La pitjor tonteria que ens ha passat anant en moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

La pitjor tonteria que ens ha passat anant en moto

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 08, 2007 1:07 pm

A tots una vegada o altre ens ha passat alguna cosa d'aquelles que en el fons després et fots un fart de riure que no vegis.

Jo, entre moltes altres històries recordo especialment aquesta.

-Amb 18 anyets i 2 dies (em vaig examinar de moto just el dia que vaig fer 18 anys) , amb una Vespa Sprint 150, herència familiar, un dissabte tarda, plovia una mica. Res, agafo la Vespa i el barbour Garibaldi com el de Som I Serem i me'n vaig fins a Sant Feliu de Codines a veure la pujada en costa de motos que feien alli, puntuable pel campionat de Catalunya....el 50% eres motos marca Vespa els que corrien.....com pujaven, bufa!!!!! treien xispes i tot (com el Steelman :P ).

Total, que s'acaba la cursa i el pullastre cap a casona amb la Vespa Sprint. No plovia però estava humit, clar. Al sortir de Sant Feliu de Codines hi ha un revolt de 90º cap a la dreta. Doncs l'"expert-motorista" senyor Randy agafa el revolt tal i com feien els de la pujada en costa.....res, en 3ª, a 40-50 com a molt.....què va passar?

:shock:

:(

Si.....

Obviament vaig perdre l'adherència, clar. I vaig patir una petita caiguda. Anava en texans. Encara recordo que portava la cartera a la butxaca del darrera (?) dels texans. I vaig caure de cul...... :lol:

:lol:

No rieu, ok? :oops:

Doncs si, al caure de cul vaig perdrer la cartera......ai mare..... :oops:

:cry:

Dues hores buscant-la....uffff....es va fer de nit, i jo, pobret, als meus 18 anyets.....un vailet.....

No la vaig trobar!!!!!!!! :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 1:52 pm

Molt bona Randy.... :D :D :D

Dons jo tenia una Dervi Box (la Prenyada), un dia vaig tenir que anar d’urgències a buscar un medicament a la farmàcia....
(la meva mare havia entrat en coma, per culpa d’un tumor celebral)

Ho recordo perfectament, vaig baixar les escales de casa dels meus pares corrent com una boja,
plorant moltíssim, morta de por....

Vaig anar al pàrquing, vaig treure la moto a tota pastilla, i al sortir , en el primer revolt...

La moto em derrapa de darrera, i vaig caure al terra, la moto va estampar-se contra la vorera, però va quedar-se engegada,
con que aquella moto no pesava gaire, la vaig aixecà...

Vaig anar a la farmàcia a comprar el medicament que m’havia encarregat el metge, mentres ells esperaven l’ambulància...

Al arribar a casa, vaig deixar la moto davant de la porta... mig tirada...

Aquella vegada la meva mare va arribar bé a l’hospital, la van poder operar, després de l’operació,
vaig explicar el que m’havia passat... Total un collarí 3 setmanes, el braç tocat,
i les cervicals fetes pols de per vida...

La caiguda més tonta, i a menys velocitat que us pugueu imaginar, i no hi ha un sol dia que el clatell no m’he la recordi...

Aquell va ser l’últim dia que vaig conduir la meva Dervi, mai més he tornat a portar una moto...

Encara que us sembli mentida, recordo aquell dia amb carinyo,
perquè pensava que no tornaria a veure a la meva mare amb vida, i després d’allò va estar 9 anys amb nosaltres... :wink: :wink:

Així, que per mi no és un record trist, tot el contrari...

I ara gaudeixo moltíssim fent de Copilot, Paquet, Motxilla ( digueu-ne com vulgueu )d’en Gerard. :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dj. feb. 08, 2007 2:06 pm

Es per histories com la de Anna que m'agrada Mototurisme Catalunya. Segur que no és el foro amb mes membres, ni el mes famós ni el mes gran, ni el mes totelquevullgues...
No es solament un foro de motos. Es molt mes que aixó i per aixó no voldria que canvies...
Gràcies per contar nos-ho Anna. :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Respecte al post i la cosa mes tonta; imagine que si diguera una altra cosa que no fora la pata de cabra, encara faria mes riure del que ja he fet. Per lo tant; Tan bé que anava tot I. :twisted: :twisted:
... eppur si muove.!!!

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 2:26 pm

Respecte al post i la cosa mes tonta; imagine que si diguera una altra cosa que no fora la pata de cabra, encara faria mes riure del que ja he fet. Per lo tant; Tan bé que anava tot I. :twisted: :twisted:

Jo diria que més que gaudir veient la pobre Grogueta pel terra,
l’anècdota i la foto que Si que passarà a l’historia de Mototurisme de generació en Generació serà aquesta:

Imatge

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vvvvvvssss

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. feb. 08, 2007 3:01 pm

Bueno anna i randy això no son caigudes tontes al meu parer, son les habituals, per nervis, condicions de la carretera.. i en el teu cas anna pel tema de ta mare ben normal.

Per tonta tonta la meva, sortint del parking i intentant posar la targeta d'abonat per obrir la porta.
Això va ser amb la meva antiga cb 750 quan tenia 19 añets.
M'havia posat un pel lluny del poster, i jo que soc un mandròs, que no volia baixar de la moto ni fer manibra,... vaig tombant la moto, no arribo, segueixo tombant.. tampoc fins que .. apa la moto per terra, intermitents rascada, etc.

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. feb. 08, 2007 3:06 pm

La meva tontería:

Tindría un 16 o 17 anyets un dia de pluja...tot orgullos amb la meva bultaco 75 i les seves rodes de tacs.

Un semàfor en vermell, parat alli un cotxe de la policia municipal de Terrasa, toco freno, se'n va de darrera... poc a poc... el cotxe patrulla cada vegada mes a prop ... poc a poc... i acollonit !!!!... peu esquerra a terra i el peu dret al paraxocs del cotxe patrulla .... PAMMM...!!! ja os podeu imaginar la cara dels "agentes" i la meva, es clar :lol: :lol: :lol: :lol:

Per cert Tonet , aqui et deixo les dades del departament de marketing de Schuberth ....

Rebenring 31
38106 Braunschweig
Deutschland
Telefon: +49 (0)531 38005-0
Telefax: +49 (0)531 38005-180
E-Mail: info@schuberth.de

.... els hi podries enviar la evidència en foto !!!! :b9 :b9 :b9 :b9

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. feb. 08, 2007 3:15 pm

Uf jo no se si explicar la meva "petita" tonteria amb la moto............ :oops: :oops: :oops: :oops: encara em fa vergonya, pero molta molta.

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 3:29 pm

PereBMW ha escrit:Uf jo no se si explicar la meva "petita" tonteria amb la moto............ :oops: :oops: :oops: :oops: encara em fa vergonya, pero molta molta.
Explica, explica.... :twisted: :twisted:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vvvvvvssss

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. feb. 08, 2007 3:44 pm

Glubs l' Anna ja riu.........jo aquell dia no reia pas" tierra tragame"

Amb 16 anyets,Honda nsr 75 color vermell, model just estrenat, tots els amics amb ciclomotors, el que més amb vespa 75 primavera, lloc de runió, la disco, tota la colla ji ji ji jajaja com sempre, lo normal......em presento jo, salutacions etc, tertulia, que fem entren? no?, despres tal i tal.
Al poc es decideix, fer un tomb amb les motos i despres tornar per entrar a pendre alguna cosa, una pasejada, per ciutat, jo tenia prohibit sortir de Sabadell, tot bé, es torna i deixem les motos disposats a entrar, de cop bum patam chim puc catacrac pem pufaaaaaaaa noooooooo la meva moto per terra i cinc més a continuació (tipus dominó) tierra tragame, quina vergonya Deu, entre tots les recollim, i ja va estar (com si no fós prou).
Uns tres mesos amb el diposit bonyegat, fins que un cotxe me la va tirar per terra aparcan, i es va fer parte, i apa diposit arreglat.
Bé i aquesta es la "tonteria " que em va pasar, esper-ho no fer-ho mai més :wink:
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 08, 2007 3:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: La pitjor tonteria que ens ha passat anant en moto

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 08, 2007 4:01 pm

Randy-650 ha escrit:A tots una vegada o altre ens ha passat alguna cosa d'aquelles que en el fons després et fots un fart de riure que no vegis.

Jo, entre moltes altres històries recordo especialment aquesta.

-Amb 18 anyets i 2 dies (em vaig examinar de moto just el dia que vaig fer 18 anys) , amb una Vespa Sprint 150, herència familiar, un dissabte tarda, plovia una mica. Res, agafo la Vespa i el barbour Garibaldi com el de Som I Serem i me'n vaig fins a Sant Feliu de Codines a veure la pujada en costa de motos que feien alli, puntuable pel campionat de Catalunya....el 50% eres motos marca Vespa els que corrien.....com pujaven, bufa!!!!! treien xispes i tot (com el Steelman :P ).

Total, que s'acaba la cursa i el pullastre cap a casona amb la Vespa Sprint. No plovia però estava humit, clar. Al sortir de Sant Feliu de Codines hi ha un revolt de 90º cap a la dreta. Doncs l'"expert-motorista" senyor Randy agafa el revolt tal i com feien els de la pujada en costa.....res, en 3ª, a 40-50 com a molt.....què va passar?

Obviament vaig perdre l'adherència, clar. I vaig patir una petita caiguda. Anava en texans. Encara recordo que portava la cartera a la butxaca del darrera (?) dels texans. I vaig caure de cul...... :lol:

Doncs si, al caure de cul vaig perdrer la cartera......ai mare..... :oops:

Dues hores buscant-la....uffff....es va fer de nit, i jo, pobret, als meus 18 anyets.....un vailet.....

No la vaig trobar!!!!!!!! :evil:

Si mal no recordo la pujada a Sant Feliu de Codines es feia, a mitjans de Setembre,i normalment feien dues pujades, compto que s´acabava sobre la 1 del migdia. 8)

contant que es fa fosc sobre les 8 i llavors no hi havia canvi d´hora, i de sant feliu a casa teva hi han uns 16 Kms. per molt poc a poc que anesis i dius que vas arribar a casa que ja era fosc......

Vol dir que vas estar 7 hores buscant la cartera!!!!!!!!!
i encara no la vas trobar!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:

D´on venies eh????? :666 pàjaru
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 4:24 pm

Carai Anna, lo teu deu n´hi do
:halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry

Jo tinc les tipiques de arrancar amb la pinza de fre possada o una que em va el meu amic carles ;)
La vaig explicar al antic foro, pero la copio aqui ;)
La primera un dia, al paddock de BCN agafo la moto, la baixo del caballet central i la deixo reposar a la pota de cabra, com sempre pero aquell dia la pota s'havia fet mes petita????Algu me l´havia tret i la moto no la vaig deixar al terra, pq una munio de deuvilleros veient el que estava a punt de passar , es va aixecar de cop a aguantarme la moto.(Carlooooooooooooooooooos)
L´altre dia anava amb moto per reus i de sobte s´hem va parar la moto. Anava just de gasolina pero no tant, vaig intentar engegarla, de tot i RES. Al final va ser que sense voler vaig tocar el boto vermell i vaig parar la moto
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 08, 2007 4:25 pm

gs12 red ha escrit:

Si mal no recordo la pujada a Sant Feliu de Codines es feia, a mitjans de Setembre,i normalment feien dues pujades, compto que s´acabava sobre la 1 del migdia. 8)
Recordes malament, Albert. :wink:

Els entrenaments cronometrats els feien al matí, i les curses començaven als volts de les 3 de la tarda. Estic parlant de dissabtes, eh? Els diumenges feien els cotxes.

Acabaven per sobre les 5-5:30 de la tarda.

Recordes la barqueta DANONE del Juan Fernández? Sempre guanyava ell. 8)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dj. feb. 08, 2007 4:30 pm

Steelman ha escrit:
La primera un dia, al paddock de BCN agafo la moto, la baixo del caballet central i la deixo reposar a la pota de cabra, com sempre pero aquell dia la pota s'havia fet mes petita????Algu me l´havia tret i la moto no la vaig deixar al terra, pq una munio de deuvilleros veient el que estava a punt de passar , es va aixecar de cop a aguantarme la moto.(Carlooooooooooooooooooos)
Si ara resultarà que la meva pata de cabra te moltes germanetes, oi que si Tuareg, Steelman...? :evil: :evil: :evil: :evil:
... eppur si muove.!!!

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. feb. 08, 2007 4:49 pm

ostres, a mi m'ha emocionat la historia de l'Anna :crys :!: :P :cerv

la meva es una mica estupida, pero lo que em passi a mi no li passa a ningu

jo acostumava a posar pota de cabra, calçar el cavallet central i despres enretirar la pota de cabra. Un dia per anar rapid, vaig posar pota de cabra, vaig calçar cavallet, i sense treure el peu dret del calçador del cavallet central, vaig plegar la pota de cabra.....i quina ostia em va cardar la pota de cabra a la tibia que em van saltar les llagrimes

pero aqui no s'acaba la historia, la mateixa tarda, la dona em diu que vol anar a Platja d'Aro, i agafem la moto, m'estaba explicant un rollo de la seva familia, i al calçar el cavallet central, vaig cometre el mateix error i la segona ostia a la tibia ja adolorida em va fer esclatar a plorar de dolor,

A ple estiu amb el casc i les ulleres sense treure, la dona em diu que què cony faig i per que no la escolto...i jo alla. :eyes :eyes :eyes :halfcry :halfcry :halfcry :crys :crys :crys
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 08, 2007 4:56 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:

Recordes malament, Albert. :wink:

Els entrenaments cronometrats els feien al matí, i les curses començaven als volts de les 3 de la tarda. Estic parlant de dissabtes, eh? Els diumenges feien els cotxes.

Acabaven per sobre les 5-5:30 de la tarda.

Recordes la barqueta DANONE del Juan Fernández? Sempre guanyava ell. 8)
?????¿¿¿¿¿¿¿ no es feia el mateix dia ???????
jo recordo haver pujat amb la OSSA ENDURO un diumenge ??????

Si que recordo el Joan Fernandez de Sabadell, ho guanyava tot, fins i tot el caqmpionat d´europa de muntanya.

Però per coses rares un tio, que em sembla que tenía un nom Italiá i que corria el campionat d´espanya amb una barqueta amb motors 2 temps fora-borda Evinrude de 250 cv. cadascú. :tremolant

Feia un soroll de xupa i mama que se derrama...... :sado
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. feb. 08, 2007 4:58 pm

atramuntanat ha escrit:A ple estiu amb el casc i les ulleres sense treure, la dona em diu que què cony faig i per que no la escolto...i jo alla. :eyes :eyes :eyes :halfcry :halfcry :halfcry :crys :crys :crys
Millor ens estalviem comentaris !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssss

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 5:56 pm

atramuntanat ha escrit: pero aqui no s'acaba la historia, la mateixa tarda, la dona em diu que vol anar a Platja d'Aro, i agafem la moto, m'estaba explicant un rollo de la seva familia, i al calçar el cavallet central, vaig cometre el mateix error i la segona ostia a la tibia ja adolorida em va fer esclatar a plorar de dolor,

A ple estiu amb el casc i les ulleres sense treure, la dona em diu que què cony faig i per que no la escolto...i jo alla. :eyes :eyes :eyes :halfcry :halfcry :halfcry :crys :crys :crys

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Aquesta és boníssimaaaaaaaaaaaa !!!!!!!! :wink: :wink:

La veritat és que totes ho son....jejejejejejejej us imagino fent totes aquestes coses..... i és boníssim !!!!!! jajajajajajaj

Vvvvvvssss

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. feb. 08, 2007 6:18 pm

Hola nois/es:

Doncs aquí ve la meva contribució, va ser amb l'Ossa Copa 250, un dels meus primers viatges llargs, allà per l'any 1972-73... Havia arribat a París després de tropecientes hores de moto, i cercava el Camping del Bois de Bologne -ei! en aquells anys no tenia la fama que te ara, val?-, en una de les avingudes al davant meu hi anaven dos alemanots amb dos maquinorres de collons carregats fins dalt de tot, ells eren la imatge del motorista-motorista, a la que jo sommiava assemblar-me, amb la meva Ossa i la Motxilla, volía acostar-me a ells, imaginava que anirien al mateix camping... Arriben a un semàfor i paren l'un al costat de l'altre, en el mateix carril però deixant un bon espai entre ells, vaig dir-me, ara es la meva i vaig voler ficar-me al vell mig d'aquells motarres tant espectaculars... no vaig calcular bé l'amplada perque amb els miralls i el manillar els vaig tocar amb prou força com per a tirar els seus paquets i les seves motos i a ells per terra, jo no vaig saber com reaccionar de tanta vergonay, volia baixar i ajudar-los, però va canviar el llum i vaig arrancar deixant-los per terra, cridant-me de valent... no, no anaven al mateix camping, sinò em moro de vergonya.
V'ssssssssssssss

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dj. feb. 08, 2007 6:40 pm

Be la meva no es de dolor es mes be curiosa amb va passar farà cosa de 10 anys i com no amb moto de trial, moto nova, vaig a un trial i a la primera zona ja no la trobo be vaig esperar que tots la fessin i per sort per mi va quedar una Beta que no era de ningú jo estranyat la vaig agafar i cap a la sortida però res ni la meva una Montesa ni el propietari de la Beta com no estava matriculada vaig optar per notificar al taller on l’avia comprat res, fins al cap de dos setmanes on la revista motociclismo i fen referència al trial notificava com a fet curiós que la persona destinada a cobrir l’esdeveniment li avien deixat una Beta i avia tornat una Montesa.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 08, 2007 7:03 pm

Steelman ha escrit:
Mea culpa!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”