aquest diumenge els pneumatics an dit prou despres de 13000 Km , si els trobo posare els mateixos
Metzeler tourance
N´estic molt content

Moderador: Airald
Sera el tipo de conduccio :oops: :oops: :oops:gs12 red ha escrit:que brutu que ets, company !!! :shock: :shock:
vols dir que porta 13000 Qms?????., a mi m´arriven els Metzeler Tourance a aquest quilometratge,( a darrera ) i encara queda bastant dibuix ???????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:Sagal ha escrit:Jo diria que mes aviat, et tocava canviar-los ja fa 2.000 Kms.
Randy-650 ha escrit:JOSEP973, no portis la GS com si fós una R, home!!!!! :lol:
P.D: Dedueixo que condueixes molt en marxes curtes i apures bastant la zona vermella del comptarevolucions. M'equivoco? :shock:
siono1000 ha escrit: Steelman 14.000 amb els anakee????' i poden arribar als 18.000???? :shock: :shock:
Jo ara en porto 8500 km i no crec que durin més de 1000 més.
I molts fets amb moll.
Fins hi tot em pensaba que els tindria de canviar durant el viatge.
M'hauràs d'explicar com ho fas.
Salut.
Jo quan tenia la GS amb els TOURANce amb pasaba axò no apuraba tant jo, però un mecanic de BMW em va dir els tourance ja ho fa de gastar molt per el centre, vaig canviar de pneumatic i la veritat és que em va anar molt més bé.JOSEP973 ha escrit:Randy-650 ha escrit:JOSEP973, no portis la GS com si fós una R, home!!!!! :lol:
P.D: Dedueixo que condueixes molt en marxes curtes i apures bastant la zona vermella del comptarevolucions. M'equivoco? :shock:
la veritat es que no intento pasar de 4000 rpm
ting un company que a la gs , l´i canvia el pneumatic cada 5000 kms , tambe porte els tourance , ell si que va alt de voltes
tot-hom que he parlat ( inclos al taller ) m´han dit que 13000 kms esta be ,ZAXMOTORRADER ha escrit:Ostres, quina por anar amb el pneumàtic així!!! Jo porto també els Tourance i em duren 15000 kms sense apurar tant. Jo no tinc el que es diu una conducció tranquil·la i normalment vaig carregat i no em duren tant poc ........... que els hi fas? :shock:
W’sssssssss!!!
Hola Josep:JOSEP973 ha escrit:Pregunta al que tenen gs
Quina pressio porteu als pneumatics ? al taller amb varen dir 2,50 bar a les dos rodes