Jo, entre moltes altres històries recordo especialment aquesta.
-Amb 18 anyets i 2 dies (em vaig examinar de moto just el dia que vaig fer 18 anys) , amb una Vespa Sprint 150, herència familiar, un dissabte tarda, plovia una mica. Res, agafo la Vespa i el barbour Garibaldi com el de Som I Serem i me'n vaig fins a Sant Feliu de Codines a veure la pujada en costa de motos que feien alli, puntuable pel campionat de Catalunya....el 50% eres motos marca Vespa els que corrien.....com pujaven, bufa!!!!! treien xispes i tot (com el Steelman :P ).
Total, que s'acaba la cursa i el pullastre cap a casona amb la Vespa Sprint. No plovia però estava humit, clar. Al sortir de Sant Feliu de Codines hi ha un revolt de 90º cap a la dreta. Doncs l'"expert-motorista" senyor Randy agafa el revolt tal i com feien els de la pujada en costa.....res, en 3ª, a 40-50 com a molt.....què va passar?
:shock:
:(
Si.....
Obviament vaig perdre l'adherència, clar. I vaig patir una petita caiguda. Anava en texans. Encara recordo que portava la cartera a la butxaca del darrera (?) dels texans. I vaig caure de cul...... :lol:
:lol:
No rieu, ok? :oops:
Doncs si, al caure de cul vaig perdrer la cartera......ai mare..... :oops:
Dues hores buscant-la....uffff....es va fer de nit, i jo, pobret, als meus 18 anyets.....un vailet.....
No la vaig trobar!!!!!!!! :evil: