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons