Justificant laboral G.U i M.E.
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Justificant laboral G.U i M.E.
L’altre dia em van aturar a les 7:25 de el matí els de la Guardia Urbana en el carrer Aragó de Barcelona en un control sorpresa d’aquells que estarien be si no fossin només per que van de cara a la pela.
Be, el tema no es aquest, degut a això vaig arribar tard a la feina i deprés se em va acudir que els hi podria haver demanat alguna mena de justificant. Algú de vosaltres sap si tant els Mossos com la Guardia Urbana ho fan?
W’sssssssssss!
Be, el tema no es aquest, degut a això vaig arribar tard a la feina i deprés se em va acudir que els hi podria haver demanat alguna mena de justificant. Algú de vosaltres sap si tant els Mossos com la Guardia Urbana ho fan?
W’sssssssssss!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Justificant laboral G.U i M.E.
Bones!!!ZAXMOTORRADER ha escrit:Algú de vosaltres sap si tant els Mossos com la Guardia Urbana ho fan?
No m'ha calgut demanar-ho mai, de fet no m'han parat mai anant a la feina. Però em consta que si, que estas en el teu dret de demanar-ho, si més no, arribes tard per culpa d'ells, no pas teva.
A veure si hi ha algú que ho sàpiga del cert, o que li hagi calgut demanar el justificant.
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Justificant laboral G.U i M.E.
Suposo que si, el problema es que si no el vares demanar al moment, com demostres ara que et varen parar per a demanar-lo?
Fins i tot una vegada tenien tants cotxdes parats que em varen preguntar si havia begut alcohol, jo els vaig respondre que no( a la feina no acostumo a veure ;) ) i em varen deixar marxar sense comprobar-ho :shock:
A mi anant a la feina tampoc, pero tornat a les 4 de la matinada de dissabtes i divendres de la feina, doncs si.carles ha escrit:no m'ha calgut demanar-ho mai, de fet no m'han parat
mai anant a la feina.!
Fins i tot una vegada tenien tants cotxdes parats que em varen preguntar si havia begut alcohol, jo els vaig respondre que no( a la feina no acostumo a veure ;) ) i em varen deixar marxar sense comprobar-ho :shock:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
D'aquesta manera s'estalvien de fer-ne un quants, el que vol dir que s'estalvien feina i recursos. Amb consequencia li surt millor de preu a qui els hi paga, o sigui, a tots nosaltres!!!
Repetim: Visca l'administració!!!!! :ban
Homeeee, que no veus que si el fessin al moment ho demanaria molta gent???ZAXMOTORRADER ha escrit:Visca l'administració!!!!! :banRandy-650 ha escrit:Sí, es pot demanar un justificant. El que em penso per això és que no els fan al moment, has de passar per les oficines. I clar, perds més temps encara. :?
D'aquesta manera s'estalvien de fer-ne un quants, el que vol dir que s'estalvien feina i recursos. Amb consequencia li surt millor de preu a qui els hi paga, o sigui, a tots nosaltres!!!
Sort,
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Podrias afegir que aixis no han de possar tantes multes per cobrir els seus presupostos. 8) 8) 8)Albert ha escrit:Holaaaaa,
Homeeee, que no veus que si el fessin al moment ho demanaria molta gent???ZAXMOTORRADER ha escrit:Visca l'administració!!!!! :banRandy-650 ha escrit:Sí, es pot demanar un justificant. El que em penso per això és que no els fan al moment, has de passar per les oficines. I clar, perds més temps encara. :?
Per ejemple: Multa de 100€, 30% de descompta per pagar abans de X dies i un 3% de descompta per que ningú ha demanat justificant les darreres 500.000.000.000 multes. :roll:
No cola.
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona